Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 335 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,1%

  • Ukupno glasača
    353
To stoji mada mislim da je bilo toga i dok su bili novi.

Svakako su jedna od najgorih kupovina u zadnjih mnogo godina.
 
malopre sam se vozio u 31 od šumica do trga. bar 4 stanice je prostor kod drugih vrsta bio prazan, a svi prolazi između vrata nakrcani ljudima. još uvek nisam siguran zašto ljudi toliko ne gledaju. moglo se glatko rasporediti.
 
Kakva je ovo L2 linija?

1000033386.jpg
 
Danas na 77 samo jedan plavi usisivač na mnogo linija solaris na 17 sam video cak 3 solarisa kao i na 18 za svaku pohvalu!
 
3550 иде празан на 65, а улогован у апликацији. Срамота!!!
Sram ga bilo!
Šta i kako tek da reagujem za svakodnevnu vožnju praznog autobusa i uredno prijavljenog sa preskakanjem stanica što rade mnogi vozači na 88?
П70513 prepodne?! I još nekoliko njih.
Glupi SJP ili ko već to registruje da vozi regularno 20,5 km do Železnika ili Keja plus 20% subvencija prevarantska na hibrid, koji je blagi hibrid ustvari!
 
Danas je 3022 oko 15h stigao na ZV kao 75 i onda nastavio nazad ka BK kao 77. Uklapanje.
 
Kako kojom? Pa onom koja je spominjana ovde da nema više ubrzavanja nego moraju da voze svojom trasom a da se uklapaju tako što će kratiti trase i voziti linije sa oznakom L.​
 
Плаћа се само ако се превозе путници а приватник сме пола обрта да вози празан и да ништа.
 
Ubrzava se, to svi radimo kad smo u kasnjenju, tako da nepotrebno kukaš jer se verovarno posle par stanica uključio.
Moraš da budeš ulogovan i ne smeš da se odjavljuješ.
Није непотребно јер ми као путници гледамо на апликацији шта од превоза наилази и према томе одлучујемо коју линију и на ком стајалишту чекамо. Можда бих ушао у 77 па на 72/75, али сам пропустио 77 јер сам видео да иде 65, кад оно – ћорак. Иста прича је и за ове Л линије. Разумем што постоје, али их треба означити у апликацији.
И не знам зашто се возачи одмах осећају прозвано. Не могу путници да знају да ли је возач то урадио грешком, да ли му је тако рекао надређени, да ли је то правило успоставио ГСП, Секретаријат, Град или је програмер направио крш апликацију. Нека решава ко је надлежан, путник само не жели погрешну информацију. У овом саобраћајном хаосу макар би праћење могло да функционише како треба.
 
Није непотребно јер ми као путници гледамо на апликацији шта од превоза наилази и према томе одлучујемо коју линију и на ком стајалишту чекамо. Можда бих ушао у 77 па на 72/75, али сам пропустио 77 јер сам видео да иде 65, кад оно – ћорак. Иста прича је и за ове Л линије. Разумем што постоје, али их треба означити у апликацији.
И не знам зашто се возачи одмах осећају прозвано. Не могу путници да знају да ли је возач то урадио грешком, да ли му је тако рекао надређени, да ли је то правило успоставио ГСП, Секретаријат, Град или је програмер направио крш апликацију. Нека решава ко је надлежан, путник само не жели погрешну информацију. У овом саобраћајном хаосу макар би праћење могло да функционише како треба.
Pa nek rešavaju i nek dozvole unosenje L varijante u sistem, ili odjavljivanje sa aplikacije prilikom ubrzavanja.
 
Vrh