Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
1668940943946.jpeg
 
A posle u Takovskoj prvi semafor je katastrofa. Čekaš pola sata da se upali jer su oni kao nešto isinhronizovali....
Semafor traje minut i po jer su semafori sinhronizovani da se iz Jase Prodanovica hvata zeleni talas, dok prvi semafor u Takovskoj retko prodje vise od 5-6 automobila, a i tad cesto uhvati crveno na raskrsnici sa Dalmatinskom. Zato sto uvek zafali nekoliko sekundi desava se da 23 stane na 2 semafora za tu jednu stanicu i to kada nije guzva. Paradoksalna je i situacija kada je uzbrdo crveno, do sledeceg semafora je ulica prazna, a nizbrdo je i dalje zeleno. Tad ni pesaci ne mogu da predju i nista se ne postize. U celom gradu bi bili korisni adaptivni semafori koji produze zeleno za tih nekoliko sekundi kada nailazi gradski prevoz. Bilo bi lepo ako neko zna kome mozemo da predlozimo to, makar ideju da imaju.
 
Biće znači tumbanja po pogonima zbog ovih buseva na gas, očekujem onda 50 Solarisa na Novom Beogradu sa Karaburme
Tako je. Po nekom planu (opet kazem ako se ne izmeni) sa Karaburme treba na NBG da dodju 3100 - 3149 (trenutno bez 3118 i 3129) i remontovani Japanci, a 218 M i N nasi i Karaburmini idu u Zemun, dok ce se Kosmaju vratiti 219, 276, 498, 499, 507, 741, 744, 750, 754.
 
Рекох ја да ће све нове БМЦ у један погон :D
 
Znači gledamo ih od kraja nedelje na svim Karaburminim linijama. Kontam da će oni biti okosnica 16, 23, 31 i 95 (ako ne svi autobusi). Šta preostane, doći će na 27 i ostale linije.

Nešto se pričalo da se 27E vrati na Karaburmu? Ima li za to nade?
 
Brat Dejan Aleksić iz Politike strikes again (mislim u pozitivnom smislu i ovom prilikom ga pozdravljam)

Аутобуси који су дигли прашину и пре изласка на улице​


Откако су наручена, зглобна возила на гас из Турске на мети су критика и превозника и градских политичара
---
У потоњим месецима испоставило се да, чак и да аутобуси буду испоручени када је и речено, они неће моћи да изађу на улице јер није спремна гасна станица за њих.

То је један од проблема који је од претходника у Старом двору преузео летос Александар Шапић. На једној од првих седница новог скупштинског сазива представници „Уједињених” подсетили су да аутобуси, иако су купљени, стоје на паркингу јер за њих није спремна гасна станица. Градоначелник је тада навео да ни он није срећан што су аутобуси купљени, а да за њих није спремна станица, додајући да је договорено да се убрза завршетак те станице.

Откако је покренута прича о куповини аутобуса на гас и поједини превозници су указивали да политика по којој примат треба добију возила на гас нема утемељења у искуствима светских метропола. Ни у једном већем граду, како су истицали за наш лист, возила на гас не чине окосницу јавног превоза.

 
Tako je. Po nekom planu (opet kazem ako se ne izmeni) sa Karaburme treba na NBG da dodju 3100 - 3149 (trenutno bez 3118 i 3129) i remontovani Japanci, a 218 M i N nasi i Karaburmini idu u Zemun, dok ce se Kosmaju vratiti 219, 276, 498, 499, 507, 741, 744, 750, 754.
Katastrofa šta rade sa Zemunom, daju im te kršine od vozila dok od novih vozila nema ništa i očigledno neće ni biti jer nekom nije u interesu da Zemun normalno funkcioniše i neko definitivno želi da ugasi taj pogon, drugo objašnjenje ne postoji. Imaće samo 42 vozila koja su mlađa od 10 godina što je katastrofa. A i ovi N ne znam šta će u Kosmaju, to su teške kanturine gore od ovih što su ostali u Kosmaju, jednom od njih gb. 506 je pukla šasija i zbog toga je završio na otpadu
 
Ne bih se složio da su svi N sa NBGD kanturine jer smo svedoci da poslednjih mesec-dva rade nekad i po tri smene bez isključenja sa najopterećenijih linija(17/18/83/85/88).. To Kosmaju daje mogućnost da probere vozni park i rashoduje vozila kojima je vreme.
 
