Слажем се да пијаца на Миљаковцу није толико атрактивна као Видиковац и Бањица, али не знам ко користи 42 на Миљаковцу као везу до града, када постоје 47, 48 и 59, које су знатно чешће и имају нормалнију трасу до Славије. 42 се користи у крајњој нужди, али опет се преседа код Пере Велимировића или Мишка Крањца где стају још и 50 и 94. Друга је ствар када идеш на путањи где покрива само 42, али и то се одвија путем преседања. Искључио бих и опцију преседања на Бг Воз, јер иако у теорији изгледа лепо, Миљаковчани иду углавном пешке или 47/94 до цркве. Чак и 3А има солидан интервал.
Мислим да би становницима Кнежевца више одговарало да 42 иде кроз Миљаковац и Канарево брдо него кроз Стари Кошутњак. Јесте да би била оптерећенија, али не би упадала у гужве код Патријарха Димитрија у јутарњем и поподневном шпицу, где се доста времена губи, а кроз Борску би се стизало чак и 15 минута раније у шпицевима.
Сећам се да су радили, чини ми се чак радио и Ик-218Н, али ми је остало чудно како је зглоб пролазио кроз Михајла Аврамовића, јер је на једном делу прилично уска а на сличним улицама пролазе само минибусеви. По броју путника, 42 не може да се пореди са 48, 50 и 59, па чак и са 47. Можда је био потребан док није постојала 502.