Da da...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694071#p694071:3pn6xjr7 je napisao(la):becks89 » Pon Dec 30, 2019 5:26 pm[/url]":3pn6xjr7]Treba vratiti Fapove bez grejanja, oni su udobniji i bolji. Ni Solarisi nisu valjali, tvrdi, lupa, trese.
Konekto, slab, tvrd.
Mutanti. Ljuljaju, slabi.
Šta god dovezli u Bg, neće valjati.
Ne vidim problem u tome novo je, da novo je, nećete se smrzavati bar dve godine u njima i nećete se kuvati (dok ne oseti GSP održavanje)
Obzirom koliko stanovnici Beograda cene uslugu i plaćaju i to je već sasvim dovoljno.
Ne tako davno, vozili smo se u Rabama, Sanosima, Ikarima, kod nekih kad izađeš ko iz rudnika koliko gareži i dima bilo, pa su ljudi preživeli, a sad nijedan novi ne valja.
Treba za početak uvesti nešto što se zove standardizacija i uniformizacija. Nešto što su druge zemlje izmislile, razvile i usavršile još pre skoro 100 godina.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694072#p694072:3pn6xjr7 je napisao(la):@Aca » Pon Dec 30, 2019 5:28 pm[/url]":3pn6xjr7]Нисмо толико богати да често мењамо аутобусе. Треба увести старосну границу од четрнаест година или мање, за лошије аутобусе.
ФАП-ови 537 нису из фабрике изашли без грејања, већ је мајсторе ГСП мрзело да им поправе грејаче. По ИК103Ф се пљује због њиховог стања после насилне уградње клима, а нико не мисли шта би се десило Конектима из 2003. да су им на силу уграђене климе. Хигери су после ИК112Н најгора куповина икад за погон Космај, а поређење њих са двадесет година старијим возилима је мешање баба и жаба.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694071#p694071:2h50sv4g je napisao(la):becks89 » 30 Dec 2019, 17:26[/url]":2h50sv4g]Treba vratiti Fapove bez grejanja, oni su udobniji i bolji.
Ma SP Karaburma samo da oblepi njene autobuse reklama :lol:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693939#p693939:1m25ngl5 je napisao(la):Bogdan » Pon Dec 30, 2019 10:29 am[/url]":1m25ngl5]3120 i 3151
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Па да, то је тај чувени српски синдром, увек на делу. На битним стварима увек штедимо, а на глупостима се разбацујемо. На истоку старе приче, на западу ништа ново. :roll:Нисмо толико богати да често мењамо аутобусе. Треба увести старосну границу од четрнаест година или мање, за лошије аутобусе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694076#p694076:11xix56p je napisao(la):Bender Rodriguez » Pon Dec 30, 2019 5:35 pm[/url]":11xix56p]Da da...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694071#p694071:11xix56p je napisao(la):becks89 » Pon Dec 30, 2019 5:26 pm[/url]":11xix56p]Treba vratiti Fapove bez grejanja, oni su udobniji i bolji. Ni Solarisi nisu valjali, tvrdi, lupa, trese.
Konekto, slab, tvrd.
Mutanti. Ljuljaju, slabi.
Šta god dovezli u Bg, neće valjati.
Ne vidim problem u tome novo je, da novo je, nećete se smrzavati bar dve godine u njima i nećete se kuvati (dok ne oseti GSP održavanje)
Obzirom koliko stanovnici Beograda cene uslugu i plaćaju i to je već sasvim dovoljno.
Ne tako davno, vozili smo se u Rabama, Sanosima, Ikarima, kod nekih kad izađeš ko iz rudnika koliko gareži i dima bilo, pa su ljudi preživeli, a sad nijedan novi ne valja.
Koliko ljudi je reklo da Solarisi ne valjaju/nisu valjali? A koliko ljudi je reklo da su najbolja kupovina u istoriji GSPa?
