Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Први пут да га сликам лепо од 16. марта
 
Kako mrzim tu liniju 56. Isto je mrzim kao i 53 i 52. Idu jednosmernim ulicama

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Evo ga najredovniji bus na 706 bez razmisljanja, 1387. Nekad je tu titulu imao 1365, al evo doslo je vreme kad ni on vise nije siguran... Danas na Zelenom vencu, pred polazak u 13:03. Ovako je super, grejanje mu je stvarno dobro, wi-fi radi tu i tamo, nekad super a nekad ga ni nema. Jedino sto su mu nekim cudnom u par dana otpale one kao metlice na donjoj ivici vrata i to se sada bas oseti mnogo jer hladan vazduh konstantno ulazi tuda. Takodje su mu na blatobranima skinuti oni poklopci, to nije samo kod njega, masovno su otvoreni, takodje veliki problem i tuda isto ulazi hladan vazduh a kad je kisa onda i voda takodje. Uopste nema prepreke izmedju tocna, amortizera, puta i putnickog prostora, sve je na izvolte, veoma rizicno.


Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr
 
IK218M 3279 na privrenenoj 41A1 (pojma nemam koja mu je trasa) koja je pustena u sao racaj jer je neko oborio novogodisnji ukras u ulici Kneza Milosa
2476605eaa58f6ca203f03070dfdc563.jpg


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584329#p584329:2458k77h je napisao(la):
MidnightParkour » 27 Нов 2018, 15:17[/url]":2458k77h]Kako mrzim tu liniju 56. Isto je mrzim kao i 53 i 52. Idu jednosmernim ulicama

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Не знаш ти каква је мени забава кад обрнем круг на 56, мада ја не идем због линије него идем да се испричам са возачем ко човек. Све 3 линије иду кроз две једносмерне, на осталим деловима трасе нема једносмерних тако да толико о твојој упознатости са њиховим трасама.
 
Ја баш готивим 52/3/6 јер има доста да се слика (оно што мене занима) на 52 умеју да изађу 980, 1107, 1283, 1285, на 53 2,10,18,451 и на 56 најчешће 1287, 1289, 1290, 1292, 1300 мада је било и случајева са 962, 963, 1110, 1111, 1117, 1301...

А што се 53 конкретно тиче ја у њој видим једино Сарајевску и краљице наталије да су једносмерне и притом сарајевска има 3 траке тако да је далеко од тога да је уско а да не причам о Радничкој, кнеза Милоша, Пожешкој, онда свим улицама на кошутњаку, за 56 исто важи, чак је Водоводска још и додатна предност. 52 иде мало ужим улицама од кад скрене у жарково то се слажем и иде исто Наталијом и Сарајевском ал оно није страшно као 25, 25п и 26 у Голсвортијевој, Синђелићевој, Максима Горког и осталим улицама ка Душановцу.
Моја једина замерка је што нису зглобови на 53 па је ужва ужасна али да није Космаја не бих свако јутро сликао гбр10 :kk:
 
Gaspar18":e5vdqjtc je napisao(la):
Не воле људи М и ЛЕ серију која вози дуж Новог Београда... Уосталом питајте кориснике 89, какав је осећај кад им наиђе на Козари ЛЕ и М? Само кукају као да се пењу на Хималаје због тих степеника, а при томе фали шипка преко пута трећих врата са свих страна, јер код наглих кочења уме да буде катастрофално... Иако јесте средњеподан, код О345 Конекта је то другачије решено, и веома практично... Само вас молим, када видите 3236 који ради на 89, последњи стадијум распадања подолита, а и изолација и диференцијал чине своје, ни слушалице на највећем максимуму не помажу... Жалим возача...
Koji "bre" stepeni i i penjanje na himalaje u M seriji? ;)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584890#p584890:2tzopytk je napisao(la):
Djole Pevcanin » Čet Nov 29, 2018 7:41 pm[/url]":2tzopytk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584329#p584329:2tzopytk je napisao(la):
MidnightParkour » 27 Нов 2018, 15:17[/url]":2tzopytk]Kako mrzim tu liniju 56. Isto je mrzim kao i 53 i 52. Idu jednosmernim ulicama

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
Не знаш ти каква је мени забава кад обрнем круг на 56, мада ја не идем због линије него идем да се испричам са возачем ко човек. Све 3 линије иду кроз две једносмерне, на осталим деловима трасе нема једносмерних тако да толико о твојој упознатости са њиховим трасама.

