Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
На пример, поквари се возило на 67 па немају соло возило па пошаљу зглобног Бмц или исто се поквари аутобус на 102 или 104, где је мало теже ићи са зглобом, па га ипак пошаљу, ако исто соло возило нема. Има ли тога?

Лично сам се возио са Ик-201 из 2006, на 25П, када је била донација Космају, пре скоро 10 година. Такође из исте серије аутобуса је једном саобраћао 936 на 54, када је прекомандован са 48, на којој је тада био редован. 54 сам виђао крцату само када је Раковички вашар једном годишње.
 
Pored okretnice koju trenutno koristi 102 u Vrbovskom postoji i okretnica na kojoj zglob može da se okrene, te nije problem uopšte da tamo ide zglob. U Crvenki je malo teže da se okrene zglob, ali nije da ne može jer su išli i ik201 i Solarisi na 104
 
Mislim na onu u Vrbovskom koja je 150 metara dalje od okretnice koju koriste solo autobusi, potvrdio je i vozač sa te linije da se ona koristi kada pošalju zgloba
 
Video sam planira se da se izmesti SP "Novi Beograd". Kakvo je vase misljenje o tome?
 
Super, znači imaju i veći okretnicu. Onda predlog mora da se dopuni sa razlozima i mogućnostima. Primer, 102 Gornji Grad (nekadašnje stajalište 703) - Vrbovsko (nova okretnica 150m od stare). Ovo je samo grubo i da se brzo pokrene opština ili će ostati na čekajte tramvaj do Zbega.
 
Pored okretnice koju trenutno koristi 102 u Vrbovskom postoji i okretnica na kojoj zglob može da se okrene, te nije problem uopšte da tamo ide zglob. U Crvenki je malo teže da se okrene zglob, ali nije da ne može jer su išli i ik201 i Solarisi na 104
201 se zbog zakretne treće osovine okretao na manjem prostoru nego solo.
Standard za 12metarski solo je krug okretanja između zidova 22 metra (krug koji opisuje spoljni ćošak zadnjeg prepusta.
Sa solarisima i ostalim sa pogonom na 3.osovini, situacija je mnogo drugačija. Em su duži, em je osovina fiksirana pa se prikolica ponaša kao kamionska prikolica i poprilično gazi unutra zbog velike dužine, bitno povećavajući ugao prelamanja na zglobu. Ma kako izgledao nezgrapno, šleper bi se okrenuo na dosta manjem prostoru od njega zbog kratkog međuosobinskog rastojanja prve i druge i zbog nepostojanja graničnog ugla prelamanja i mogućnosti lake korekcije.
 
На пример, поквари се возило на 67 па немају соло возило па пошаљу зглобног Бмц или исто се поквари аутобус на 102 или 104, где је мало теже ићи са зглобом, па га ипак пошаљу, ако исто соло возило нема. Има ли тога?

Лично сам се возио са Ик-201 из 2006, на 25П, када је била донација Космају, пре скоро 10 година. Такође из исте серије аутобуса је једном саобраћао 936 на 54, када је прекомандован са 48, на којој је тада био редован. 54 сам виђао крцату само када је Раковички вашар једном годишње.
Može da se desi, na 67 su pre bili sve zglobne rabe. Zglobove mogu da daju samo ako može da ide i ako nema ispravnih solo vozila.
 
GB 3632 na liniji 65 ode id Palate Srbija ka Uscu a Adnji poklopac mu je otvoren.
 
#322 prosle godine

bus.jpg
 
Pazite se ljudi, cujem da na 511 jos uvek vozi 215 sa odvaljenim vratima.
 
Prekjuče 195 na 38L. Napolju pakao, unutra ne radi klima, na autoputu jara pa vozač da ne bi pao za volanom otvorio i prednja vrata. Očekivano, situacija je ipak bila bolja nego u slučaju neispravne klime na novijim vozilima sa malim otvorima za provetravanje.

Na 23 me iznenadio Solaris kome je klima radila punom parom, s tim da je pozadi odlično grejala, a napred odlično hladila. To treba da im zveknu zakon ako ne radi uopšte legalni kapacitet 0 (isključenje vozila uz refundaciju za procenat neostvarenih polazaka), a u ovom slučaju nekih 90 (prednji deo do zgloba).

Ja sam u poslednjih par meseci video više ruiniranih putničkih salona Solarisa nego za ceo period od početka eksploatacije. A bogami ni sa eksterijerom se nisu baš proslavili. Ima krpeži i pored oguljene farbe. Vrata, zglob i spojevi šipki su u najlošijem stanju, mada ima dosta oguljenih šipki, počupanih stop dugmadi, rupetina i oblepljenih traka na svakom ćošku. Što je najgore lomovi se dešavaju kada ih mrzi da pritegnu šraf, ili zavrnu odgovarajuć broj šrafova. Štroka teška, smrad kako kad. Motori "traktorišu" i putnike i prolaznike, neretko i stanare. Nema bolje indikacije da je GSP u dubokoj krizi, kao i matera mu, Sorabija saburbija.
 
на 38Л вози највећи отпад који ГСП има у свом инвентару. право је чудо да је тај аутобус уопште упалио
 
Upravo sam u 17ici, solo BMC 3301. Klima naravno ne radi, bus pun, čak deluje kao i da izduvava odnekud topao vazduh. Prijavljeno u aplikaciji.
 
Iskreno nemam pojma kako se uključilo, nije bilo namere.
A što se tiče samog niša, nisam ga očekivao jer je letnji red vožnje, opet imaju više slobodnih vozila.
Šta onda od septembra očekivati?
 
Upravo sam u 17ici, solo BMC 3301. Klima naravno ne radi, bus pun, čak deluje kao i da izduvava odnekud topao vazduh. Prijavljeno u aplikaciji.

Малтретирају народ са кратким кантама на линијама попут 17-ице, то ни у доба најгорих санкција, ратова и бомбардовања није било, треба их законом забранити.
 
Vrh