Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 203 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 11 5,1%

  • Ukupno glasača
    214

KizaNoSleep

Higher intermediate
Učlanjen(a)
18.11.2019.
Poruke
611
Pohvaljen
757
Trebali su i Manove iz Zemuna u Kosmaj... Ali kako su krenuli mnoga vozila na rende, pitanje je da li bi to bilo realno.
 

Bracajerkovic

Beginner
Učlanjen(a)
04.06.2022.
Poruke
71
Pohvaljen
109
Pitanje je dal ce ostaviti neke krseve i dalje u saobraćaju ili ce ih sve poseći ako se odluče za ovo drugo opet će se broj svesti negde tu na minimalan broj rezervi, sad dal im je u planu da poseku sve do prve niskopodne serije ostaje da vidimo.
 
Učlanjen(a)
05.01.2022.
Poruke
95
Pohvaljen
440
Ako gradonacelnik ispuni obećanje verovatno im je iduća nedelja poslednja nedelja rada, slabo ih vidjam, a propali su jako, generalno u ta starija vozila se ne primećuje da se ista ulaze, bez obzira što će skoro (već više od pola godine) svi uskoro otići ne treba da budu ko sa otpada, žuti je verovatno svoju karijeru završio nisam video ovde da se pise o njemu.
A neuporedivo je lepsa vožnja u novom autobusu a kvalitet je obrnuto nažalost kad se uvozi šta se uvozi.
Ne ocekuj nista,u septembru su na 990 produzili registracije,ugradili mu funkcionalnu rucnu,zadnju stenu nasminkali i popunili rupcegu.Registracije mu traju do 8.9.2023. (Tako nesto septembar sledece godine sigurno),dok na zutom 322 se nista ne zna.Pre nedelju i po su mu istekle registracije,u pogonu ga registruje svaki dan preko sajta za pracenje buseva,pomeren je triput,najskorije od Žice(mesto za rashodovane autobuse) do regularnog parkinga.Sta su mu radili za ovih nedelju i po nemam pojma al po pricama i vozaca koji ga duzi ove nedelje je trebao na linije da se vrati,mada jos nista od toga.Javicu ako mu produze registracije i ako se vrati na ulice.
 
Učlanjen(a)
05.01.2022.
Poruke
95
Pohvaljen
440
Sto se tice Karaburminih ikaca ik 201 od njih apsolutno nista ne ocekujte!Na svim preostalim registracije traju do kraja Novembra ili pocetak decembra.Jedino na 1041 je produzena registracija u martu ove godine pa mu traje do marta 2023.Sto se tice 1059 30.11. Mu je kraj istekom registracija,1065 kraj mu je 4.12.,1029 isto tako nesto nisam gledao na njemu samo.Na 900 istice 24.12. (Mozda ga puste da radi do tad),za 902 ne znam(javicu vam).Sto se tice ove dvojice 937 i 939 iz 2006. Nemam blage do kada ce biti zivi.
 

Vinča307

Higher intermediate
Učlanjen(a)
01.12.2017.
Poruke
1.704
Pohvaljen
1.707
Sto se tice Karaburminih ikaca ik 201 od njih apsolutno nista ne ocekujte!Na svim preostalim registracije traju do kraja Novembra ili pocetak decembra.Jedino na 1041 je produzena registracija u martu ove godine pa mu traje do marta 2023.Sto se tice 1059 30.11. Mu je kraj istekom registracija,1065 kraj mu je 4.12.,1029 isto tako nesto nisam gledao na njemu samo.Na 900 istice 24.12. (Mozda ga puste da radi do tad),za 902 ne znam(javicu vam).Sto se tice ove dvojice 937 i 939 iz 2006. Nemam blage do kada ce biti zivi.
937 i 939 izvesno ostaju tu, 939 je čak i popravljen i sređen nakon onog požara na Karaburmi gde su se zapalila 3 autobusa
 

