Vecim delom trase, put je kiropraktika.Ništa čudno, u Mirijevu je put katastrofalan i onda se loši Higeri tek tu raspadaju, uvek ostanem šokiran kad sednem u Higera na 27E i vidim kako se busevi raspadaju
Za GSP sam amortizer je nevažan deo, jer i bez njega autobus jednako ide i čisto sumnjam da ih uopšte menjaju. Jednostavno, kad se skroz raspadnu, skinu i bace.
A bez njih, više se habaju ventili visine, vozilo skače...
A sve zajedno, jada dobije luftove ba raznim mestima, landara i lupa dok ne napravi mnogo veću štetu kad šasija počne da trpi direktne udare metal o metal.
Na svojim kolima sa pređenih 50k km već sam zamenio vertikalne stabilizatore jer su dobili luft i počeli da čangrljaju, a zamislite kako je delovima vešanja kod autobusa koji u tri smene pretovaren krstari razrovanim bg ulicama.
Ne verujem da će ijedan izdržati više od 80k bez potrebe da se nešto uradi na trapovima u uslovima takve eksploatacije. A to je samo nekoliko meseci rada.
To se dešava kada nema slobodnog solo vozila.Kakvo rasipanje GSP resursa je slanje Solarisa na 35L, za tu liniju je i minibus previše. Ne znam da li sam ikada video dvocifren broj putnika u njoj.
Imalo bi smisla (i te kako) da je produže do Trga npr, a ne da dangubi na relaciji Omladinski stadion - Lešće.
Ok jasno, ali već nedeljama Solaris dangubi na ovoj liniji, ranije su slali Higer-a. Jel beše Karaburma drži 65, na kojoj neretko ide solo??To se dešava kada nema slobodnog solo vozila.
To solo je bilo možda jednom, a na liniji su bili redovni solaši do dolaska BMC-a.Ok jasno, ali već nedeljama Solaris dangubi na ovoj liniji, ranije su slali Higer-a. Jel beše Karaburma drži 65, na kojoj neretko ide solo??
Sve naopako..
101 i 108 su za zgloba, 105 moždaOtišao sam pre nekoliko dana na omladinski stadion da uhvatim 937 ili 939, jer sam se uzeleo voznje starijim ikarbusom. Primetio sam da na omladinskom stadionu pola linija poteza 100 voze solarisi. Hteo sam da pitam na koliko je linija poteza 100 potreban Solaris (i uopste zglobni)?