Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 317 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    334
Да, не знам зашто су довезли и BMC, иначе га нико није био ни погледао. Иначе сам се веома често возио баш са 886, тај је био редован на 95 пре десетак година. Код нас је баш слабо заступљена та техничка култура, да овај аутобус није из јапанске донације не би било церемоније, а мислим да су и поједини Икарбуси заслужили овакав програм.
Zaista je bio sjajan skup gde se okupilo mnogo ljubitelja autobusa i gde sam upoznao baš dosta ljudi. Inače me je oduševilo kako Japanac pali, bukvalno na pola ključa, kao da je nov i pali bolje nego većina automobila.
Ja sam seo i u Bmc-a i mogu da kažem da je sedište jako udobno i da je tabla stvarno lepa, tako da je bar iz ugla vozača dobar dok je nov, e posle već ubrzo kreću problemi.
Gangula je bio možda pola sata i zapalio, ali je jedan od retkih naprednjaka koji ima petlju da se pojavi tako negde pred narodom i to bez nekog specijalnog obezbeđenja.
Da spomenem i udruženje, njihova ideja je da uzmu delove iz preostalih Japanaca i srede ga, a takođe je plan da ako ovo prođe dobro, da se vidi da li postoji mogućnost da se sačuva i jedan Solaris.
Prosto jedina šansa da ovako neka vozila ostanu je to da se mi kao ljubitelji autobusa skupimo, damo neka sredstva i samim tim sredimo i održavamo određeno vozilo.
 
Да, не знам зашто су довезли и BMC, иначе га нико није био ни погледао. Иначе сам се веома често возио баш са 886, тај је био редован на 95 пре десетак година. Код нас је баш слабо заступљена та техничка култура, да овај аутобус није из јапанске донације не би било церемоније, а мислим да су и поједини Икарбуси заслужили овакав програм.
Jes', taj je bio na liniji 95, a ja pokušavam da iz memorije izbunarim svih deset koji su onih prvih godina dok su bili novi bili takođe na 95-ici. Ako me pamćenje služi tu su još bili 851, 858, 859, 862, 865, 872, 880 i 885. Jednog sam bar izostavio, možda nekog pogrešno naveo, pa ako može mala pomoć ovde.
 
Nemamo sačuvan ni jedan domaći autobus, a nijedna fabrika više ne postoji.....
Срећом сачуван је последњи читав Ик-161 и иза тог подвига стоје изгледа исти људи којима је уступљен МАН на чување. Опет остаје горичина за десетине домаћих модела које је ГСП расходовао и није сачувао као предузеће ни један. Део кривице је и на надлежном музеју науке и технике ком су уступили два возила а она су завршила на крају на отпаду под неким глупим изговором трампе са неким као колекционаром.
 
Срећом сачуван је последњи читав Ик-161 и иза тог подвига стоје изгледа исти људи којима је уступљен МАН на чување. Опет остаје горичина за десетине домаћих модела које је ГСП расходовао и није сачувао као предузеће ни један. Део кривице је и на надлежном музеју науке и технике ком су уступили два возила а она су завршила на крају на отпаду под неким глупим изговором трампе са неким као колекционаром.
Prosto Gsp ne želi da sačuva nijedan autobus i da se nije napravilo ovo udruženje, ne bi se sačuvao ni Man Japanac.
 
И вероватно да амбасаадаа није инсистирала на церемонијалном одласку у пензију. И Лејланд је сачуван само захваљујући личној иницијативи, ГСП је своје одвојене експонате слао на отпад (Тролза, Ик-5, Санос), а Лејланд је ископан на отпаду а не сачуван у ГСП за рестаоурацију.
 
С обзиром да су одложени радови за понедељак, врло је могуће да су се за**бали. Неће моћи аутобус да прође кривину Јагодинске и Белог Брда.
О томе и ја размишљам до сад кад су били неки радови увек су слали минибус
 
О томе и ја размишљам до сад кад су били неки радови увек су слали минибус
Autobus može da prođe, ali pod određenim uslovima, a to je da se sklone parkirana vozila koja prave problem u Jagodinskoj i da deo ulice Belo Brdo bude jednosmeran.
IMG_0336.png
IMG_0337.png
 
Koliko se sećam, od početka je bio i ostao je među poslednjima, jer ga redovna posada nije dala. Jednom prilikom sam popričao s jednim od vozača i baš sam stekao utisak da lepo vode računa o njemu i vole da ga voze.
Hvala. Ma da, njega sam nekako smetnuo sa uma ali definitivno je bio na liniji i to dugo. Da li sam dobro izbunario ostalih 9?
 
Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.

Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
 
Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.

Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
Raskupusani su, a i bio bi veliki poduhvat srediti njih. To bi moralo neko privatno lice da preuzme i sredi sam(uz novčane donacije).
 
Можда ће бити лакше да се сачува неки Субитички Ик-103 и Ик-201.
 
Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.

Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
Šteta što nijedan od ona 74 iz 2002. nije sačuvan. Oni su nekako bili najprepoznatljiviji. Naravno i za IK202 i IK203 je šteta. Pa onda da ih izlože i upale, da se čuje razlika u zvuku motora. Ali nismo mi još na tom nivou tehničke kulture.
 
Da li su živi 939 / 937 ? Možda mogu još da se spasu, 103jku sam video u Kosmaju da još stoji.

Greota da ne ostane nijedan 201 / 103, verovatno najupečatljiviji i brojniji autobusi u istoriji GSP-a. IK - 202 / 203 su izgubljeni u nepovrat, nažalost
nisu, 937 je odvezen odavno, a 939 je prevrnut i unisten, verovatno i odnesen
 
zanimljivo, neki problem na fontani na nbg, ne rade totemi #454 #456 i #1084 kao ni deo rasvete.
 
Gde sada stoje stare Banetove Akije? Jesu očerupane i iseckane? Imaju li stare od još nekog prevoznika? Nema velike veze sa privatnicima, generalno pitam gde stoje ti stari autobusi zvani RAkije.
 
Vrh