Не иду Мазови. Иду само поједини. А и Лиази су 2017.Liazi i Mazovi odlaze u rashod, vise se nece koristiti u Beogradu?
А јел се зна да ли иду у старо гвожђе, други град, плац старих аутобуса или негде другде?I Liazi odlaze uprkos tome.
Ја мислим да ће Тамнавини ићи у Срем.Ja se iskreno nadam starom gvožđu.
Najavljuju se neki novi autobusi od Šapića. Ne kažu ni koji proizvođač, ni cena, ni uslovi plaćanja, ni da li su zglobni ili solo, ništa novinara ne interesuje,
КраљинаГрадоначелник је рекао да ће се ограничити брзину кретања аутобуса у граду на 55 километара на сат.
Pa naravno da nam ne valja kada ne valja. Kada bude valjalo hvalicemo. Nismo mi krivi sto neko za mito predaje linije ili se ugradjuje na kupovini autobusa, krivi su politicari. Mozda mislis da hvalimo i kada ne valja?Sve vam ne valja kad se kupe nova vozila onda su se ugradili kad se ne kupe onda kukate da su losi autobusi a kad se da privatniku onda zato sto se unistava gsp. Mislim i ja sam protiv ove vlasti ali na ovu temu uvek se nadje neko da kritikuje sta god da se uradi
ГСП је државна фирма. Приватни превозници добијају паре само од Града што се тиче бусева. ГСП добија плату од државе.Jel tacna ova informacija da grad placa manje privatnicima nego gsp-u?
И боље што не знају само још треба око тога да се нервирају. Што мање знаш о лошим стварима то боље. Нас са форума ово занима јер нам је то хоби али већина људи једва зна да постоје приватни превозници.Realno je da većina ljudi vidi dosta novih vozila, izgledaju sveže, propaganda u punom zamahu, a ovo što znamo mi ovde na forumu, ne zna ni 5% beograđana. To je suštinski problem. Mi vidimo što ogromna većina ljudi ne vidi. Teške malverzacije, i vređanje inteligencije u kombinaciji sa ispiranjem mozga, al to je za nas nekolicinu koji smo u ovoj materiji. Slušam ja ljude i sa strane. Veliki broj je, skoro da mogu da garantujem, ubeđen da sve ide na bolje što se javnog prevoza tiče.