Zaista je bio sjajan skup gde se okupilo mnogo ljubitelja autobusa i gde sam upoznao baš dosta ljudi. Inače me je oduševilo kako Japanac pali, bukvalno na pola ključa, kao da je nov i pali bolje nego većina automobila.Да, не знам зашто су довезли и BMC, иначе га нико није био ни погледао. Иначе сам се веома често возио баш са 886, тај је био редован на 95 пре десетак година. Код нас је баш слабо заступљена та техничка култура, да овај аутобус није из јапанске донације не би било церемоније, а мислим да су и поједини Икарбуси заслужили овакав програм.
Jes', taj je bio na liniji 95, a ja pokušavam da iz memorije izbunarim svih deset koji su onih prvih godina dok su bili novi bili takođe na 95-ici. Ako me pamćenje služi tu su još bili 851, 858, 859, 862, 865, 872, 880 i 885. Jednog sam bar izostavio, možda nekog pogrešno naveo, pa ako može mala pomoć ovde.Да, не знам зашто су довезли и BMC, иначе га нико није био ни погледао. Иначе сам се веома често возио баш са 886, тај је био редован на 95 пре десетак година. Код нас је баш слабо заступљена та техничка култура, да овај аутобус није из јапанске донације не би било церемоније, а мислим да су и поједини Икарбуси заслужили овакав програм.
Na početku ili nešto kasnije?879 je bio na 95.
Da, moguće je da je to bio taj deseti, kad još malo razmislih... Hvala, u svakom slučaju.879 je bio na 95.
Koliko se sećam, od početka je bio i ostao je među poslednjima, jer ga redovna posada nije dala. Jednom prilikom sam popričao s jednim od vozača i baš sam stekao utisak da lepo vode računa o njemu i vole da ga voze.Da, moguće je da je to bio taj deseti, kad još malo razmislih... Hvala, u svakom slučaju.
Срећом сачуван је последњи читав Ик-161 и иза тог подвига стоје изгледа исти људи којима је уступљен МАН на чување. Опет остаје горичина за десетине домаћих модела које је ГСП расходовао и није сачувао као предузеће ни један. Део кривице је и на надлежном музеју науке и технике ком су уступили два возила а она су завршила на крају на отпаду под неким глупим изговором трампе са неким као колекционаром.Nemamo sačuvan ni jedan domaći autobus, a nijedna fabrika više ne postoji.....
Prosto Gsp ne želi da sačuva nijedan autobus i da se nije napravilo ovo udruženje, ne bi se sačuvao ni Man Japanac.Срећом сачуван је последњи читав Ик-161 и иза тог подвига стоје изгледа исти људи којима је уступљен МАН на чување. Опет остаје горичина за десетине домаћих модела које је ГСП расходовао и није сачувао као предузеће ни један. Део кривице је и на надлежном музеју науке и технике ком су уступили два возила а она су завршила на крају на отпаду под неким глупим изговором трампе са неким као колекционаром.
О томе и ја размишљам до сад кад су били неки радови увек су слали минибусС обзиром да су одложени радови за понедељак, врло је могуће да су се за**бали. Неће моћи аутобус да прође кривину Јагодинске и Белог Брда.
Autobus može da prođe, ali pod određenim uslovima, a to je da se sklone parkirana vozila koja prave problem u Jagodinskoj i da deo ulice Belo Brdo bude jednosmeran.О томе и ја размишљам до сад кад су били неки радови увек су слали минибус
Je l' to znači 34 celog dana + 3 šihtaša?Turaža 95 od Nbgd
Pogledajte prilog 234019
Hvala. Ma da, njega sam nekako smetnuo sa uma ali definitivno je bio na liniji i to dugo. Da li sam dobro izbunario ostalih 9?Koliko se sećam, od početka je bio i ostao je među poslednjima, jer ga redovna posada nije dala. Jednom prilikom sam popričao s jednim od vozača i baš sam stekao utisak da lepo vode računa o njemu i vole da ga voze.
Raskupusani su, a i bio bi veliki poduhvat srediti njih. To bi moralo neko privatno lice da preuzme i sredi sam(uz novčane donacije).Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.
Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
Šteta što nijedan od ona 74 iz 2002. nije sačuvan. Oni su nekako bili najprepoznatljiviji. Naravno i za IK202 i IK203 je šteta. Pa onda da ih izlože i upale, da se čuje razlika u zvuku motora. Ali nismo mi još na tom nivou tehničke kulture.Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.
Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
Mislim da jesi. Znam da su tipa 861 i 864 bili na 16, 857 i 876 na 23, itd. Ali po sećanju koje je parcijalno bih rekao da je tačno.Hvala. Ma da, njega sam nekako smetnuo sa uma ali definitivno je bio na liniji i to dugo. Da li sam dobro izbunario ostalih 9?
nisu, 937 je odvezen odavno, a 939 je prevrnut i unisten, verovatno i odnesenDa li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.
Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost