Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Nabave tursko smece a srpske Ikarbuse koji su jos na ulicama gledaju da uniste. Jedva cekam da sruse pogon Zemun pa da prebace mozda u pogon NBG te "emare" iz 2017. Ove starije ce otpisati uskoro, pretpostavljam (218 iz 2012. i 218M iz 2013.)
 
Ma kakvo poklanjanje i prodaja! Taj ko potpiše rashod Solarisa treba da mu ime i prezime uđe u istoriju Beograda kao jednog od najvećih idiota Ja bih njega na Wikipediju da čitaju mlađi naraštaji šta je potpisao!!

Taj propis o starosti vozila je idiotski! I uopšte ne biram reči kad to kažem, jer mislim da su sasvim adkevatne!
Nije to toliko loša stvar, imas to svuda po EU, ali mora se zameniti vozilima ranga tog kvaliteta, da uzmu Man, ili Citaro, ne bih se uopšte bunio.
 
Nije to toliko loša stvar, imas to svuda po EU, ali mora se zameniti vozilima ranga tog kvaliteta, da uzmu Man, ili Citaro, ne bih se uopšte bunio.
Evo ja bih u skoro svim zemljama EU i živeh čak u 2 zemlje EU (jedna na istoku, drugu na zapadu EU) i živeh i u trećoj koja nije u EU ali jeste na zapadu Evrope i ne čuh za propis da su vozila ograničena na 10 godina nigde :) Ostajem pri stavu da je idiotski i da dokle god se to kod nas gleda godište kao ključni parametar kupovaće se krševi koji će da traju jednokratno (taman tih 10 godina) a ne kvalitetna vozila!
 
Nije normalno da starost bude jedini kriterijum. Ok za ove turske kanturine, one posle pet do sedam godina više nisu za saobraćaj, ali MAN, Mercedes, Volvo, Solaris uz dobro održavanje i remont mogu lagano dobro preko 10 godina da idu. Realno, svi unazad mnogo godina imaju sve moderne sisteme. Menjati autobuse zbog opreme ili kamera umesto retrovizora je suludo. Jedini kriterijum treba da bude stanje vozila, a nešto ne verujem da su Solarisi svi za otpad. Ne verujem ni da su Ikarbusi.
 
Evo jedan od primera. U zadnje vreme imam kontakta sa Americkim i Kanadskim autobusima, proizvodjac je Nabi. Autobus se proizvodi od 2007 do 2013 godine, ovaj na slici je najkasnije proizveden 2011 godine, dakle, vozi se 13 godina, zumiranjem fotografije vidi se korozija u trulez. Strah me je da ovi sa Zapada ne vide kako se u Srbiji radi, pa ce uskoro morati oni od nas da kupuju BMC, - a da, tesko da ce do tad izdrzati krsine u gradskom saobracaju.
Untitlsfsaed-1.png
 
Jedan od primera je Bvg Berling koji je većinu Vdl Citea prodao posle samo 5 godina rada, a a neke zamene nakon 10-12 godina rada. Evo Beč rasprodaje svoje Mercedes Citare 2015-16 godište i deo je završio u Zagrebu. Nije to loša praksa, jer Berlinu se onda mnogi javljaju za vozila koja još ni ne planiraju da izbace i onda ako mogu da nabave nešto novo, ta vozila prodaju.
 
Sve to stoji, ako se nađe odgovarajuća mogućnost da se vozila dobro prodaju ranije (pa i posle 5 godina) i zamene boljim, što da ne, kapitalizam je to... Kamo sreće da se mi javimo i kupimo nešto od njih polovno Bog da nas vidi... Eto Niš se fino ponovio baš od Berlina...

...ali imati PROPIS gde je GLAVNI kriterijum godište je IDIOTIZAM! To niko nema!

Kod nas se ide obrnutom logikom, izbacuje se kvalitetan Solaris star 10 godina (koji pored lošeg održavanja izgleda odlično) i menja kantom koja se raspadne posle 2.... Da kupujemo nešto bolje ne bih se bunio! Ali pošto kupujemo BMC i dajemo linije privatnicima bez garaža i ikakvog linijskog održavanja koji malo-malo ubiju nekog putnika...
 
