Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.113
- Pohvaljen
- 1.443
Jedno vozilo je na terminusu
Мешано је ја се урапво возим са Цлц акиом, ал и њима су фалили возачи/возили и прескакали поласке зато је вероватно упао ГСП.Kosmaj na 70.
Баш напротив ГСП овим показује даје озбиљна фирма и народ са 534, 551 и људи који се возе са 70 ће бити захвални сигурно који се разумеју.Ne bih ja dao vozila GSP ni na jednu privatnu liniju za ispomoc. Eto vam privatnik kad kukate na GSP. Mozda jesu losija vozila, ali se nikad nije desilo da ne izadju prvi polasci.
Pa ni ne treba da daju sve dok se privatnicima ne oduzmu određene linije i ne daju trajno Gsp-u. Ovako Gsp privatnicima samo čini uslugu.Ne bih ja dao vozila GSP ni na jednu privatnu liniju za ispomoc. Eto vam privatnik kad kukate na GSP. Mozda jesu losija vozila, ali se nikad nije desilo da ne izadju prvi polasci.
Korektno. Linije dodeljene privatnim prevoznicima, pa nek se isti i snađu za vozila, a ne da se GSP tretira kao neka humanitarna ustanova koja daje svoja vozila, vozače i troši svoje gorivo za prevoznike koji su očigledno nesposobni da održavaju linije koje su preuzeli. Tu gde je GSP "uspao" više ni ne treba vraćati privatnika. Imali su dovoljno vremena da se organizuju, a čak i tamo gde su se snašli za vozila i vozače, ne uspevaju da održe red vožnje. GSP treba da odbije da ih pokriva dok im zvanično ne vrate liniju, a narod će onda i sam videti da je izuzetno bitno dal liniju drži GSP ili privatnik.Ne bih ja dao vozila GSP ni na jednu privatnu liniju za ispomoc. Eto vam privatnik kad kukate na GSP. Mozda jesu losija vozila, ali se nikad nije desilo da ne izadju prvi polasci.
Sad GSP nije trebao da pošalje vozila, nego lepo da nema polaska. Pa da vidimo da li bi onda razlikovali GSP od privatnika.Da smo ozbiljna država, sada bi taj isti privatnik bi bio izbačen jer nije ispunio obaveze.
Kapiram da je ovo, od sekreterijata : "da građani ne trpe", jadni privatnik, nema vozača, fale vozila, carina, Bia, Cia, rat u Ukrajini... Koje nebuloze.
Mora mnogo ozbiljnije, zašto bi sada uopšte GSP radio kao ispomoć?
To je čisto kršenje ugovora, i izvršava je obaveza.
Ali fora je što su očigledno neki privatnici u povlašćenom položaju.
Не ради гсп то за џабе. А као друго ту је секртаријат зајебао што није јасно прописао тог и тог датума и да мора да испуњава стандрде возила, довољна број возача, придржавање ред вожње, видљивост на апликацији праћења и рад дипслеја на возлима. Без тих ствари их не бих пуштао, а ако је испуне одређен датум лупати казне и удаљавати са линија.Korektno. Linije dodeljene privatnim prevoznicima, pa nek se isti i snađu za vozila, a ne da se GSP tretira kao neka humanitarna ustanova koja daje svoja vozila, vozače i troši svoje gorivo za prevoznike koji su očigledno nesposobni da održavaju linije koje su preuzeli. Tu gde je GSP "uspao" više ni ne treba vraćati privatnika. Imali su dovoljno vremena da se organizuju, a čak i tamo gde su se snašli za vozila i vozače, ne uspevaju da održe red vožnje. GSP treba da odbije da ih pokriva dok im zvanično ne vrate liniju, a narod će onda i sam videti da je izuzetno bitno dal liniju drži GSP ili privatnik.
То је нехумано, зато је гсп ипак јавно предузеће да брине о путницима у невољи па макар за то био крив приватник. Не треба људи да испаштају за услугу, него приватник треба да буде одговоран граду или секретаријату. Пенали на пример који би у овом случају требало да припадну гсп плус увећана цена по километру или она која је одрађена том приватним превознику. Онда би била друга песма. Приватника занима само углед, а овим стварима га губе. Гсп је нешто више од пружања услуге само и то је то.Да сам на челу ГСП-а један аутобус не бих пустио да одрађује и покрива приватника, нек се сналазе, а и таман грађани да виде право лице појединих превозника
Sa racuna prevoznika da NBS za predhodni dan izvrsi blokadu u tom iznosu i prinudni prenos sredstava na racun GSPa.припадну гсп плус увећана цена по километру или она која је одрађена том приватним превознику.
ГСП може да се извади причом да одлуком града они више немају надзор над тим потезом (на којем се линија налази). А сам гнев народа који би изазвало неодржавање полазака које држи приватник би међу народом покренуло упит ко је превозник зашто не ГСП, ко је донео ту одлуку и тражио би се кривац у свему томе што би довело до поновног расписивања тендера и вероватни повратак ГСП-а на одузете линијеТо је нехумано, зато је гсп ипак јавно предузеће да брине о путницима у невољи па макар за то био крив приватник. Не треба људи да испаштају за услугу, него приватник треба да буде одговоран граду или секретаријату. Пенали на пример који би у овом случају требало да припадну гсп плус увећана цена по километру или она која је одрађена том приватним превознику. Онда би била друга песма. Приватника занима само углед, а овим стварима га губе. Гсп је нешто више од пружања услуге само и то је то.
Мисим да од тога слаба прича.ГСП може да се извади причом да одлуком града они више немају надзор над тим потезом (на којем се линија налази). А сам гнев народа који би изазвало неодржавање полазака које држи приватник би међу народом покренуло упит ко је превозник зашто не ГСП, ко је донео ту одлуку и тражио би се кривац у свему томе што би довело до поновног расписивања тендера и вероватни повратак ГСП-а на одузете линије
Jasno stoji da mogu da se oduzmu linije ako ispunjavaju ispod 70% polazaka, tako da je ugovor moguće raskinuti, ali neće oni da kvare posao svojim pajtosima.Не ради гсп то за џабе. А као друго ту је секртаријат зајебао што није јасно прописао тог и тог датума и да мора да испуњава стандрде возила, довољна број возача, придржавање ред вожње, видљивост на апликацији праћења и рад дипслеја на возлима. Без тих ствари их не бих пуштао, а ако је испуне одређен датум лупати казне и удаљавати са линија.
Vozio se sa njim danas, jedva cekam da uspostave 93 pa da mogu da se vozim gsp-om cesce!3346 vrti na 94Pogledajte prilog 216915