Да ли су у скорије време неки возачи одлазили са 56 или су их мешали пошто углавном их знам визуелно, а поједине не виђам у задње време у првој и другој смени? Исто важи и за 52
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584901#p584901:26sf2u6b je napisao(la):
laki72 » Thu Nov 29, 2018 8:35 pm[/url]":26sf2u6b]
Gaspar18":26sf2u6b je napisao(la):
Не воле људи М и ЛЕ серију која вози дуж Новог Београда... Уосталом питајте кориснике 89, какав је осећај кад им наиђе на Козари ЛЕ и М? Само кукају као да се пењу на Хималаје због тих степеника, а при томе фали шипка преко пута трећих врата са свих страна, јер код наглих кочења уме да буде катастрофално... Иако јесте средњеподан, код О345 Конекта је то другачије решено, и веома практично... Само вас молим, када видите 3236 који ради на 89, последњи стадијум распадања подолита, а и изолација и диференцијал чине своје, ни слушалице на највећем максимуму не помажу... Жалим возача...
Koji "bre" stepeni i i penjanje na himalaje u M seriji? ;)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Ти мене зајебаваш? ЛЕ и М серија, су катастрофално решени позади, о лошој изолацији неумесно је причати... Једноставно М и ЛЕ су бачене паре само тако, могли су боље аутобусе узети за те паре ! Ништа ја не видим која су ту решења МБа и МАНа... Али добро, узми наш крш и налепи звезду МБ и МАН. Комунизам и договорна економија, зарад социјалног мира 300 нерадника Икарбуса...
 
Guglaj malo, Man A78 LE, isti princip, iste stepenice.
Guglaj Man A24, isti zadnji deo kao kod naših ik218m, ali tuđe g***o više vredi nego naš proizvod.
Molim takvog stručnjaka da nam kaže šta smo mogli uzeti za pare koje smo dali, a da nisu polovni konekti, čiju sliku nosi u novčaniku.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Слажем се са Драганчетом о свему везано за Икарбус.
 
Baš lepo što imate zajedničkih tema za razgovor. Mislim da i ne moraš posebno isticati da se apsolutno u svemu slažeš sa Gašparom po pitanju "raspalog" Ikarbusa. To je verujem velika većina posetilaca ove teme odavno shvatila. Poznavanje materije o kojoj toliko voliš da trubiš, rekao bih, i više je nego oskudna, a stavovi? Pa čista kopija Gašparovih. Probaj malo da misliš i svojom glavom ako je imaš. Mogli bi malo i da se opustite vas dvojica. Ikarbus i ovako više ne radi, odnosno, proizvodnja je obustavljena, dok ih "kineski" partner ne preuzme ako uopšte do toga i dođe. Sa njihovim proizvodnim programom je svršeno po svemu sudeći.
 
Zna li neko gde radi ovaj 755. Video sam ga posle baš dugo vremena na liniji 305 danas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584934#p584934:af1nea22 je napisao(la):
Vinča307 » Čet Nov 29, 2018 10:25 pm[/url]":af1nea22]Zna li neko gde radi ovaj 755. Video sam ga posle baš dugo vremena na liniji 305 danas.
Jедан дан је радио смену на 83, други дан смену на 36, онда опет смену на 36, па шихту на 83, и на 405 један дан ето ти кажеш и на 755. Очигледно упада где стигне. Успут прорадио је после 3 године и офарбан је врло занимљиво.
 
А што се Икарбуса тиче буквално није све ни црно ни бело, бар тако ја мислим. Јер ето погледај рецимо Лиаз на 45 који грми и тресе да ме је заболео желудац колико ме је растресао за 7 станица док сам стајао позади. Онда темза на 48 пре месец дана покварен вукли су га, а има тек пар месеци. А што се степеница и уских врата тиче мени је ислрено то глупо ма који модел био јер је при кочењу задњи високи део погодан да се скршоломиш у предњи део. Иначе да Икарбус толико не ваља, не бисмо имали данас 2, 740, 410, 421, 1124 који су сасвим солидни а имају 20+ година. Рецимо Н серија једте промашена, и изгледа недорађено и недовршено тотално за разлику од рецимо 2001/2/3/4 годишта које је по мени боље али године нараввно чине своје. Нове серије су боље од 2008/12, али не значи да су по правилу страни произвођачи бољи ето данас 3064 Соларис од 5 година црко у Сарајевској, пре неки дан 3024 пре неколико недеља опет 3024 и 3048. Неки примерци попут 3015, 3019 и 3027 су већ раскупусани. Соларис има много лошији мењач рецимо. Ал сад сам предалеко отишао, не значи по правилу да је туђе “г*вно” а наше увек и само “производ”. Изолација слажем се врло штура и прокишњавање у новим Икарима не изостаје. А и што бисмо се зезали са иностраним аутобусима за које немамо сервис, нећемо да плаћамо, а ни немамо да платимо нове делове, према томе боље наш бус па какав год изгураће (уз велику напомену на више залагања у одржавању)
 
Bravo Arsa!