Ne bih se složio da su svi N sa NBGD kanturine jer smo svedoci da poslednjih mesec-dva rade nekad i po tri smene bez isključenja sa najopterećenijih linija(17/18/83/85/88).. To Kosmaju daje mogućnost da probere vozni park i rashoduje vozila kojima je vreme.
Bili su u Kosmaju dugo i znam vrlo dobro kakve su to kante, sećam se 276, 498,499 i 750, svaki put dan su ostajali u kvaru i nisu jednu smenu mogli da rade, ti N nisu ništa bolji od bilo kog Conecta, Ik 103, ili 103F, prosto mi ne bude dobro kad ih vidim na šihti na 307, naročito onaj raspad 210
 
Ne znam kako objašnjavaš onda po da 750 skoro svaki dan radi smence na 88. Ako se ne varam u petak je do ponoći radio. NBGD ih je dobro sredio jer su u oskudici sa vozilima.
 
Katastrofa šta rade sa Zemunom, daju im te kršine od vozila dok od novih vozila nema ništa i očigledno neće ni biti jer nekom nije u interesu da Zemun normalno funkcioniše i neko definitivno želi da ugasi taj pogon, drugo objašnjenje ne postoji. Imaće samo 42 vozila koja su mlađa od 10 godina što je katastrofa. A i ovi N ne znam šta će u Kosmaju, to su teške kanturine gore od ovih što su ostali u Kosmaju, jednom od njih gb. 506 je pukla šasija i zbog toga je završio na otpadu
Bratac, verujem da se povremeno vozis sa vozilima iz svih pogona, pa da li si primetio koji je kakav pogon po odrzavanju? Evo da ti docaram. Novi Beograd trebuje delove i svaki kvar koji se upise u putni nalog - majstori to otklone, jer se direktor pogona trudi oko vozila. Ako bas nemaju deo onda ga posalju u eksterni servis ili naruce deo da bi osposobili vozilo za saobracaj. Uporedi samo primera radi ciji su Solarisi bolji? Mislim da ti je odgovor jasan. A sto se tice Zemuna - pogledaj kojiko su mladih vozila rashodovali svojevremeno i koliko je baceno para. 1381 je raskupusan kao mlado vozilo od kako je presao u Zemun i posle kad su ga totalno devastirali morali su da ga bace. 278 i 401 su ofarbali i remontovali, a cekali su motore i do dana danasnjeg nisu videli saobracaj jer su ih raskupusali. 1376, 391 i da ne nabrajam jos vozila su takodje rascerupani, a cekali su neki sitan deo. 373 i 1377, kao i mnoga vozila iz tih serija imaju problem sa ventilima visine, prikolice im oru asfalt i oni to tako voze. Zemunac kad iskljuci neko vozilo za garazu zbog kvara, oni to isto vozilo proslede na drugu liniju, a kvar nije otklonjen. I posle se pitate zasto se zemunsko vozilo zapali ili brzo zavrsi na klocnama... Ne moze i da se stisne i da se prdne - u prevodu - ne moze da se stedi na delovima, a da vozilo bude ispravno. E bas zato Zemun dobija starija vozila za donaciju. Sto se tice nasih 276 i ostalih koji su donirani od Kosmaja - svi su za svoje godine odlicni, jer sam ih sve vozio. Nije dzabe 750 trenutno redovan na 16/88 umesto 3074. Bus 506 je bio najbrzi auto u garazi, da mu nije stradala sasija jos bi radio. Nasi 3261 i 3262 cekaju kompresore za vazduh i trenutno su van saobracaja, a ako ih po planu prevuku u Zemun sa ostalom bracom iz NBG i Karaburme, videces da ce tu dvojicu da ocerupaju za delove (voleo bih da gresim). Dakle, Zemun (ukljucujuci vozace i direktora pogona) je sam kriv sto su im vozila takva kakva su i sto imaju vise vozila u garazi nego u saobracaju. Da je suprotno, Zemun bi isto dobijao nova vozila kao i ostali pogoni.
 
Upravo, Zemun je godinama unazad teška klanica za vozila. Nejasno mi je da se problem tog pogona toliko dugo gura pod tepih. Ok, uslovi za rad su im dosta lošiji od ostalih, al očigledan je i težak javašluk u kombinaciji sa neradom. Njima i stolice fale po vozilima. Nisu Ikarbusi baš tolike kante, koliko oni apsolutno ne vode računa o njima. Kosmaj je već primer da situacija može koliko toliko da se popravi u radu pogona. Idealno nije, al ipak su im vozila pristojna po sveukupnom stanuju, a prema godinama i pređenoj kilometraži.
 
Vrh