Не знаш ти каква је мени забава кад обрнем круг на 56, мада ја не идем због линије него идем да се испричам са возачем ко човек. Све 3 линије иду кроз две једносмерне, на осталим деловима трасе нема једносмерних тако да толико о твојој упознатости са њиховим трасама.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584329#p584329:2458k77h je napisao(la):MidnightParkour » 27 Нов 2018, 15:17[/url]":2458k77h]Kako mrzim tu liniju 56. Isto je mrzim kao i 53 i 52. Idu jednosmernim ulicama
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Koji "bre" stepeni i i penjanje na himalaje u M seriji?Gaspar18":e5vdqjtc je napisao(la):Не воле људи М и ЛЕ серију која вози дуж Новог Београда... Уосталом питајте кориснике 89, какав је осећај кад им наиђе на Козари ЛЕ и М? Само кукају као да се пењу на Хималаје због тих степеника, а при томе фали шипка преко пута трећих врата са свих страна, јер код наглих кочења уме да буде катастрофално... Иако јесте средњеподан, код О345 Конекта је то другачије решено, и веома практично... Само вас молим, када видите 3236 који ради на 89, последњи стадијум распадања подолита, а и изолација и диференцијал чине своје, ни слушалице на највећем максимуму не помажу... Жалим возача...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584890#p584890:2tzopytk je napisao(la):Djole Pevcanin » Čet Nov 29, 2018 7:41 pm[/url]":2tzopytk]Не знаш ти каква је мени забава кад обрнем круг на 56, мада ја не идем због линије него идем да се испричам са возачем ко човек. Све 3 линије иду кроз две једносмерне, на осталим деловима трасе нема једносмерних тако да толико о твојој упознатости са њиховим трасама.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584329#p584329:2tzopytk je napisao(la):MidnightParkour » 27 Нов 2018, 15:17[/url]":2tzopytk]Kako mrzim tu liniju 56. Isto je mrzim kao i 53 i 52. Idu jednosmernim ulicama
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Ти мене зајебаваш? ЛЕ и М серија, су катастрофално решени позади, о лошој изолацији неумесно је причати... Једноставно М и ЛЕ су бачене паре само тако, могли су боље аутобусе узети за те паре ! Ништа ја не видим која су ту решења МБа и МАНа... Али добро, узми наш крш и налепи звезду МБ и МАН. Комунизам и договорна економија, зарад социјалног мира 300 нерадника Икарбуса...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584901#p584901:26sf2u6b je napisao(la):laki72 » Thu Nov 29, 2018 8:35 pm[/url]":26sf2u6b]Koji "bre" stepeni i i penjanje na himalaje u M seriji?Gaspar18":26sf2u6b je napisao(la):Не воле људи М и ЛЕ серију која вози дуж Новог Београда... Уосталом питајте кориснике 89, какав је осећај кад им наиђе на Козари ЛЕ и М? Само кукају као да се пењу на Хималаје због тих степеника, а при томе фали шипка преко пута трећих врата са свих страна, јер код наглих кочења уме да буде катастрофално... Иако јесте средњеподан, код О345 Конекта је то другачије решено, и веома практично... Само вас молим, када видите 3236 који ради на 89, последњи стадијум распадања подолита, а и изолација и диференцијал чине своје, ни слушалице на највећем максимуму не помажу... Жалим возача...
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Jедан дан је радио смену на 83, други дан смену на 36, онда опет смену на 36, па шихту на 83, и на 405 један дан ето ти кажеш и на 755. Очигледно упада где стигне. Успут прорадио је после 3 године и офарбан је врло занимљиво.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584934#p584934:af1nea22 je napisao(la):Vinča307 » Čet Nov 29, 2018 10:25 pm[/url]":af1nea22]Zna li neko gde radi ovaj 755. Video sam ga posle baš dugo vremena na liniji 305 danas.
И 167 се квари на 53 бар 4 пута сам га видео у протклих месец дана.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584977#p584977:2xx96bn6 je napisao(la):Vinča307 » Pet Nov 30, 2018 12:53 am[/url]":2xx96bn6]Evo na 307 se Connecto 155 jedva penje uz brdo. 177 je katastrofa koliko se kvari. Pravo je čudo kad se na liniji u istom danu pojave sva redovna vozila:155,161,163,165 i 177.Al i kad se pojave nema šanse da izguraju ceo dan bez kvara.