Nezreo je onaj ko brani prevoznike (GSP i druge) i sve nedostatke na vozilima pripisuje proizvođaču. MB O345 Connecto su danas raspadnuti autobusi (posebno generacija 2003). Dižu temperaturu, kvare se, a neki primerci se jedva penju uzbrdo. Svakako je Mercedes Benz kriv za njihovo današnje stanje. Ista stvar je sa IKARBUS vozilima. Međutim, mržnja i patologija nemaju granice.
 
Evo na 307 se Connecto 155 jedva penje uz brdo. 177 je katastrofa koliko se kvari. Pravo je čudo kad se na liniji u istom danu pojave sva redovna vozila:155,161,163,165 i 177.Al i kad se pojave nema šanse da izguraju ceo dan bez kvara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584977#p584977:2xx96bn6 je napisao(la):
Vinča307 » Pet Nov 30, 2018 12:53 am[/url]":2xx96bn6]Evo na 307 se Connecto 155 jedva penje uz brdo. 177 je katastrofa koliko se kvari. Pravo je čudo kad se na liniji u istom danu pojave sva redovna vozila:155,161,163,165 i 177.Al i kad se pojave nema šanse da izguraju ceo dan bez kvara.
И 167 се квари на 53 бар 4 пута сам га видео у протклих месец дана.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584922#p584922:1f1lxhf7 je napisao(la):
Kesha » 29 Нов 2018, 21:53[/url]":1f1lxhf7]Baš lepo što imate zajedničkih tema za razgovor. Mislim da i ne moraš posebno isticati da se apsolutno u svemu slažeš sa Gašparom po pitanju "raspalog" Ikarbusa. To je verujem velika većina posetilaca ove teme odavno shvatila. Poznavanje materije o kojoj toliko voliš da trubiš, rekao bih, i više je nego oskudna, a stavovi? Pa čista kopija Gašparovih. Probaj malo da misliš i svojom glavom ako je imaš. Mogli bi malo i da se opustite vas dvojica. Ikarbus i ovako više ne radi, odnosno, proizvodnja je obustavljena, dok ih "kineski" partner ne preuzme ako uopšte do toga i dođe. Sa njihovim proizvodnim programom je svršeno po svemu sudeći.
Видим да баш хоћеш да будеш најпаметнији овде. Убудуће ми се не обраћај имам права на слободу говора и своје мишљење исто као и ти.
 
дефинитивно су усрали мотку са црвеном бојом. требали су да офарбају возила у зелено-плаво, колор шему електро бусева
 
Pošteno, mada sve je bolje od onog pijačnog (banane, bundeve, paradajz...) šarenila koje smo imali do pre par godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584944#p584944:1nkeh1am je napisao(la):
Arsa » Čet Nov 29, 2018 10:54 pm[/url]":1nkeh1am]А што се Икарбуса тиче буквално није све ни црно ни бело, бар тако ја мислим. Јер ето погледај рецимо Лиаз на 45 који грми и тресе да ме је заболео желудац колико ме је растресао за 7 станица док сам стајао позади. Онда темза на 48 пре месец дана покварен вукли су га, а има тек пар месеци. А што се степеница и уских врата тиче мени је ислрено то глупо ма који модел био јер је при кочењу задњи високи део погодан да се скршоломиш у предњи део. Иначе да Икарбус толико не ваља, не бисмо имали данас 2, 740, 410, 421, 1124 који су сасвим солидни а имају 20+ година. Рецимо Н серија једте промашена, и изгледа недорађено и недовршено тотално за разлику од рецимо 2001/2/3/4 годишта које је по мени боље али године нараввно чине своје. Нове серије су боље од 2008/12, али не значи да су по правилу страни произвођачи бољи ето данас 3064 Соларис од 5 година црко у Сарајевској, пре неки дан 3024 пре неколико недеља опет 3024 и 3048. Неки примерци попут 3015, 3019 и 3027 су већ раскупусани. Соларис има много лошији мењач рецимо. Ал сад сам предалеко отишао, не значи по правилу да је туђе “г*вно” а наше увек и само “производ”. Изолација слажем се врло штура и прокишњавање у новим Икарима не изостаје. А и што бисмо се зезали са иностраним аутобусима за које немамо сервис, нећемо да плаћамо, а ни немамо да платимо нове делове, према томе боље наш бус па какав год изгураће (уз велику напомену на више залагања у одржавању)

Ikarbus da valja ne bi bio Ikarbus.
Da li si nekada vozio Ikarbus ? Imaš li ikakva iskustva u održavanju istih ?
Ikarbus je par svetlosnih godina iza Solarisa ili bilo kojeg drugog zapadnog proizvođača. Pa čak izvorno turski su često kvalitetniji.
Svi autobusi koje je Ikarbus proizvodio ili proizvodi su manje više prototipovi ili poluproizvodi. Sklepani bez ikakvog ispitivanja, testiranja dati korisniku da u eksploataciji daje fabrici povratne informacije (koja opet ne zna da iskoristi).
Što se tiče Solarisa zna se kako ide nabavka delova u GSP-u i kako se kuburi sa istim. Ipak to je autobus kod koga ne sme da se seckaju žice, otkačinju moduli ili bilo šta u stilu krpi seci prepravljaj (ili je to jedan od uslova kredita).

