Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Nije tačno. Na 74 su ogromne gužve i čovek umesto da zavrsi u 16h npr on bi na Bezaniju stigao u 16 30. A samim tim i taj što kasni , kasnio bi jos vise na smenu. Drugo ovde imaju alternativu idi brate na 17 i 88 do opstine i na 75, dupe im zinulo za 74, moraju bas sa njim.
Tako je, a uz to je jasno propisano radno vreme vozača 8 sati i ako bi nastavio, kršio bi zakon. Kod privatnika muljaju sa karticama ili ih vade, a u Gsp-u to nikad ne rade.
 
Tako je, a uz to je jasno propisano radno vreme vozača 8 sati i ako bi nastavio, kršio bi zakon. Kod privatnika muljaju sa karticama ili ih vade, a u Gsp-u to nikad ne rade.
Pa znači onda ovaj vozač koji kasni dobije neku kaznu, pa sledeći put neće kasniti... Ej parkirao vozilo sa ljudima i čeka zamenu?
 
Sme u toku nedelje da produzi radno vreme za 2 dana po 2 sata, dakle 4 dana po 8 i dva dana po 10.
 
3507 ljudi kako je razvaljena kanta, glava mi zvoni još. Inače uveli su 9A Trg Slavija-blok 45, rade Nbgd i Kosmaj po 5 polazaka čini mi se.
 
Vozio sam se u 23 u BMC-u, ne znam da li je do terena ili krša od autobusa ili oba faktora, ali na potezu od Pozeske do Ade sam nekoliko puta imao utisak da cu da propadnem, toliko se treslo i pogotovo u tom delu gde sam ja sedeo - pozadi iza zgloba, sediste kao da će da propadne, čak sam i periferno kacio lakat, da sam u tom naletu udario ceo lakat verovatno bih imao povredu zgloba, ovako nije ništa hvala bogu
 
Da li je 57 preuzeo GSP?
Ne... pričalo se na forumu da će uzeti GSP ali kršprodukt je i dalje tu sa raspalim mazovima, van reda vožnje, neprijavljen u aplikaciju. Meni je sekretarijat odgovorio da su upoznati sa problemom 57ice i da se vodi upravni postupak za oduzimanje linije protiv transa i da će me ,,o ishodu postupka naknadno obavestiti"... šta god to značilo.
 
Vozio sam se u 23 u BMC-u, ne znam da li je do terena ili krša od autobusa ili oba faktora, ali na potezu od Pozeske do Ade sam nekoliko puta imao utisak da cu da propadnem, toliko se treslo i pogotovo u tom delu gde sam ja sedeo - pozadi iza zgloba, sediste kao da će da propadne, čak sam i periferno kacio lakat, da sam u tom naletu udario ceo lakat verovatno bih imao povredu zgloba, ovako nije ništa hvala bogu
И једно и друго. Доста су тврђи у приколици него напред. Спораћеви дизели исто, иако је нов, само што се не распадне негде колико лупа по Певчанским улицама, а возачи и наши и инострани не пазе "возила" уопште, прелећу преко нижих лежећих као да их нема, преко виших мало и застану али опет се тресе као да ће да се распадне. Да ти се желудац преврне.

Што се тиче њихових иностраних возача, један је возио 70 на сат Радничком, можете онда мислити како је то тресло и лупало.

ЕДИТ: Возила под наводницима јер нису возила него Контејнери.
 
Ne... pričalo se na forumu da će uzeti GSP ali kršprodukt je i dalje tu sa raspalim mazovima, van reda vožnje, neprijavljen u aplikaciju. Meni je sekretarijat odgovorio da su upoznati sa problemom 57ice i da se vodi upravni postupak za oduzimanje linije protiv transa i da će me ,,o ishodu postupka naknadno obavestiti"... šta god to značilo.
Na 59 su odlični, nova vozila nemam zamerki. Dumeco (valjda nisam pogrešio) na 53 ima odlične Cobre. Vidikovac imao sreće sa privatnicima.
 
И једно и друго. Доста су тврђи у приколици него напред. Спораћеви дизели исто, иако је нов, само што се не распадне негде колико лупа по Певчанским улицама, а возачи и наши и инострани не пазе "возила" уопште, прелећу преко нижих лежећих као да их нема, преко виших мало и застану али опет се тресе као да ће да се распадне. Да ти се желудац преврне.

Што се тиче њихових иностраних возача, један је возио 70 на сат Радничком, можете онда мислити како је то тресло и лупало.

