Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 317 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,4%

  • Ukupno glasača
    335
Ovo je cirkus Kolorado.
Sta je Kosmaj, sta je Novi Beograd?
Aha , to je Novi Beograd pozajmio Kosmaju, vozaci su sa Kosmaja, ali gde su busevi, na Kosmaju ili NBGD-u?
Pa, Solarisi, malo tamo-malo vamo...
Pa, ovoliko drzi ovaj pogon, pa od sutra onaj pogon...
Malo solac, malo zglob...
Kao da se neko igra, u ovom slucaju, JAVNOG GRADSKOG PREVOZA.
 
Apropo priče o dabldekerima, nije problem tu ni stabilnost, ni sporost, niti bilo koji tehnički aspekt te vrste. Nije baš mali broj gradova u Evropi koji ih koriste, i to čisto kroz grad, al opet spram potreba linija na kojima rade. Klasičan dabldeker, kao Yutong iz Skoplja, nema ništa veći kapacitet od solo autobusa. I dalje leži na dve osovine, što znači maks 18 tona bruto mase. Gore obično nije predviđeno stajanje ni kod jednog dabldekera. Oni imaju samo dosta više mesta za sedenje, što znači mnogo manje za stajanje, koje je samo predviđeno na donjoj platformi, s tim što je ona mnogo više klaustrofobična sa visinom koja se vrti na oko 1.8 metara. Dabldekeri, takođe, često imaju samo dvoja vrata, ako su klasični dvoosovinci. E tu dolazimo i do varijanti kakve rade u Berlinu, na primer, a to su troosovinci od 13 i 14 metara, a oni već imaju solidno veći kapacitet od klasičnog solaća, al šta vredi kad oni zbog svojih manevarskih sposobnosti tek nisu za linije gde zglob ne može da radi. Tako da definitivno nisu sam urbani deo Beograda, al bi dobro došli na linijama kakva je baš 491, gde su nekada i radili mađarski MJT. Naravno, mogli bi i na 493, 581 itd. Neki budući brzi ekspres takođe. No, kritične probleme na pojedinim linijama u samom gradu sa njima ne možemo da rešimo.
 
Apropo priče o dabldekerima, nije problem tu ni stabilnost, ni sporost, niti bilo koji tehnički aspekt te vrste. Nije baš mali broj gradova u Evropi koji ih koriste, i to čisto kroz grad, al opet spram potreba linija na kojima rade. Klasičan dabldeker, kao Yutong iz Skoplja, nema ništa veći kapacitet od solo autobusa. I dalje leži na dve osovine, što znači maks 18 tona bruto mase. Gore obično nije predviđeno stajanje ni kod jednog dabldekera.
Pa ne vidim da bi i sa tim skopskim dabldekerima npr. na 26 ili 33 bilo gore stanje nego sa današnjim Higer solaćima. Naprosto, na gornjoj platformi bi ljudi sedeli, a na donjoj bi sedeli i stajali. Onaj ko ima sreće bi uspeo da sedne. Danas mogu samo da sede ako uđu na prva 2 stajališta po polasku i kasnije da stoje na jednoj nozi u kapacitetu tog donjeg nivoa. Kolika je visina plafona u beogradskim solo busevima? Horizontalna klaustrofobija zbog necivilizacijske pretrpanosti u rangu najgoreg trećeg sveta je u beogradskom autobuskom podsistemu mnogo veći problem od toga koliko santimetara je visok plafon.
 
Od jutros mapa pokazuje da su na 67 3086 i 3093. Naravno, nemoguće ih je uhvatiti jer idu u suprotnom smeru.
 
Stiglo 10 Otokara na Novi Beograd, a pored njih parkirani 112M i LE. Izgleda da dolazi Šapić. Takođe su tu Solarisi ofarbani u novosadsku plavu u izgleda se danas zvanično urucuje donacija Novom Sadu.
 
Да ли неко зна нешто о овоме? Сликао другар.
1000072483.jpg
 
Vrh