Видим да баш хоћеш да будеш најпаметнији овде. Убудуће ми се не обраћај имам права на слободу говора и своје мишљење исто као и ти.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584922#p584922:1f1lxhf7 je napisao(la):Kesha » 29 Нов 2018, 21:53[/url]":1f1lxhf7]Baš lepo što imate zajedničkih tema za razgovor. Mislim da i ne moraš posebno isticati da se apsolutno u svemu slažeš sa Gašparom po pitanju "raspalog" Ikarbusa. To je verujem velika većina posetilaca ove teme odavno shvatila. Poznavanje materije o kojoj toliko voliš da trubiš, rekao bih, i više je nego oskudna, a stavovi? Pa čista kopija Gašparovih. Probaj malo da misliš i svojom glavom ako je imaš. Mogli bi malo i da se opustite vas dvojica. Ikarbus i ovako više ne radi, odnosno, proizvodnja je obustavljena, dok ih "kineski" partner ne preuzme ako uopšte do toga i dođe. Sa njihovim proizvodnim programom je svršeno po svemu sudeći.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584944#p584944:1nkeh1am je napisao(la):Arsa » Čet Nov 29, 2018 10:54 pm[/url]":1nkeh1am]А што се Икарбуса тиче буквално није све ни црно ни бело, бар тако ја мислим. Јер ето погледај рецимо Лиаз на 45 који грми и тресе да ме је заболео желудац колико ме је растресао за 7 станица док сам стајао позади. Онда темза на 48 пре месец дана покварен вукли су га, а има тек пар месеци. А што се степеница и уских врата тиче мени је ислрено то глупо ма који модел био јер је при кочењу задњи високи део погодан да се скршоломиш у предњи део. Иначе да Икарбус толико не ваља, не бисмо имали данас 2, 740, 410, 421, 1124 који су сасвим солидни а имају 20+ година. Рецимо Н серија једте промашена, и изгледа недорађено и недовршено тотално за разлику од рецимо 2001/2/3/4 годишта које је по мени боље али године нараввно чине своје. Нове серије су боље од 2008/12, али не значи да су по правилу страни произвођачи бољи ето данас 3064 Соларис од 5 година црко у Сарајевској, пре неки дан 3024 пре неколико недеља опет 3024 и 3048. Неки примерци попут 3015, 3019 и 3027 су већ раскупусани. Соларис има много лошији мењач рецимо. Ал сад сам предалеко отишао, не значи по правилу да је туђе “г*вно” а наше увек и само “производ”. Изолација слажем се врло штура и прокишњавање у новим Икарима не изостаје. А и што бисмо се зезали са иностраним аутобусима за које немамо сервис, нећемо да плаћамо, а ни немамо да платимо нове делове, према томе боље наш бус па какав год изгураће (уз велику напомену на више залагања у одржавању)
Ок има смисла, и слажем се углавном, није ми циљ да будем у праву него да буде како јесте, ал опет кажем није злато ни све страно, а и овде има квалитетних примерака иако далеко мање. И рекох није да ништа не ваља код Солариса и других иностраних произвођача јер су кваорви почели да се јављају пре годину дана начи после 4 године рада у оваквим условима, док је рецимо 3222 имао озбиљан квар са 4 месеца а сад чешће срећем покварене Икаре из 2016/17. Конкретно соларисима највише замерам на мењачу и изолацији да те протресе на свакој рупи, код Икарбуса (можда грешим) не осећа се толики потрес или је то мој утисак само. А овако ентеријер код Ик је доста оскудан то стоји, соларис је удобнији и захвалнији безброј пута, па чак и ман од 15 година. Не кажем да нема мана ал оно нисам иначе неки песимиста надам се да има макар мало наде за Ик :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585881#p585881:2xmkxo3t je napisao(la):Žika » Pon Dec 03, 2018 7:54 pm[/url]":2xmkxo3t][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584944#p584944:2xmkxo3t je napisao(la):Arsa » Čet Nov 29, 2018 10:54 pm[/url]":2xmkxo3t]А што се Икарбуса тиче буквално није све ни црно ни бело, бар тако ја мислим. Јер ето погледај рецимо Лиаз на 45 који грми и тресе да ме је заболео желудац колико ме је растресао за 7 станица док сам стајао позади. Онда темза на 48 пре месец дана покварен вукли су га, а има тек пар месеци. А што се степеница и уских врата тиче мени је ислрено то глупо ма који модел био јер је при кочењу задњи високи део погодан да се скршоломиш у предњи део. Иначе да Икарбус толико не ваља, не бисмо имали данас 2, 740, 410, 421, 1124 који су сасвим солидни а имају 20+ година. Рецимо Н серија једте промашена, и изгледа недорађено и недовршено тотално за разлику од рецимо 2001/2/3/4 годишта које је по мени боље али године нараввно чине своје. Нове серије су боље од 2008/12, али не значи да су по правилу страни произвођачи бољи ето данас 3064 Соларис од 5 година црко у Сарајевској, пре неки дан 3024 пре неколико недеља опет 3024 и 3048. Неки примерци попут 3015, 3019 и 3027 су већ раскупусани. Соларис има много лошији мењач рецимо. Ал сад сам предалеко отишао, не значи по правилу да је туђе “г*вно” а наше увек и само “производ”. Изолација слажем се врло штура и прокишњавање у новим Икарима не изостаје. А и што бисмо се зезали са иностраним аутобусима за које немамо сервис, нећемо да плаћамо, а ни немамо да платимо нове делове, према томе боље наш бус па какав год изгураће (уз велику напомену на више залагања у одржавању)
Ikarbus da valja ne bi bio Ikarbus.
Da li si nekada vozio Ikarbus ? Imaš li ikakva iskustva u održavanju istih ?
Ikarbus je par svetlosnih godina iza Solarisa ili bilo kojeg drugog zapadnog proizvođača. Pa čak izvorno turski su često kvalitetniji.
Svi autobusi koje je Ikarbus proizvodio ili proizvodi su manje više prototipovi ili poluproizvodi. Sklepani bez ikakvog ispitivanja, testiranja dati korisniku da u eksploataciji daje fabrici povratne informacije (koja opet ne zna da iskoristi).
Što se tiče Solarisa zna se kako ide nabavka delova u GSP-u i kako se kuburi sa istim. Ipak to je autobus kod koga ne sme da se seckaju žice, otkačinju moduli ili bilo šta u stilu krpi seci prepravljaj (ili je to jedan od uslova kredita).
Što se tiče auto industrije sve strano (zapadno) je uglavnom bolje od domaćih proizvoda. Mogu i drugačije da formulišem, domaća auto industrija je sposobna samo da pravi i razvija proste delove, sve što je komplikovanije ili tehnološki zahtevnije jednostavno nemamo para, čak ni znanje.