Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Како могу постојећи камиони у ГСП, од Ивеко Тракера за вучу возила, преко Ивеко Тракера кипера и МАНа кипера, до Заставе Ривала и војног ФАПа да се користе од стране шефова за приватан посао?
Проблем је што приватници немају добро осмишљену службу вуче возила, а и велика је разлика што немају одржавање инфраструктуре као ГСП.
А јел има случајева да приватници користе нешто од инфраструктуре гсп? типа складиште гараже неке врсте услуга?
 
Gsp bi trebalo da ima od vozila samo autobuse vozila za intervencije minibuseve trole tramvaje automobile za direktore sve ostalo je visak. Verujem da se ti kamioni koriste uglavnom kad treba nekom od sefova ili direktora da se zavrsi neki privatan posao i slicno kao u vecini firmi u Srbiji
Izvini, al lupaš kao Maksim po diviziji. To što ima GSP, da je sve normalno treba da ima svaki iole veći prevoznik. Kakvi privatni poslovi direktora. Ja ne mogu da verujem da su ljudi generalno toliko ograničeni i neobavešteni, a vole da komentarišu sa stavom da su 100% u pravu. Kiper kamiona nema uopšte mnogo, i često su toliko zauzeti da autobusi i te kako čekaju na vuču. Jel si ti svestan koliko je to vozila na ulicama? Šta bi trebalo da vuče zglobni autobus od 18 tona neto mase? Sprinter, možda Ducato, ili tamo neki Atego onako klot sa šasijom? To mora biti kamion sa pogonom na dve od tri osovine, visokom šasijom i ne baš slabim motorom. Znači klasična šasija za terensku i građevinsku namenu. Direktori će da angažuju kamione GSP-a za privatne poslove. Veću glupost u životu nisam pročitao. Službena kola su već nešto drugo.
@ivan79
Mislim da i dalje ne razumeš kako JKP preduzeća funkcionišu. Nema šta GSP da se takmiči sa bilo kim. Jednostavno je jako. Grad određuje apsolutno sve, Grad tenderima dodeljuje privatnicima poslove, a GSP-u određuje brojno stanje zaposlenih, angažovanje vozila na dodeljenim linijama, a preko Direkcije za javni prevoz, kontroliše finansije u smislu da tu nema nekog samostalnog istupanja uz napomenu da je firma prinuđena da živi od milostinju u vidu subvencija. Zaboravljaš da delatnost GSP-a nije profitabilna, da nema svoju naplatu, niti posebne izvore prihoda. Dal će Strela prestići, ili čak svesti GSP na marginalnog operatera, isključivo zavisi od grada Beograda, tj od njegovih predstavnika i izvršne gradske vlasti.
 
А јел има случајева да приватници користе нешто од инфраструктуре гсп? типа складиште гараже неке врсте услуга?
Поред гаража, ГСП одржава и сву трамвајску и тролејбуску инфраструктуру, трафое, шине, контактну мрежу, скретнице. Приватници са тим немају додира.
Са друге стране колики су капацитети вучних возила и сервисних возила приватника који сад имају већи удео у укупном броју возила ЈГП?
 
Генијално, на половним аутомобилима сад има 10 Фапова кипера троосовинаца какви могу служити за вучу, за мале паре.
 
Izvini, al lupaš kao Maksim po diviziji. To što ima GSP, da je sve normalno treba da ima svaki iole veći prevoznik. Kakvi privatni poslovi direktora. Ja ne mogu da verujem da su ljudi generalno toliko ograničeni i neobavešteni, a vole da komentarišu sa stavom da su 100% u pravu. Kiper kamiona nema uopšte mnogo, i često su toliko zauzeti da autobusi i te kako čekaju na vuču. Jel si ti svestan koliko je to vozila na ulicama? Šta bi trebalo da vuče zglobni autobus od 18 tona neto mase? Sprinter, možda Ducato, ili tamo neki Atego onako klot sa šasijom? To mora biti kamion sa pogonom na dve od tri osovine, visokom šasijom i ne baš slabim motorom. Znači klasična šasija za terensku i građevinsku namenu. Direktori će da angažuju kamione GSP-a za privatne poslove. Veću glupost u životu nisam pročitao. Službena kola su već nešto drugo.
@ivan79
Mislim da i dalje ne razumeš kako JKP preduzeća funkcionišu. Nema šta GSP da se takmiči sa bilo kim. Jednostavno je jako. Grad određuje apsolutno sve, Grad tenderima dodeljuje privatnicima poslove, a GSP-u određuje brojno stanje zaposlenih, angažovanje vozila na dodeljenim linijama, a preko Direkcije za javni prevoz, kontroliše finansije u smislu da tu nema nekog samostalnog istupanja uz napomenu da je firma prinuđena da živi od milostinju u vidu subvencija. Zaboravljaš da delatnost GSP-a nije profitabilna, da nema svoju naplatu, niti posebne izvore prihoda. Dal će Strela prestići, ili čak svesti GSP na marginalnog operatera, isključivo zavisi od grada Beograda, tj od njegovih predstavnika i izvršne gradske vlasti.
Колико разумем за све се пита град. Не знам шта ће гсп уопште префикс комунално? Они су једини превозник са тим префиксом ласта га нема
 
Какво је стање на 20 сада? Ја јуче видим вози гсп на 20 јел возе само они или има више превозника док не преузме Ћурда
 
Какво је стање на 20 сада? Ја јуче видим вози гсп на 20 јел возе само они или има више превозника док не преузме Ћурда
Vozi samo SP Kosmaj tj GSP.
#3434 #3476 #3500 #3506... Bar su prethodnih dana bili, ja juče išao na posao sa #3506, lik vozi u crvenoj majici, i odvrnuo hlađenje na 15°C.
Napolju malo toplije, pljušti kiša 🫣
 
Vozi samo SP Kosmaj tj GSP.
#3434 #3476 #3500 #3506... Bar su prethodnih dana bili, ja juče išao na posao sa #3506, lik vozi u crvenoj majici, i odvrnuo hlađenje na 15°C.
Napolju malo toplije, pljušti kiša 🫣
Rušanjac verovatno... vozio je na 3A pa 105L i šihte, doterivao vozila iz garaže i nazad... ne znaju šta će sa tim vozačem. Vozi po svom redu vožnje, pravi pauze po pola h, ide prazan, neljubazan sa putnicima, neće da nosi uniformu...kažnjavan više puta. Na 57 došao jedan dan, vozio svaki drugi krug, popio 4 prijave, putnici hteli da ga linčuju 😂
 
Harmonika je uvek škripela, ali me odusevi kako mekano prelazi i preko udarnih rupa, dok Bmc zvekne samo tako da te preseče i izbije ti kamen iz bubrega.
EF163764-F9E2-4CD9-B067-1972B20B0827.jpeg
 
Vrh