Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Mozda je ''patent'' to sto ove N serije i dalje imaju fabricka stakla pozadi umesto onih odvratnih limova :D
 
Još jedan svetli primer, ne znam opet posadu, čak ne znam ni gde auto radi, ali opet jako prijatno iznenađenje, u vozilu sva oprema za održavanje, metla, tu je i brisko sa kantom i cediljkom, kanta za otpad, sunđerčići kao graničnik za držanje šolje, svaka čast posadi ko god da jesu.




A tabla je uglancana, u odličnom stanju!






Auto je 1376, posadu ne znam, ali evo još jednom pohvale za njih! Raduje me što vidim da ima još radnih i vrednih ljudi! :)

Elem, tamo od Jula meseca ću se pozabaviti malo više ovakvim ljudima, promovisaću ovakve primere preko mog sajta, makar da im to bude jedina nagrada, da ne bude neprimećeno, mislim da će im značiti. Nisam ni znao, da ih ima ovoliko, samo neka tako nastave! :)
 
Becks samo ih postavljaj ovde moraju se siriti i dobri primeri ;)
 
Бахилдис'о..
dsci8749.jpg

dsci8748.jpg
 
becks89":yly23hz5 je napisao(la):
Ikarbus IK-218M sa najčistijom tablom koju sam do danas video, istina, liniju 15 koristim jednom u 6 meseci, ne znam ko su vozači, ali evo ovim putem da ih pohvalim i da im se zahvalim što postoje! Ima još ovakvih ljudi, to me raduje! Garažni 1379, znam da čitaju ovi "od gore", pa možda uzmu i zeznu se da nagrade ljude, mene su lepo obradovali danas i vratili mi neku veru u neki boljitak!

Da, moj bivsi bus, sa 17-tice dobro odrzavan otisao sa 60.000km kao donacija u Zemun, gde je igrom slucaja zapao coveka koji je nastavio sa odrzavanjem.
 
Čika Brana":21v88skw je napisao(la):
Средa 06. мај 18:00
Соларис ГБР 3050 на линији 83 у смеру ка Црвеном крсту.



Напољу 32⁰С у Соларису 62⁰С. Чује се да ради клима али се унура ништа не осећа, нема никаквог струјања ваздуха од климе. Мајстор је одбравио све прозоре и отворио плафонски луфтер. Клима као да греје.
Sto se tice klime, kad je upaljena kod vozaca siberi se automatski zatvaraju. Isto je i pri paljenju brisaca siberi se automatski zatvaraju.
Otvoren siber je znak da klima nije upaljena, jer i ako je neispravna (vecina solarisa nema kaiseve klime, skinuti su) prikazuje da radi sve, kompresor je spojen elektro spojkom ali nema kais, ali siberi su zatvoreni.
Drugi problem su filteri koje gsp menja 1 put godisnje, a u uputstvu pise po potrebi. Posle mesec ipo dana klima gubi 25-40% na kapacitetu jer su filteri katastrofa prljavi, zavisi od linije, broja putnika, duzine rada klime u toku dana.
Razlika u temperaturi unutar solarisa kod upaljene klime zavisi pored stanja filtera i od njene podesenosti, to jest vozac ima mogucnost odabira temperature unutrasnjosti koja je po defaultu postavljena na 22c a moze se birati 21, 20 u donjem i 23 24c u gornjem opsegu. Ista pravila vaze i za grejanje, koje se moze pojacavati zimi od 20-24c u podeocima od po 1c (vecina vozaca ovo ne zna ili sami podesavaju suprotno) :D
 
Autobusi su generalno kao pokretne saune, ti prozori-puskarnice cak i otvoreni nista ne pomazu u guzvi kada jednostavno nestane vazduha u vozilu, nijedna klima tu ne pomaze.

Leti mi je posebno drago sto vise koristim tramvaje, a posebno starije koji imaju bas velike povrsine prozora i lepo se rashlade u voznji :)
 
Nije samo dovoljno menjati filter potrebno je očistiti celu jedinicu koja se nalazi na krovu autobusa gore se nalaze i kondezator i isparivač dva najvaznija elementa kod klime oni moraju dobro da se očiste ako su oni prljavi onda se brzo zaprlja i filter koji se vidi u salonu na plafonu i na jedinici koja se nalazi na krovu postoji filter koji ide uz isparivač to kada se radi da vidite samo to bude prljavo i masnoo kao da je neko mazao uljem...
Po nekom nepisanom pravilu klima mora da radi 20 minuta i da sve bude zatvoreno da bi se temperatura spustila sa 33 na 25 stepeni...
 
Filter u salonu na plafonu je samo obican predfilter ili najobicniji sundjer, a kad se to otvori, unutra je taj filter o kome pricamo, onaj kao filter vazduha za kola samo dugacak jedno metar ipo, i idu 4 komada ukupno.
I da, budu masnoooo prljavi :) Lako se iznutra izvrsi uvid u njegovo stanje, a kad su novi, i na +40 veoma brzo se osetno rashladi unutrasnjost.
Jos jedan problem sto primecujem kod mnogih vozaca je da ne pale klimu kod sebe, to jest vecina ne zna, a drugi misle da je automatski i kod vozaca ukljucena, pa puste ventilator na max koji uvlaci vreo vazduh spolja i samo kvari uzitak hladjenja. :)
 
Jutros sam slikao ovo u autobusu kod Sajma, video sam dok sam silazio, neko ce da naje*******e sigurno da se isece na to, ne znam zasto retardi ne sklone.


 
Kondenzator je spolja isparivač je unutar vozila. Bitna stvar pored filtera je i dezinfekcija rashladnog sistema.

Što se tiče kaiševa na Solarisima, većina ih ima problem je u napunjenosti ili nekim drugim nedostacima.
Obaj Ikar neki Abarth ?
 
Pretpostavljam da je već nekome palo na pamet ali moram da predložim:
Da se kod zelenjaka iz pravca od Brankovog mosta ka stajalištu Zeleni venac stavi pomoćni semafor za autobuse. Jedino su taksisti koji idu od patrijaršije malo ugroženi time. Generalno gledano uštedelo bi se malo vremena.
 
На линији 51 сваки соларис има климу која ради како треба . Проблем је кад журим на посао а наиђе приватник а унутра пакао.
 
Gde su naši dabldeker autobusi
zima davno prošla
ako su uopšte i bili zbog nj. sklonjeni ?
 
Ako misliš na dva Lastina autobusa sa linije 15, oni nisu nikada bili sklonjeni, rade na linijama 581E i 860.
Evo, autor fotografije: Stefan BGD
 
O, fala , fala, dugo ih nisam video a ni nekih pisanija nije bilo o njima
+ 1 :)
 
Vrh