ЕДИТ: Возила под наводницима јер нису возила него Контејнери.
C&lc novi su , u prikolici neki kao da nemaju amortizere. Dupe mi je utrnulo.
 
Сваки BMC Procity 18/+18 је такав. +12 CNG ми се уопште није свидео и делује ми лошије одрађен од обичног 12/12 CNG. Гори су од Мазова 215.069.
 
Na 59 su odlični, nova vozila nemam zamerki. Dumeco (valjda nisam pogrešio) na 53 ima odlične Cobre. Vidikovac imao sreće sa privatnicima.
ТП је препород на 59, интервал смањен, суботом иде на 8 минута, недељом на 12, нема више пакла од интервала од 15 минута недељом, нема Банета са распалим Ракијама којима је пукла каросерија и у којима не може да се дише, уведени су каснији вечерњи поласци после 23:00 из Катићеве, 90% возила чини Отокар што лагер што нови из фабрике, упадне по који МАЗ и две Ракије. Што се возача тиче немам замерки а и инострани возачи исто солидно возе.

Не можете Транспродукт називати Кршпродукт на основу једне линије него објективно сагледати ствари. Нисам бот поменутог превозника него редован корисник линије 59 која се препородила захваљујући њима. Треба им одузети 57 јер није нормално шта раде али сигурно неће ломити новог Отокара по 40+ лежећим колико их има на њеној траси. То је једноставно тако јер је 57 екстрапрофит. МТ и ТП су малтене иста фирма што се 49 тиче.
 
Došao je i taj dan. Juče se prvi put vozio crvenim Solarisom (3022) na pojačanoj 37. Poslednji put je to bila vožnja novim žuto-plavim na liniji sa skelet-redom vožnje.

Nikako da ih uhvatim kad se stalno remete i kvare.

Čekao prevoz do Beograđanke 10min usred Požeške oko pola 11 ujutru pa konačno naišao on. 23 nije bilo još duže iako mi nije otišla ispred nosa. Na 58 se čekalo po pola sata.

Bio je pun još pre Ade, da bi na Sajmu jedva vrata zatvorio. Jedan dečko uđe razgovarajući sa ortakom na telefon. Žali se da opet kasni zbog prevoza koji je gori nego i u Nišu (ironično nije Gomilaniš-ekspres nego GSP). Kad dođe do Kneza Miloša dečko pored mene slikao gužvu, okačio na net.

Pukom srećom naišao zglob, tj. da ga nije obišao prejak solo (ili dva) nasilnički vožen nalik furgonu ili automobilu.

Kada dobiju nove zglobove 37 potpuno da preuzme Novi Beograd, inače nema nade za nju. Takva je kakva je i u ovom momentu samo jedno rešenje postoji. 52 je vadi pa ni s nje ne bi smeli da skidaju zglobove, nego da ih dodaju i na 53 koja upravo zbog domino efekta biva preopterećena.

Umalo da zaboravim da je taj 3022 klimav u enterijeru ali manje od Otokara sa 30, s tim da motor reži poput MAN-a. Nije baš u zavidnom stanju, ali bar nije kao neki što su završili ko atinska braća posle šest meseci eksploatacije sa pokidanim harmonikama, dislociranim vratima.

U povratku iz grada naišao mi neki BMC na 23. Pa to je strašno, sad se on više čuje kao Solaris od Solarisa, uz to još muče kao dizel. Treska po kraterima kao taljige. Jedna žena morala da ustane, komentarišući kako ide kao da nema amortizere, da je neodržavan (potpuno nesvesna da je u pitanju vozilo iz najnovije serije tog prevoznika). Stajala je od Ruske do Požeške kod zgloba dalje od točkova. To je jedan od onih sa trakom oblepljenim staklima vrata, sa otiscima prstiju na nepričvršćenim panelima.

Još mu jedna šipka fali na zadnjim vratima, pored klasike u zglobu. To će se raspasti pre ekspa, u to ne treba ni najmanje posumnjati.
 
Poslednja izmena:
Nije uopšte pojačana. Čuo sam da je bio 31 bus na liniji sada je 25. Nista ne znači ako skineš 6 vozila i stavis zglobove. Trebalo je da ostane isti broj buseva onda bi značilo.
 
Никад 31 возило на 37 није радило. Највећи број је био 28, од тога бар 7-8 шихти које су углављене тако да иду као возићи. Што наравно није помогло.
 
Bolje bilo kakav zglob na 37 nego nijedan...necu da sitnicarim,ova promena nije idealna,ali je realno bila potrebna....ocekujem prelazak 37 kompletno na Karaburmu sa dolaskom novih zglobova...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrh