Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 311 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    328
Meni se sad stvarno čini da GSP ima višak vozila. Evo sad se oslobađaju 22 busa ili koliko već. Gde će sve to? Ok NBG uzme 65, gde će 20 buseva sa 65? Na 37 i 58? Gde će busevi sa 37 i 58? I tako u krug... Jel može neko da napiše koliko ima vozila, a koliko polazaka?
 
Мени и даље није јасно зашто ГСП држи пола 27-ице, ниђе везе.
 
Ето могла је сад да се уведе линија 93 када је ослобођено 22 возила, али се од тога одустало нажалост.
 
Neverovatno da posle svih ovih promena jedna 37ca ostane i dalje delimično na solo vozilima.
 
Зато што се линије кроје по возачима и километражи а не по потребама становника.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Такође, 67 узима НБГД целу као и поласке 30 и 31/95 и 9 и 16/27Е. Појачава се 85 само ми ред вожње није најјаснији.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Citaro zglobovi na 88 od jutros.

IMG_2788.jpeg

IMG_2785.jpeg
 
Nisu kodirali displeje? Kako mi idu na narve te proklete nalepnice na sve strane. Tupi se sa vratima, a kod nas to nije propisano kako treba da funkcioniše. Bukvalno svuda mora biti isto, tako da su morala biti manuelna kod Citara, ako već nisu uzimani sa lagera.
 
Jel ima Citara na potezima 100, 600 i 700? Trebaju da se popune sa zglobovima 52, 73, 101, 601, 610, 611 i 706
 
Pa oslobađaju se zglobni Conecti, pa ćete verovatno dobijati njih kako na kojoj liniji. Citaro će očigledno samo na 88, eventualno na 52.
 
Preduhitrio si me. Upravo u 70523:
20250215_094529.jpg
20250215_094555.jpg
20250215_095343.jpg


Prethodni 70524:
20250215_094111.jpg
20250215_094012.jpg


Konstrukcija odlična ali za razliku od solo plastika krči kao Iveco. Motor je tiši za dizel ali reži, čuje se hibridni pogon lepo ko trola. Pozadi veoma prostran, napred nudi više sedišta od Conecta, za ukupno 43.

I da, zasad sva vozila koja sam video na 58 Solaris (od tri dva su 3001 i 3002).
 


Почев од уторка 18.02.2025. године, линије ЈЛПП бр: 704 (Зелени Венац – Земун поље), 706 (Зелени венац – Батајница) и 707 (Зелени венац – Алтина – Земун поље), уместо са терминуса „Зелени венац“ своје поласке врши ће са терминуса „Нови Београд (Блок 20)“.

Након реконструкције Призренске улице и изградње прошира коловоза за аутобуско стајалиште у ул. Зелени венац, иницирана је израда идејних решења за улице Сарајевска, Балканска, Адмирала Гепрата, Немањина, Кнеза Милоша, а све у функцији веће проточности саобраћаја и прерасподеле саобраћајних токова. Посебан сегемент у организацији саобраћаја чини јавни превоз, где се кроз корекције у простору и на мрежи линија врши реорганизација у циљу што боље реализације и избегавања конфликтних зона.

На основу анализа саобраћаја у протеклом периоду, на деоници: Бранков мост – Бранкова - Зелени венац - скретање у Југ Богданову, донета је одлука да се у функцији поузданије реализације реда вожње и интервала наиласка возила, линије ЈЛПП бр. 704, 706 и 707 које саобраћају на релацији према Земун пољу и Батајници, преусмере на коришћење терминуса „Нови Београд (Блок 20)“.

Нова траса линија је: „Нови Београд (Блок 20)“, Владимира Поповића, Булевар Зорана Ђинђића, Милентија Поповића, Ушће, Булевар Николе Тесле и даље редовном трасом. Главно преседачко стајaлиште за корсинике наведених линија биће стајалиште „Блок 21“ у ул. Милентија Поповића у зони Хотела „Hyatt Regency “, где се могу користити остале линије ЈЛПП које настављају кретање ка терминусу „Зелени венац“, односно ка другим деловима града.

Наведеном изменом биће растерећен јавни саобраћај на терминусу „Зелени венац“ у ул. Југ Богданова. Мањи број возила омогућио је реорганизацију стајалишта у терминусу, чиме ће долазно стајалиште бити измештено из раскрснице са ул. Краљице Наталије даље ка ул. Југ Богданова, а сама раскрсница постаће проходнија за сва возила.
 
Preduhitrio si me. Upravo u 70523:
Pogledajte prilog 229303Pogledajte prilog 229304Pogledajte prilog 229305

Prethodni 70524:
Pogledajte prilog 229307Pogledajte prilog 229308

Konstrukcija odlična ali za razliku od solo plastika krči kao Iveco. Motor je tiši za dizel ali reži, čuje se hibridni pogon lepo ko trola. Pozadi veoma prostran, napred nudi više sedišta od Conecta, za ukupno 43.

I da, zasad sva vozila koja sam video na 58 Solaris (od tri dva su 3001 i 3002).
I 3006 je na 58.
 
Vrh