Da, ali ja mislim da su to one test verzije ili se varam? Znam da je test išla sigurno na 26ici.Siniša":1lndea80 je napisao(la):Ja sam već video zglobni niskopodni autobus u GSP-u na liniji 16, garažni broj mu je 888.
... a ovaj što je na ulici nit je 16 niti 26, nego 88 koji vozi bez onih SAT oznaka kao što reče matija i radi se o novom busu.No1":38yvbywh je napisao(la):Harmonika roza niskopodna radi na liniji 16 a solo na liniji 26.
Popravit će se, tek su počeli da prave niskopodne buseve."KiD"":sm2in99m je napisao(la):Jesu malo 'rough' u poredjenju sa MAN-ovim iz Japanske donacije, ali sam ponosan na nasu bus industriju
Ja se vec 2 godine vozim u novom Ikarbusu na Liniji 26. Mogu da kazem da sam iznenadjen kako je dobro taj autobus podneo teret linije koja je inace prava ludnica. Daleko je bolji od starijih tj. klasicnih modela koji se potpuno rasrafe posle godinu dana...KiD":3kb2svme je napisao(la):Sjajno. Ja sam se vozio u onom test zglobnom na liniji 16. Jesu malo 'rough' u poredjenju sa MAN-ovim iz Japanske donacije, ali sam ponosan na nasu bus industriju. I pored toga kvalitet materijala, enterijera i eksterijera je zaista na najvisem nivou i mogu opusteno da ga zamislim na ulicama bilo koje zapadne metropole.
Takodje sam se letos vozio i u putnickom autobusu,takodje Ikarbus.Bio je srebrne(metalik sive) boje i zaista je bio prelep.Moram posebno da skrenem paznju na spoljni izgled tog modela koji estetski ne zaostaje ni malo za drugim.Mozda malo zavrsna obrada da bude bolja, ali sve u svemu SVETSKI A NAS!
Nadam se da ce i GSP da uskoro naruci nekoliko niskopodnih Ikarbusa.Bila bi to lepa slika na ulicama Beograda.
Четвртак, 11. jануар 2007.
Ове године још 160 нових возила у јавном градском превозу
Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Житељи овог земунског насеља ће од понедељка имати много бољу саобраћајну везу са центром града јер је аутобуска линија 81 продужена до Блока 70А. На овој линији путнике ће превозити осам аутобуса у интервалу од по 10 минута. Градски менаџер је нагласио да градска власт брине о приградским насељима једнако као и о центру Београда, рекавши да се од 700 километара улица које су у 2006. години асфалтиране готово две трећине не налази у централној зони. Улагања у комуналну инфраструктуру Алтине биће настављена и у овој години, па ће ово насеље добити нове улице, водоводну мрежу и јавно осветљење.
– Наш циљ је да становници приградских општина и насеља имају једнак квалитет живота као и житељи центра Београда. Верујемо да то можемо постићи у наредне две до три године, а велики помак биће направљен већ током 2007. године, јер је у плану интегрисање приградског превоза у јавни градски превоз. То практично значи да ће житељи приградских општина са једном маркицом моћи да се возе и у возилима „Ласте” и у возилима ГСП „Београд”. Грађанима ће таква одлука донети знатне новчане уштеде, а разлика, која ће износити између 700 милиона и милијарду динара, биће финансирана из градског буџета. Када ће нови тарифни систем заживети, зависи од брзине формирања нове републичке владе и усвајања буџета – рекао је Бојан Станојевић.
Град Београд има добру вољу да у интегрални тарифни систем укључи и „Беовоз”, али реализација тог пројекта зависи од одлуке Министарства за капиталне инвестиције.
Stare trole će biti zamenjene novim !?...znači daćemo pare i opet imati isti br. trola.Steva":2buj99di je napisao(la):Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Nema smisla ukidati trole, autobusi bi (ekološki) ugušili onaj uski deo grada gde prolaze trole (Crveni Krst, Učiteljsko naselje...) a nove niskopodne trole imaju daleko više kapaciteta nego ove sada što imamo, u onim niskopodnim trolejbusima je uvek bilo nekog "lufta" za razliku od onih starih, još su i sigurnije. Trebalo bi da se radujemo time što će da sklanjaju stare trole a ne da tugujemo zbog toga.dragan":1wk2rv8c je napisao(la):Stare trole će biti zamenjene novim !?...znači daćemo pare i opet imati isti br. trola.Steva":1wk2rv8c je napisao(la):Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Umesto da su kupili još 40 novih NP- autobusa i polako izbacivali trole iz saobraćaja.
Gradonačelnika izgleda trole podsećaju na mladost kada se njima vozio za Zemun ( gde je ranije stanovao ) i N.Bgd ( gde se preselio ), pa sad kad vidi trolejbus vrati se u dečačko doba