MC_

Expert
Učlanjen(a)
14.11.2017.
Poruke
8.395
Pohvaljen
8.198
Uzasne guzve danas.
Nesrecnici koji svojevoljno svaki dan idu na posao moraju da shvate da mogu da rade od kuce u velikom broju slucajeva.
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
18.394
Pohvaljen
37.449
Pitam se koliko još godina treba da prodje da bi ti razumeo usvojio da se masovni rad od kuće direktno kosi sa nekim stavkama za koje se ti zalazeš (a sa nekim od tih stavki se svakako i ja slažem). Dakle, rad od kuće je u konfliktu sa:

1) naporima da se struja i drugi resursi što racionalnije koriste, jer se stvari koje bi se inače koristile grupno (recimo svetlo) koriste pojedinačno
2) naporima i zalaganjima da se ljudi više socijalizuju i izlažu društvu i životu, odnosno naporima da se smanji osamljenost i depresivnost modernih ljudi
3) ličnim naporima pojedinca da bude efikasniji i organizovaniji, a i mentalno/psihički zadovoljniji, zato što njegova spavaća soba postaje njegovo radno mesto, a to je jako loše
4) naporima i zalaganjima da se običnom čoveku digne plata odnosno smanje troškovi, jer na poslu on troši zajednicke resurse, dok kod kuće troši samo svoje, a poslodavci brže bolje dočekaju da to iskoriste kao izgovor da mu plata ostane ista, a često i da je dodatno smanje jer kao ''ne mora da putuje''. Što je u stvari dupla pljačka, pa čak i trostruka. Em ti se posao otegne na ceo dan, em šefovi smatraju da si sad ''na kanapče'' jer si stalno kao kod kuće, em ti skrešu platu jer ti šatro ne treba, pošto ne putuješ. Rezultat - radiš više, manje efikasno, za manje pare i uz više stresa koji se samo taloži i taloži dok ne dođeš dotle da ti se ogadi sopstveni stan.

Takođe mi nije jasno da - budući da si ovo napisao u podforumu JAVNI PREVOZ i to na temi AUTOBUSI, da toliko ne mozeš da razumeš da gužve u gradu ne stvaraju ljudi koji idu na posao javnim prevozom (ili autom do oboda pa onda na park & ride) već samo i samo ljudi koji bi da sedeći stignu od svog ulaza pa do svake tačke u gradu.

Možda mi je ton malo oštriji ali to je zato što znam da i ti sam sve to već savršeno znaš i rauzmeš, a opet se iznova vrtiš u krug postavljajući ista zapažanja, ista pitanja ili iste predloge. I drugo, zato što postaje jako iritantno na tri teme čitati kako ljudi treba više da se okrenu jedni drugima, a ovde ispade da svi treba da se začaure u kuće i spavaće sobe pretvore u radne. I isto tako, na jednoj temi priča o racionalnom trošenju resursa, do te mere da se predlaže tuširanje ladnom vodom, jer je neko nekad negde odvalio da će to spasiti svet energetske krize... a ovamo predlaganje da svako troši svoje resurse pa tako x10/x100/x1000 umesto da svi na radnom mestu troše zajedničke resurse. I za kraj, gledanje u MORE AUTOMOBILA i onda odlazak na temu AUTOBUSI da se putnicima i/ili vozačima javnog prevoza drže lekcije i molebani da ne izlaze iz kuća. Mislim...
 
Poslednja izmena:

branik

Advanced
Učlanjen(a)
10.09.2019.
Poruke
3.460
Pohvaljen
5.495
Sto se tice Karaburminih ikaca ik 201 od njih apsolutno nista ne ocekujte!Na svim preostalim registracije traju do kraja Novembra ili pocetak decembra.Jedino na 1041 je produzena registracija u martu ove godine pa mu traje do marta 2023.Sto se tice 1059 30.11. Mu je kraj istekom registracija,1065 kraj mu je 4.12.,1029 isto tako nesto nisam gledao na njemu samo.Na 900 istice 24.12. (Mozda ga puste da radi do tad),za 902 ne znam(javicu vam).Sto se tice ove dvojice 937 i 939 iz 2006. Nemam blage do kada ce biti zivi.
Ne zaboravi, bez obzira što im je registracija važeća još dugo, čeka ih šestomesečni tehnički pregled, kom podležu sva vozila za javni prevoz.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.402
Pohvaljen
33.829
Ваљало би да се макар један Ик-201/203 сачува као експонат, али верујем да од тога нема ништа пошто је фејк реплика коњског трамваја преча.
 