Što se tiče vozila proizvedenih u ovom veku - Solarisi, MANovi, Mečke i Neobusi su najbolja vozila koje smo mogli da vidimo na ulicama. Uz Ikare proizvedene do 2005. Sve ostalo (sto smo gledali ovde) je sviranje kurbli.
A da uvek može gore, pa naravno da može. Možemo da budemo i kao Severna Koreja, da se prevozimo u vozilima iz 50ih ili da pešačimo 6 sati dnevno. Da, uvek može gore. Samo što normalan čovek teži boljem, a ne gorem. Nešto što GSPu, Gradu, Ikarbusu, FAPu i ostalim bolidima nikad nije bilo moguće objasniti.
Treba za početak uvesti nešto što se zove standardizacija i uniformizacija. Nešto što su druge zemlje izmislile, razvile i usavršile još pre skoro 100 godina.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694072#p694072:11xix56p je napisao(la):@Aca » Pon Dec 30, 2019 5:28 pm[/url]":11xix56p]Нисмо толико богати да често мењамо аутобусе. Треба увести старосну границу од четрнаест година или мање, за лошије аутобусе.
A manito buvljačko nabavljanje svega i svačega iz sveta što dopadne pod ruku i deluje jeftino je sve samo ne korak ka standardizaciji i optimizaciji.
Nije akcenat mog pisanja bio na marki proizvođača (na stranu što se dešavaju turaže sa Turskim vozilima), nego osvrt na smanjenje prevoznih kapaciteta kupovinom većeg broja solo autobusa i njihovo stavljanje na zglobne linije u odnosu 1:1 i na to da ne da ne možemo da uvodimo nove linije zbog toga, nego i postojeće kapacitete smanjujemo, zato što već sada imamo problem sa nedovoljnim brojem vozača, i što se ništa ne čini po pitanju boiljih uslova za vozače, i što im je još i olakšano da mogu da idu u Nemačku , a i u Holandiju, gde se mnogo bolje plaća i gde su uslovi humaniji, a postoji potražnja za njima. Na kraju ima da dođemo u situaciju da sve više dobijamo studije tipa one za 19 i 28.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694225#p694225:3pjknec5 je napisao(la):Рипањац 405 » 31 Dec 2019 10:06[/url]":3pjknec5]@ solecar
Ја сам се лично обрадовао новим Кинезима, одали су ми утисак сасвим ОК аутобуса за нешто са тог тржишта. Како сам очекивао, супер су испали. Више ме нервира какве шклопоције и франкенштајне приватници узимају, покретни шпорети од МАЗ-ова 203 преплавише улице, једино што им ваља је мотор, али после серије врло, врло квалитетних набавки међу приватницима (некадашњи, нажалост угашени Необус, Мегабус, чак и нископодни Конекти за Веолију, тј. сада Ариву који су у међувремену пребачени у Ниш, па и одређени модели ИК) дизајнерски и функционално су један вееееелики корак назад за БГ. Уствари не један, него 3 корака назад. Да нешто ваљају, куповали би се масовније по Немачкој и тим земљама, само су их Пољаци узимали у малко већим контингентима, али опет је то мизерија, завршна обрада им је катастрашна. Недавно представљена 303-јка је већ супер, делује као да се МАЗ спрема за дубљи пробој у Европу, али не очекујем још 4-5 година да се појави код нас, сувише је то софистицирана играчка за наше превознике.
Мотор није битан, битна је завршна обрада, коју Икарбуси из овог века могу само да сањају. Од свих ИК103 ваљали су само они из 1993. Лоши хладњаци, труле шасије, лоше кочнице, измучени мотори због лошег расхлађивања узрокују јако тешко одржавање. Поправиш једно, цркне друго. Аутобуси одлазе у расход као нови, фирма губи километре, остаје у дуговима, изгуби линије и на крају приватизација. Све због тога што је некима мотор битнији од завршне обраде.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694232#p694232:3urtstow je napisao(la):Vinča307 » 31 Dec 2019, 10:26[/url]":3urtstow]Liče ali im je mana slab motor i to se vidi, dosta loše vuku, N serija ima mnogo bolji motor.
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока