Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
A higeri na 25 26 i 37 baš nikada nisu bili toga bih se sećao da sam ih video jer Higeri nisu davno dostavljeni.
Higeri su ovde od jeseni 2019. kad su 25, 26 i 37 bile pod privatnim prevoznikom, a GSP je jedini prevoznik koji je nabavio ta vozila.
Sve tri linije su imale zglobne autobuse do 31.12.2015. i bile deljene između GSP-a i privatnika, osim 26 koja je i tada bila u potpunosti pod GSP-om i održavao ju je pogon Karaburma. Na 25 i 26 su radili samo visokopodni zglobovi, jer niskopodni nisu adekvatni zbog njihovih problematičnih trasa, dok je 37 bila pokrivena svim tipovima zglobova koje je GSP tad imao.
Od 01.01.2016. sve tri linije u potpunosti preuzimaju privatni prevoznici koji nisu smeli da šalju zglobna vozila ni na jednu liniju koja je bila obuhvaćena tim ugovorom, odnosno važio je princip da linije koje održavaju privatni prevoznici moraju biti pokrivene isključivo solo autobusima.
Od nedavno su se 25, 26 i 37 vratile GSP-u, s tim da je podela po pogonima sada različita u odnosu na period do 2016.
 
Higeri su ovde od jeseni 2019. kad su 25, 26 i 37 bile pod privatnim prevoznikom, a GSP je jedini prevoznik koji je nabavio ta vozila.
Sve tri linije su imale zglobne autobuse do 31.12.2015. i bile deljene između GSP-a i privatnika, osim 26 koja je i tada bila u potpunosti pod GSP-om i održavao ju je pogon Karaburma. Na 25 i 26 su radili samo visokopodni zglobovi, jer niskopodni nisu adekvatni zbog njihovih problematičnih trasa, dok je 37 bila pokrivena svim tipovima zglobova koje je GSP tad imao.
Od 01.01.2016. sve tri linije u potpunosti preuzimaju privatni prevoznici koji nisu smeli da šalju zglobna vozila ni na jednu liniju koja je bila obuhvaćena tim ugovorom, odnosno važio je princip da linije koje održavaju privatni prevoznici moraju biti pokrivene isključivo solo autobusima.
Od nedavno su se 25, 26 i 37 vratile GSP-u, s tim da je podela po pogonima sada različita u odnosu na period do 2016.
Biće tu još tumbanja do nove godine.
 
20241030_124259.jpg
 
Cini mi se da niko nije spomenuo da je Banbus kupio 2 Mercedesa od Bamirona. Jedan sam malo pre video na 50ici i to “Nemanjicko plavu” 😉
 
Cini mi se da niko nije spomenuo da je Banbus kupio 2 Mercedesa od Bamirona. Jedan sam malo pre video na 50ici i to “Nemanjicko plavu” 😉
Kupili su 3 komada, jutros je izašao i treći, u pitanju su nekadašnji 42031,42032 i 42033. Pisali smo o tome na temi o privatnicima i pravo su osveženje za liniju. Samo je kod Conecta problem sa vešanjem, ali se vidi ogromna razlika u završnoj obradi u odnosu na Akie, ne tresu se vrate, paneli, pod se ne odlepljuje itd. Autobus ima malo prostora za stajanje i to može biti mana za liniju poput 50, ali sa druge strane može biti i prednost jer ima 31 sedište i veća je šansa da ćeš sesti i izbeći guranje.
 
Veće su šanse da se 50 neće pojaviti uopšte.

Zato je 49 bila zlatno vredna stvar kao backup za Banovo (malo bilo zaj**** kod Konaka na semaforu, al dbr), morao je Gangullah da raskopa Drajzerovu i usere i to.
 
Veće su šanse da se 50 neće pojaviti uopšte.

Zato je 49 bila zlatno vredna stvar kao backup za Banovo (malo bilo zaj**** kod Konaka na semaforu, al dbr), morao je Gangullah da raskopa Drajzerovu i usere i to.
Zaje*ali su i 49 još 1 polazak je uzeo kršprodukt od m&ma ali bar sada salju akiu a ne polu raspadnuti maz...naravno ni tu nepostuju red voznje pa idu kako hoće ali moraju da upale praćenje
 
Mislim da pokusavaju vozace Gsp - a da prebace pod "vozaci grada Beograda", pa da ih iznajmljuju privatnicima.
 
Ovih dana smo doživeli neke nove stvari koje se nisu dešavale ranije....prvi put otkad su stigli 2019 godine,Higeri su ušli u Železnik i rade tamo na jednoj liniji,dakle 58,solo BMC se tu i tamo ubacivao na 88,ali Higer nije imao liniju,ista stvar zadesila je Kumodraž i Braće Jerković sa 25 i 26,na liniji 37 prvi put od 2016 godine rade zglobovi,tad je to bila Karaburma,sad Novi Beograd,ista situacija i sa linijom 74,doduse tu se stidljivo ubacuju zglobovi,mada kao i na 37,i tu postoji realna potreba za njima.
Evidentan je haos u kompletnom gradskom prevozu,i on je savršeno organizovan,ali mislim da nam pravi tek sledi...
Jedina dobra stvar u celom ovom haosu je da Gsp pokazuje da i dalje ima neku kakvu takvu organizaciju,jer da nije tako,ko bi uskakao da pokriva polaske na linijama koje drze privatnici....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
1000002899.jpg
Za mene je ovo prevršilo svaku meru!
Nije špic, a tri zaredom idu opušteno. Vidim praksu da zbog smanjene turaže se odlučuju namerno ići jedan za drugim.
Očekivao sam bolje.
Како ово коментариштете?
Evo kako komentarišem. Taj vozač neka vidi zašto je to učinio i smatram da treba liniju 74 skratiti do Omladinskog stadiona! Znam da čeka da neko preuzme smenu, ali zar nemaju neki bolji način da se dogovore?!
 
Cvrčko je to redovno radio na 33 stajalište Trg Oslobođenja dok je svojevremeno vozio.
 
Pogledajte prilog 218016Za mene je ovo prevršilo svaku meru!
Nije špic, a tri zaredom idu opušteno. Vidim praksu da zbog smanjene turaže se odlučuju namerno ići jedan za drugim.
Očekivao sam bolje.

Evo kako komentarišem. Taj vozač neka vidi zašto je to učinio i smatram da treba liniju 74 skratiti do Omladinskog stadiona! Znam da čeka da neko preuzme smenu, ali zar nemaju neki bolji način da se dogovore?!
Ista situacija i na kod mene na 84...
 
Taj koji treba da preuzme smenu kasni, a ovaj verovatno neće dalje da vozi od onoga što treba.
Mislim da je u pitanju lični sukob i loši odnosi dvojice vozača.
Nije tačno. Na 74 su ogromne gužve i čovek umesto da zavrsi u 16h npr on bi na Bezaniju stigao u 16 30. A samim tim i taj što kasni , kasnio bi jos vise na smenu. Drugo ovde imaju alternativu idi brate na 17 i 88 do opstine i na 75, dupe im zinulo za 74, moraju bas sa njim.
 
Vrh