Anonymo96

Higher intermediate
Učlanjen(a)
10.06.2021.
Poruke
1.205
Pohvaljen
3.218
Јуче у Булевару уместности код блока 29 сат времена није дошао ниједан аутобус на линији 71,а на Бранковом мосту бар 15 минута није прошао ниједан аутобус у смеру ка Новом Београду.
 

Anonymo96

Higher intermediate
Učlanjen(a)
10.06.2021.
Poruke
1.205
Pohvaljen
3.218
Главни проблем је у шихтама које нису мењане деценијама.Зато усред шпицева многи аутобуси одлазе у гаражу.
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
18.394
Pohvaljen
37.449
1) Petak
2) Kiša
3) dopisati ako se neko seti još nečega, jer sam možda nešto propustio

Ali zna se nepisano pravilo u Beogradu - petkom su uvek najveće gužve. I isto tako, drugo nepisano pravilo, da kada su kišni dani, srpski vozači postaju još nervozniji i još gori.
 

Zezeljko

Higher intermediate
Učlanjen(a)
05.06.2012.
Poruke
1.634
Pohvaljen
3.300
Ne samo što su nervozniji i gori, nego ih je i više na ulicama. Pretpostavljam da ih mrzi da idu pešaka/prevozom po kiši.
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
18.394
Pohvaljen
37.449
Da, to se podrazumeva da ih je više. Kažem, petkom je uvek više automobila. I kad su kišni dani, uvek je više automobila. Kad se ukombinuju ta dva, bude duplo gore.
 

overdrive

Higher intermediate
Učlanjen(a)
11.07.2021.
Poruke
1.352
Pohvaljen
1.205
Da, to se podrazumeva da ih je više. Kažem, petkom je uvek više automobila. I kad su kišni dani, uvek je više automobila. Kad se ukombinuju ta dva, bude duplo gore.
Петко људи пакују ствари и иду негде на излет или путовање, а обично крећу и у неку набавку, као и у неки облазак.

Што се тиче кише, лако је некоме ко иде на некој краткој релацији, али ко мора да пређе цео град, да преседа, да чека,... Не био му у кожи.
 

Kesha

Higher intermediate
Učlanjen(a)
06.12.2017.
Poruke
1.592
Pohvaljen
2.353
Pa ni to presedanje u gradu, sa frekventne na frekventnu liniju, ne mora biti toliki bauk. Više je do lenjosti ljudi po meni. Ok, znaju i ove frekventne linije da se čekaju, al ponajviše zbog tih istih nesnosnih gužvi, koje upravo automobili prave.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
19.383
Pohvaljen
21.224
Lokacija
Prokop
Danas sam čuo razgovor dva čoveka u autobusu, i jedan kaže da je danas od Steka do Franša (linija 17) išao 1h, a to su svega dve stanice.
 
Poslednja izmena:

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.402
Pohvaljen
33.829
Сећам се када сам у 23 чекао да скрене из булевара Деспота Стефана у Цвијићеву па ка Таковској пола сата.
 

lukander01

Higher intermediate
Učlanjen(a)
12.03.2021.
Poruke
694
Pohvaljen
1.413
Сећам се када сам у 23 чекао да скрене из булевара Деспота Стефана у Цвијићеву па ка Таковској пола сата.
Ovo nije toliko retka situacija, desavalo se da idem pesaka od Cvijiceve do poste i duz ulice se naredja po 5 autobusa i isto toliko trolejbusa, uglavnom zbog uzasih semafora kada se ide uzbrdo, a i prevelikog broja automobila. Vise nema smisla da tu ne bude zuta traka, jedino sto moze da bude problem je sto su trake u Takovskoj uze nego u ostalim ulicama pa cesto autobusi zauzmu i malo leve trake.
 
Vrh