Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Ма најбоље решење за руководство ГСП-а да продају све градске аутобусе приватницима и купе још неколико туристичких аутобуса и шлепера😂😂
Pa pazi nemamo mi višak kamiona za vuču, niti specijalnih vozila. Samo smo firma sa mnogo ozbiljnijom infrastrukturom od beogradskih privatnih prevoznika pilićara. GSP nema šta da prodaje, niti kupuje na svoju ruku. Šta Grad odredi to GSP radi. Mnogo ljudi JKP GSP posmatra kao kakvu samostalnu firmu, što je teška zabluda.
 
58 će dati NBG pošto uzimaju nazad 18 + treba im zglobova da skinu solaće sa već zglobnih linija.
Nema potrebe jer ti solaći voze na 52, 56 i 88 (svaki dan, ostale su kako kad) koji prelaze kod privatnika. Da 31 zglob dreždi po garaži stvarno nema potrebe.
 
68 se vratila u NBGD gde je uvek i bila otkad postoji.37 jeste nekad bila u Kosmaju,i 26 je bila u Kosmaju u vreme posle 2000 te godine....74 je bila zglobna nekad u NBGD-,78 je bila u Zemunu....mislim da je sada drugačija situacija,ni sami autobusi nisu toliko kvalitetni kao u ono vreme....da moze onaj stari Sanos da se vrati u Kosmaj,zaista ne bih brinuo...najjači solo bus u istoriji GSP-a po meni naravno....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ne bi ja išao tako daleko baš sa Sanosom. Bili su dobri, al ne baš toliko dobri. 26 je mnogo davno bila u Kosmaju. Mislim 90-tih. Donacija Japana je od prvih dana na bila na liniji 26, mislim na solaće SL283, što znači da je to bilo već 2003 godine. 37 je naravno decenijama bila u Kosmaju. Pisao sam već da izvesno vreme pričaju da opet ide njima. Realno veliki pogon. Bez 37-ice ne znam gde bi sa ne tako malim brojem vozila.
 
Znam @Kesha.....u pitanju je moj subjektivni utisak....i vožnja u istim busevima.....ne sporim da možda ima i boljih,samo kažem moj utisak...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
3149 na liniji 48
8dd77a8441eef1e5dc266cdaf248dec1.jpg


Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Zglobna 48-ca ???!! Pašće sneg u septembru. Hoće li ostati i ubuduće, bar u špicu ako ih već nema dovoljno da voze celodnevno? :love::love::love:

Mislim da zglob na 48 nisam video skoro pa dobrih desetak godina otkako se vozim prevozom po gradu, nažalost sve češće viđam solaće čak i na 95. Ne vidim šta je problem da linija bude zglobna čak i ako je uzme partijski privatnik, na 601, 704, 706, 707 privatnici imaju one novije zglobove gde se vrata otvaraju pritiskom na zeleni taster slično kao u vozovima Flirt, ne znam tačno koji model je u pitanju.
Nije normalno da jedna od najopterećenijih linija bude 100% solo, vrata i prozori samo što ne puknu od guranja. Tako neljudskih uslova vožnje više nema ni u zemljama Južne Azije odakle privatnici dovode jevtine vozače.
 
Da li je diskutovano o ovome na forumu?
Premotajte na 4:30, da li je moguce da su im toliko isprani mozgovi.
 
Da li je diskutovano o ovome na forumu?
Premotajte na 4:30, da li je moguce da su im toliko isprani mozgovi.
За Ласту више нико не мари,само им је Стрела у глави и где ће да се налазе лове.Весић критикује некога јер мисли да Ласта намерно не реализује поласке,а заправо је фирма пред катанцем,то не сме да каже јавно јер су његови пајтоси из странке криви за све то.
 
Pa pazi nemamo mi višak kamiona za vuču, niti specijalnih vozila. Samo smo firma sa mnogo ozbiljnijom infrastrukturom od beogradskih privatnih prevoznika pilićara. GSP nema šta da prodaje, niti kupuje na svoju ruku. Šta Grad odredi to GSP radi. Mnogo ljudi JKP GSP posmatra kao kakvu samostalnu firmu, što je teška zabluda.
Па не може нико да се такмичи са државом држава или град увек имају пара за бацање ал ево стрела вас сустиже полако можда вас ускоро и престигне
 
Pa pazi nemamo mi višak kamiona za vuču, niti specijalnih vozila. Samo smo firma sa mnogo ozbiljnijom infrastrukturom od beogradskih privatnih prevoznika pilićara. GSP nema šta da prodaje, niti kupuje na svoju ruku. Šta Grad odredi to GSP radi. Mnogo ljudi JKP GSP posmatra kao kakvu samostalnu firmu, što je teška zabluda.
Gsp bi trebalo da ima od vozila samo autobuse vozila za intervencije minibuseve trole tramvaje automobile za direktore sve ostalo je visak. Verujem da se ti kamioni koriste uglavnom kad treba nekom od sefova ili direktora da se zavrsi neki privatan posao i slicno kao u vecini firmi u Srbiji
 
Како могу постојећи камиони у ГСП, од Ивеко Тракера за вучу возила, преко Ивеко Тракера кипера и МАНа кипера, до Заставе Ривала и војног ФАПа да се користе од стране шефова за приватан посао?
Проблем је што приватници немају добро осмишљену службу вуче возила, а и велика је разлика што немају одржавање инфраструктуре као ГСП.
 
Vrh