Poslednja izmena:
Jedan od primera je Bvg Berling koji je većinu Vdl Citea prodao posle samo 5 godina rada, a a neke zamene nakon 10-12 godina rada. Evo Beč rasprodaje svoje Mercedes Citare 2015-16 godište i deo je završio u Zagrebu. Nije to loša praksa, jer Berlinu se onda mnogi javljaju za vozila koja još ni ne planiraju da izbace i onda ako mogu da nabave nešto novo, ta vozila prodaju.
Па не можемо ми да се поредимо са Бечом где је плата 10 пута већа него овде! Ал што је најгоре ова власт то ради на уштрб својих грађана имали смо пример да смо били други у свету по наградама за медаље сад ћемо вероватно у топ 5 по просечној старости возила а све то на рачун народа који једва саставља крај са крајем. У Загребу има Манова из 2000-их па шта им фали
 
Nadam se da ce jednog dana neka buduca vlast ponovo kupiti Solarise,koji su realno najbolji busevi u zadnjih desetak godina koji su kupljeni...neko voli Bmc,neko Higer,ali je činjenica da su trenutno najbolji...pričam o GSP-u naravno...tu iskljucujem Mercedese Streline koji zbog imena svakako imaju neki pedigre...ali što se tiče GSP-a,nadam se da će neko ipak imati mozga jednog dana i uradi pametnu stvar....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Имамо сад ситуацију где приватници имају много бољу флоту од гсп(конкретно стрела) слична ситуација као и пре 10 година кад су у гсп крстарили они стари жути фапови распади
 
U ponedeljak sednica gradske skupštine sa rebalansom budžeta. Najviše novca za gradski prevoz, kaže Nikodijević i to za novi ugovor za javno-privatno partnerstvo. Znači pristali na povećanje cene za privatnike.
 
Pa moraće da pristanu i sad, a i u buduće. Naslednici ove gradske strukture, narodski rečeno, ima da se češu gde ih ne svrbi.
 
307 не остварен полазак у 6 и 5 онај ментол што ми је залупио врата прошли пут број возила 3455 или 3453 не види се лепо верујем да неко на форуму зна. Јел може неко да пријави пошто мени ова апликација не ради
IMG_2413.jpeg
 
307 не остварен полазак у 6 и 5 онај ментол што ми је залупио врата прошли пут број возила 3455 или 3453 не види се лепо верујем да неко на форуму зна. Јел може неко да пријави пошто мени ова апликација не ради
Pogledajte prilog 211665
3455, ništa aplikacija.
Samo mail na info@bgprevoz.rs
 
Tako je, napiši mail sa garažnim brojem vozila i vremenom polaska, jedini način prijave je taj.
 
Sve to stoji, ako se nađe odgovarajuća mogućnost da se vozila dobro prodaju ranije (pa i posle 5 godina) i zamene boljim, što da ne, kapitalizam je to... Kamo sreće da se mi javimo i kupimo nešto od njih polovno Bog da nas vidi... Eto Niš se fino ponovio baš od Berlina...

...ali imati PROPIS gde je GLAVNI kriterijum godište je IDIOTIZAM! To niko nema!

Kod nas se ide obrnutom logikom, izbacuje se kvalitetan Solaris star 10 godina (koji pored lošeg održavanja izgleda odlično) i menja kantom koja se raspadne posle 2.... Da kupujemo nešto bolje ne bih se bunio! Ali pošto kupujemo BMC i dajemo linije privatnicima bez garaža i ikakvog linijskog održavanja koji malo-malo ubiju nekog putnika...
Pa realno ni komunistički satelit zavisan od "dominantnog spoljnotrgovinskog partnera" niti pomenuti koji može doneti istu meru u cilju zaštite domaće industrije usled većeg pada izvoza ne baca proizvod EU star deset godina zbog nečeg niže klase, nego 50% starije Liaze, Mazove, Ankai.

Sad što se današnji Srbistan ističe kao regionalno populističko utvrđenje kriptokomunistočkog nasleđa sa jasnim autokratskim ambicijama koje se nikako ne ugleda na postkomunistički komšiluk već na Tursku kao večitog kandidata za pridruživanje EU (koja pritom čini sve da ne uđe u istu) to je priča za sebe.

S tim u vezi ne iznenađuje činjenica da između ostalih Šapić predstavlja epitom takvog režima po delima i umeću.
 
Баш је занимљиво, возити се Соларисом на линији 48, са све дисплејима. 3197 је у питању. Возио се до улаза у Миљаковачку шуму и без проблема пролази, иако нешто копају код старе окретнице. Виде се изненађене, али и позитивне реакције путника.

Баш би значило, да ради бар 5-6 зглобова на 48 и ситуација би се сигурно поправила. Осим становницима Миљаковца, Канаревог брда и Бањице, значило би и онима који иду редовно потезом Славија-Булевар Деспота Стефана. Тај правац је баш критичан, пуни аутобуси и ван шпица.
 
Vrh