Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
3045 upravo na 74.
I 3073
20241106_155734.jpg
 
Znači, ustanovljeno je da trasa 74-ke ipak nije pretesna za zgloba, jedino se privatniku nisu davale pare da kupuje zglobna vozila. Mogu se opkladiti da je isti problem na svim pretrpanim solo linijama, osim možda 25, 26 i 33. Preuski su partijski džepovi, a ne toliko ni ulice.
 
Neverovatno je da je 74 uopšte sporna za zglobna vozila. Linija na kojoj su zglobni do kraja 2015. bez problema radili, a sada se neko vadi na jednu raskrsnicu u Mirijevu (koja je bila tu i 2015.) navodeći je kao razlog zbog kog ne idu redovno zglobovi.
 
Da li neko zna pouzdano kome idu 50 novih solo otokara koji su poručeni i 100 zglobnih BMC-a? Trebalo bi da sve pristigne do kraja godine ako se ne varam...
 
Da li neko zna pouzdano kome idu 50 novih solo otokara koji su poručeni i 100 zglobnih BMC-a? Trebalo bi da sve pristigne do kraja godine ako se ne varam...
Stiže samo prvih 10 Bmc do kraja godine, ostatak treba da stigne do sredine 2025. Verovatno će tada i poceti sa povlačenjem svih Solarisa.
 
Uvek su u opticaju i solo BMC-ovi koji se vuku po 88. A i trebalo bi ubaciti bar nekog redovnog zgloba na 75...
Upravo tako i danas, i to u najgorem mogućem momentu.

Dok na Autokomandi i Mostaru ništa ne prilazi ili odlazi sa stajališta bez bar jednog krila vrata izbačenog 10cm iz ležišta (kada se krive i otpadaju šipke), na Sajmu iako biva prikazan da dolazi prvi ne pojavljuje se uopšte da bi se tek u Požeškoj iza silnih stočnih vagona "nacrtalo" to Vesićevih ruku delo na četiri točka i dizel pogon, sa čitavih deset putnika (kao da se uključio kod Arene).

Da bude još gore taj isti Novi Beograd nije uključio prazan Solaris s Gazele na Mostaru nego na Sajmu da bi i on vozio dvadeset ljudi do Požeške, odakle je nastavio sa 100 (Higer bi jedva vrata zatvorio).

A kad već i njega pomenu, ležao desetak minuta pre Solarisa sa 37 na 15cm od asfalta iako su ispred i iza Solarisi na 23 i 52 jedva zatvarali vrata. Odavno nisam video ni tako pun Isuzu na 55. Išao je 30 na sat da ne bi polupao panele ispod svetlosnih grupa kao što Kosmaj na 37 radi (retko koji nije nekako "ubogaljen", nedeljama voze s naprslinama ili dislociranim zamackanim panelima, dosta ih je izgrebano i bočno, ulubljeno kod zadnjih vrata od treskanja po asfaltu).

I neko sad misli da je surčinski atar apsolutni prioritet u odnosu na šinske sisteme, nove pogone, vozila većeg kapaciteta svih podsistema JGP. U kakvoj mi mentalnoj zabiti živimo pravo je čudo da i ovo uspevamo.
 
Vrh