Što se tiče auto industrije sve strano (zapadno) je uglavnom bolje od domaćih proizvoda. Mogu i drugačije da formulišem, domaća auto industrija je sposobna samo da pravi i razvija proste delove, sve što je komplikovanije ili tehnološki zahtevnije jednostavno nemamo para, čak ni znanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585881#p585881:2xmkxo3t je napisao(la):
Žika » Pon Dec 03, 2018 7:54 pm[/url]":2xmkxo3t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584944#p584944:2xmkxo3t je napisao(la):
Arsa » Čet Nov 29, 2018 10:54 pm[/url]":2xmkxo3t]А што се Икарбуса тиче буквално није све ни црно ни бело, бар тако ја мислим. Јер ето погледај рецимо Лиаз на 45 који грми и тресе да ме је заболео желудац колико ме је растресао за 7 станица док сам стајао позади. Онда темза на 48 пре месец дана покварен вукли су га, а има тек пар месеци. А што се степеница и уских врата тиче мени је ислрено то глупо ма који модел био јер је при кочењу задњи високи део погодан да се скршоломиш у предњи део. Иначе да Икарбус толико не ваља, не бисмо имали данас 2, 740, 410, 421, 1124 који су сасвим солидни а имају 20+ година. Рецимо Н серија једте промашена, и изгледа недорађено и недовршено тотално за разлику од рецимо 2001/2/3/4 годишта које је по мени боље али године нараввно чине своје. Нове серије су боље од 2008/12, али не значи да су по правилу страни произвођачи бољи ето данас 3064 Соларис од 5 година црко у Сарајевској, пре неки дан 3024 пре неколико недеља опет 3024 и 3048. Неки примерци попут 3015, 3019 и 3027 су већ раскупусани. Соларис има много лошији мењач рецимо. Ал сад сам предалеко отишао, не значи по правилу да је туђе “г*вно” а наше увек и само “производ”. Изолација слажем се врло штура и прокишњавање у новим Икарима не изостаје. А и што бисмо се зезали са иностраним аутобусима за које немамо сервис, нећемо да плаћамо, а ни немамо да платимо нове делове, према томе боље наш бус па какав год изгураће (уз велику напомену на више залагања у одржавању)

Ikarbus da valja ne bi bio Ikarbus.
Da li si nekada vozio Ikarbus ? Imaš li ikakva iskustva u održavanju istih ?
Ikarbus je par svetlosnih godina iza Solarisa ili bilo kojeg drugog zapadnog proizvođača. Pa čak izvorno turski su često kvalitetniji.
Svi autobusi koje je Ikarbus proizvodio ili proizvodi su manje više prototipovi ili poluproizvodi. Sklepani bez ikakvog ispitivanja, testiranja dati korisniku da u eksploataciji daje fabrici povratne informacije (koja opet ne zna da iskoristi).
Što se tiče Solarisa zna se kako ide nabavka delova u GSP-u i kako se kuburi sa istim. Ipak to je autobus kod koga ne sme da se seckaju žice, otkačinju moduli ili bilo šta u stilu krpi seci prepravljaj (ili je to jedan od uslova kredita).

Što se tiče auto industrije sve strano (zapadno) je uglavnom bolje od domaćih proizvoda. Mogu i drugačije da formulišem, domaća auto industrija je sposobna samo da pravi i razvija proste delove, sve što je komplikovanije ili tehnološki zahtevnije jednostavno nemamo para, čak ni znanje.
Ок има смисла, и слажем се углавном, није ми циљ да будем у праву него да буде како јесте, ал опет кажем није злато ни све страно, а и овде има квалитетних примерака иако далеко мање. И рекох није да ништа не ваља код Солариса и других иностраних произвођача јер су кваорви почели да се јављају пре годину дана начи после 4 године рада у оваквим условима, док је рецимо 3222 имао озбиљан квар са 4 месеца а сад чешће срећем покварене Икаре из 2016/17. Конкретно соларисима највише замерам на мењачу и изолацији да те протресе на свакој рупи, код Икарбуса (можда грешим) не осећа се толики потрес или је то мој утисак само. А овако ентеријер код Ик је доста оскудан то стоји, соларис је удобнији и захвалнији безброј пута, па чак и ман од 15 година. Не кажем да нема мана ал оно нисам иначе неки песимиста надам се да има макар мало наде за Ик :kk:
 
Изолација нема везе са тим што Соларис лупа. Соларис има независно вешање на само на првој осовини, остале су круте.
 
Vrh