Izvini, al lupaš kao Maksim po diviziji. To što ima GSP, da je sve normalno treba da ima svaki iole veći prevoznik. Kakvi privatni poslovi direktora. Ja ne mogu da verujem da su ljudi generalno toliko ograničeni i neobavešteni, a vole da komentarišu sa stavom da su 100% u pravu. Kiper kamiona nema uopšte mnogo, i često su toliko zauzeti da autobusi i te kako čekaju na vuču. Jel si ti svestan koliko je to vozila na ulicama? Šta bi trebalo da vuče zglobni autobus od 18 tona neto mase? Sprinter, možda Ducato, ili tamo neki Atego onako klot sa šasijom? To mora biti kamion sa pogonom na dve od tri osovine, visokom šasijom i ne baš slabim motorom. Znači klasična šasija za terensku i građevinsku namenu. Direktori će da angažuju kamione GSP-a za privatne poslove. Veću glupost u životu nisam pročitao. Službena kola su već nešto drugo.
@ivan79
Mislim da i dalje ne razumeš kako JKP preduzeća funkcionišu. Nema šta GSP da se takmiči sa bilo kim. Jednostavno je jako. Grad određuje apsolutno sve, Grad tenderima dodeljuje privatnicima poslove, a GSP-u određuje brojno stanje zaposlenih, angažovanje vozila na dodeljenim linijama, a preko Direkcije za javni prevoz, kontroliše finansije u smislu da tu nema nekog samostalnog istupanja uz napomenu da je firma prinuđena da živi od milostinju u vidu subvencija. Zaboravljaš da delatnost GSP-a nije profitabilna, da nema svoju naplatu, niti posebne izvore prihoda. Dal će Strela prestići, ili čak svesti GSP na marginalnog operatera, isključivo zavisi od grada Beograda, tj od njegovih predstavnika i izvršne gradske vlasti.