Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 331 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    349
Апдејт: Три БМЦ-а на 9А један за другим, 3294 и 3308 су сустигли и 3353.
 
Jedva čekam vikend, kada će ukinuti 9, 10 i 14 zbog radova na Slaviji, a 9a produžiti do Banjice 2...
 
Juče je jedna prošla kod sajma ide 10 km/h. Kažu ne sme brže. Problem je što guŝi ostale tramvaje.
 
Skoro godinu dana prođe od "ganguline" preraspodele linija koja je naravno loša. Ima još neko vreme pa da zaista prođe godinu dana, ali neću sad o tome.
Izgubio gsp puno linija, neke funkcionišu sjajno, ali mnoge su propustile šansu da budu savršeno funkcionalne. Razmišljam se zašto je ovo ovako, što nije kad su izgubljene mnoge linije napravljene neke skoro cele zglobne i to pričam za ovo što sad drži GSP, a ne sad strela c&lc grupa i mnogi drugi. Izgubili 52, 56, 88 kao tada 100% zglobne linije, o potencijalnom povratku neki drugi put. Bilo je diskusija naravno o prilikama šta uraditi sa zglobnim autobusima, preraspodelom tih vozila itd.
Ali pričaću sada o sledećim linijama: 27E, 35, 58, 75, 78.
Kada se uspostavilo da može bez problema i danas da prođe solaris na 27E, mogla je da postane potpuno zglobna, a ako ne makar većinski zglobna. Ne bi onda bilo 18 vozila, manje naravno. Podela dva pogona sa raspoloživim zglobovima ili eto baš pola Novi Beograd pola Kosmaj. 95 je preterivanje sa povećavanjem broja autobusa na koliko već nisam siguran 43 ili tako nešto. Evo 27E može pomoći donekle samo da ima više od 4 solarisa/bmc ili šta već.
35 dobro stavljena na pola zglob pola solo, ništa više.
75 bukvalno je morala da postane pola pola, u najgorem slučaju obavezno 2/3 zgloba. Broj vozila bi ostao isti, eventualno skinuti jedan autobus uz obavezne zglobove.
Sama trasa 75-ice mi nije za solo bmc, već solarisi.
58 vraćeno na nekada 10 vozila, ali zbog pojedinih vozača sa 88, ubačeni zglobovi. Možda su ga preterali, nekad i treba zglob, nikako sad svih 10 vozila solarisi. Nisu mi normalni što često skraćuju 58 do Banovog Brda ili Mostara kao 58L. Ide na 15 minuta, kakve su to gluposti kraćenja!
78 uvek pun, možda nedeljom prazniji, ali zašto nije makar polovina solaris, ikarbus 218m ili čak plavi bmc.
Mnoge linije koje su se vratile GSP-u sam čekao da budu sa zglobovima i zato sam bio zadovoljan prvobitno, ovako propušteno mnogo. Nije kasno da izmene naknadno.
Što ne bude na primer 58 pola Novi Beograd pola Kosmaj, kad po scenariju gube puno polazaka na 27E?
71 kad ide na 9/10 minuta treba da ostane solo, ali ne smeju da prave voziće :confused:

Pod hitno mora Zemun da radi na najmanje 6/7 linija! Sad rade samo na linijama 15, 18, 78, 82 i 84. Treba pojačati princip pola jedan pogon pola drugi. Kao što je sad linija 37 po sličnom konceptu.

3016 izgleda definitivno rashodovan :cry:
 
Poslednja izmena:
58 vraćeno na nekada 10 vozila, ali zbog pojedinih vozača sa 88, ubačeni zglobovi. Možda su ga preterali, nekad i treba zglob
zglobovi na 58 van špica vozi 5 putnika, a na 75 dupke pun BMC. Ne razumem zašto se ne bi rotirala vozila sa 58 i 75. Zglob nema šta da traži na 58. Pogotovo pored zglobne 88.
 
Da li stvarno postoje ove linije i ko je njihov prevoznik?
Screenshot_20250916_093851.jpg
Screenshot_20250916_093859.jpg
Screenshot_20250916_093839.jpg
 
Vrh