Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.623
- Pohvaljen
- 3.623
Наравно да ће бити па нису њима дали пре 9 година 309 тек тако.
57 vozila je potrebno, Presto ima malu garažu i teško da Saga i Presto mogu da obezbede više od 45 vozila, pa i da sva raspoloživa vozila stave na ta dva poteza, moraće još neko da se ubace, a bilo bi odlično kad bi se i Ćurda ubacio sa Otokarima, onda bi mi sa poteza 300 čak i najbolje prošli od svih. Još sada Ćurda gubi 35 i moraće da se uglavi negde, a moguće da će im ponuditi potez 300.С обзиром да Ћурда има дизеле осим 79 њему територијално од гараже највише одговара потез 300 тако да можемо и њега очекивати мада чисто сумњам ако Престоничко и Сага набаве довољан број возила онда од њега нема ништа.
Saga i Presto imaju zajedno 47 vozila i fali im jos 15-16 da preuzmu ceo potez, ako racunamo i predvidjene rezerve. Njima od tih 47 vozila otpada samo 6 Prestovih Ikarbusa, jer sve sto je registrovano od 1.1.2017 moze da radi u prevozu naredne 3 godine od potpisivanja ugovora. Zanimljivo je sto od tog ostatka vozila oni nemaju nista novo i morace da nabave dosta novih vozila i onda ce samim tim lagano pokriti ceo potez 300. Moguce je da ce izbaciti 11 Mazova koje imaju i onda ce im ostati 36 vozila, sto znaci da ce bar jos toliko novih morati da kupe i imace 70+ vozila, sto je i vise nego dovoljno za ceo potez.Сага и Престо су вероватно, само нагађам да не будем нападнут, набавили више возила него сада што имају како би себи обезбедили више полазака.
Ћурду треба најурити.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Raduje što na njima piše da se ne diraju delovi. Možda planiraju da ih sačuvaju, svi bi voleli da ostane barem jedan ceo.Isekli su neremomtovane, remontovani Japanci su idalje netaknuti
Pre će biti da planiraju nekome da ih prodaju/doniraju, čisto sumnjam da od ovih štetočina može da se očekuje da sačuvaju neko vozilo za muzej.Raduje što na njima piše da se ne diraju delovi. Možda planiraju da ih sačuvaju, svi bi voleli da ostane barem jedan ceo.
Bolje i da ih poklone nekom, nego bace na otpad kao što se očekivalo da će uraditi za sve Japance i kao što su do sada radili sa svim Ikarbusima. Bilo bi lepo ako se neko javio gsp-u sa namerom da neki od autobusa otkupi i sredi.Pre će biti da planiraju nekome da ih prodaju/doniraju, čisto sumnjam da od ovih štetočina može da se očekuje da sačuvaju neko vozilo za muzej.
Bila je neka priča da će grad ući u partnerstvo sa RATP-om, ne samo za metro, ali ne znam šta se desilo s tim, verovatno ništa (Strela).Da li postoji šansa, tj. da li neko zna da se to negde ikad desilo, da recimo GSP kupi ili uđe u neko strateško partnerstvo/franšizu sa nekim prevoznikom iz nekog ozbiljnog grada. Npr. sa MVV iz Minhena, ili Wiener Lines iz Beču ili tako neki prevoznik koji opslužuje metropolu slične veličine Beogradu, pa da bukvalno taj prevoznik preuzme kompletno upravljanje GSP-om, kupovinu autobusa, naplatu, bukvalno sve, i da primeni identične standarde kao na svom domaćem tržištu.
Rekao bih da je to jedini način da se izbegne gašenje GSP-a a da korisnici dobiju opipljivo bolju uslugu. Ako bi firma koja drži gradski prevoz u Beču ili Minhenu držala gradski prevoz y Beogradu, sumnjam da bi takva opcija mogla bude loša, naprotiv, ljudi bi dobili identičnu uslugu kao da žive y Beču ili Minhenu (kao što je McDonalds isti i u Beču i Minhenu i Beogradu)
Na potezu ka Obrenovcu i na potezu 600 ih ima baš retko, a i ti što su na tim potezima, voze sasvim normalno. Inače jel taj vozač što se drao Strelin ili Gsp-ov?U Streli haos sa crnjama. Bukvalno lude, slupali su 8 vozila za nedelju dana, i to ne zakačili, nego ih baš momački udarili. I svaki dan ih udaraju. Ranije su radili selekciju crnja, sad su izgleda doveli one što su morali, da ne kažem sa dna. Voze kao da su juče položili, nespretno, nesigurno i jako haotično. Danas u bloku 20 gde se sad okreću 704, 706, 707, su se zakačili dvojica, obojica sa Conectima, i obojica napravili dobru štetu. Jedan naš vozač se tako izdrao na jednog od njih, cela okretnica se orila. Posle toga, jedan koji je pravio pauzu na okretnici je odjednom krenuo u rikevrc a iza njega stoji bus na manje od metra, da vozač iza nije trubio ovaj bi se zakucao u njega. U toku dana imao je i zglob 70126 udes, a prekjuče i 70127. Bukvalno su izlupali sva vozila. U garaži Obrenovcu brda vozila po bez cele prednje maske, a kamo li nečeg drugog.
Ti na potezu 600 su verovatno iz te prve, "rigoroznije" ture i mogu reći da su stvarno dobri.Na potezu 700 ih je drastično više nego na potezu 600, mislim da su čak i u većini.
I da, onaj je Strelin.