Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Рипањац 405":1o9law6t je napisao(la):
Мала исправкица: ово је #3229, ИК-112ЛЕ, иначе некадашњи редовњак са 1/407! :wink: #3299 је БМЦ.
Aaaaa nee, busevi.com je mesto gde se okupljaju slobodni zidari autobuskog prevoza, preozbiljne teme se tamo obradjuju, kada bi to dospelo u javnost nastala bi panika svetskih razmera do sad ne vidjena u modernoj istoriji koja bi dovela do kraha moderne civilizacije...
Да, све више ме подсећају на чувени Top Secret ГСП форум, уз малу разлику да ту бар можеш да видиш ред вожње.
GspBeogradWiki.miraheze.org nije top secret Tamo ti je izvol’te pa naval’te


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sad se zove beogradski forum i nikako ne može da se prijavi u forum, bukvalno moraš da moliš admina da te prihvati, zove se smilley valjda.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
GspBeogradWiki.miraheze.org nije top secret Tamo ti je izvol’te pa naval’te
Фала ви! :mrgreen: Мој пост се односио на busevi.com. Извињавам се због ОТ-а.
To reče neko ko je napisao da su Solarisi precenjeni.

Veliki broj Ikarbusa ne valja od prvog dana, večiti problemi i izostanak iz saobraćaja. To traje od 1996. godine i nije prestalo do zatvaranja fabrike. Nemoj da zaboraviš da ti autobisi nisu bili sposobni da dođu iz fabrike do Novog Beograda. Već u isporuci su se raspadali gubili delove uz put i šta sve ne.
A kroz dalju eksplataciju su se pokazali kao preskupi i što karocerija ispuca već u toku prve godine.
Motori su stradali zbog lošeg rashladnog sistema. Veliki problemi sa elektronikom, lošim ožičenjem i izolacijom..........
Mislim da je dosta toga rečeno ovde i da ne treba ponavljati. Autobusi su zlo za kupca i korisnika.
Јесте та прва Н серија била шлањава као нова, одрађени су на брзину и под политичким притиском, многи су расходовани, слажем се... Али ови који су остали (и ремонтовани релативно скоро) су сасвим солидне макине после ремонта, нису појам врхунске макине, али опет нису ни толико лоши генерално. Нешто нисам приметио да зглобовима 'армонике стружу асфалт откад су ремонтовани? Ове касније серије (М, ЛЕ, Н, Avancity из 2012.) су скроз ОК. ЛЕ и М посебно, М чак сматрам бољим од Соларног.
 
Baš bi voleo da imam nalog na busevi.com, a zamišljam scenu kako ih pola ekipe s ovog foruma bombarduje lošim komentarima, smorili bi se i na kraju objavili nešto.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Рипањац 405":1d5s8gua je napisao(la):
GspBeogradWiki.miraheze.org nije top secret Tamo ti je izvol’te pa naval’te
Фала ви! :mrgreen: Мој пост се односио на busevi.com. Извињавам се због ОТ-а.
To reče neko ko je napisao da su Solarisi precenjeni.

Veliki broj Ikarbusa ne valja od prvog dana, večiti problemi i izostanak iz saobraćaja. To traje od 1996. godine i nije prestalo do zatvaranja fabrike. Nemoj da zaboraviš da ti autobisi nisu bili sposobni da dođu iz fabrike do Novog Beograda. Već u isporuci su se raspadali gubili delove uz put i šta sve ne.
A kroz dalju eksplataciju su se pokazali kao preskupi i što karocerija ispuca već u toku prve godine.
Motori su stradali zbog lošeg rashladnog sistema. Veliki problemi sa elektronikom, lošim ožičenjem i izolacijom..........
Mislim da je dosta toga rečeno ovde i da ne treba ponavljati. Autobusi su zlo za kupca i korisnika.
Јесте та прва Н серија била шлањава као нова, одрађени су на брзину и под политичким притиском, многи су расходовани, слажем се... Али ови који су остали (и ремонтовани релативно скоро) су сасвим солидне макине после ремонта, нису појам врхунске макине, али опет нису ни толико лоши генерално. Нешто нисам приметио да зглобовима 'армонике стружу асфалт откад су ремонтовани? Ове касније серије (М, ЛЕ, Н, Avancity из 2012.) су скроз ОК. ЛЕ и М посебно, М чак сматрам бољим од Соларног.
ИК112А и ИК218А (755 и 1359) су произведени 2008.
 
#3077 na 17.
49d6c4e6fbb25e2d089a622a17016ea3.jpg
4d33c0b68d5c717270f24cc549076c86.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
@ @Aca
Да, та 2 јесу 2008. годиште, али постоји зглобна серија из 2012. која се исто води као Avancity. Приватници су исте године (или 2011., нисам сигуран) купили и њихову соло браћу (М&М, и даље раде на 49, 50, 58). За разлику од нове Н серије (као Аривини ИК-112 рецимо), Avancity, иако има исти размештај фарова као нова Н серија, нема оне црне бордуре око фарова и штопаљки, а и предња маска им је мало ,,буцкастија" у односу на Н. :wink: Ти аутобуси се налазе у погону Земун, то су они зглобови типа #448, #914, #1378...
@ Daxara
А-ха! Ту сам их чекао! Ето доказа да ни подолит у Соларисима не трпи оне окрутне методе прања у ГСП-у. Сем ако га неки вандал није намерно одсекао.
 
Ta dva Ikarbusa bi trebalo da su iz 2009, a ne iz 2008 godine.

Što se tiče podolita na rampi Solarisa gore, nije to ništa strašno, niti dokaz da je loše postavljen ili nekvalitetan. Prosto je izložen, i pošto je iz jednog posebnog dela, mnogo će se lakše oštetiti nekim predmetom ili prosto zacepiti vremenom. To se još jedino dešavalo na zadnjoj platformi iza četvrtih vrata, najčešće zbog oštećene gumene lajsne. Inače im je podolit jako kvalitetan i isti pravilno postavljen. Kod Ikabusa, i ne samo kod njega, podilit je jako loš sam po sebi. Tanak, verovatno lepljen neadekvatnim lepkom, i dovoljno je da se samo malo načne pa da vrlo brzo nestane sa većih površina. Trajao bi bar malo duže da je iz jednog dela. Koliko god da karoserija radi, ne bi smeo propasti tako brzo, a dokaz tome su i remontovani Conecti, kojima je isti podolit postavljan u Ikarbusu, a gde je pomenuti tako brzo propao, i to na mestima koja ne bi smela da trpe mnogo od uvijanja karoserije. Malo se zacepi i vrlo brzo se rupe šire i podolit bukvalno nestaje parče po parče. Može se to videti i kod MAZ-eva i FAP-ova recimo, a takođe sam isti problem primetio i na jednoj visokopodnoj Cobri na 78-ici. Podolit je zamenjen na celoj zadnjoj platformi sve do bubnjeva pogonskih točkova. Karoserije M-ova iz 2013 nisu problematične, uglavnom, kako sam mogao čuti od bivšeg šefa održavanja SP Zemun, dok je bilo pucanja karoserije na 218-icama iz 2012, mada kako čovek i reče, mogle su se odraditi, a i imale su već ozbiljnu kilometražu. Sve u svemu, Solaris je kvalitetniji i u to sumnje nema, ali nije ni M serija uopšte tako loša uz par manjkavosti o kojima se toliko pričalo. Za LE sam već i pisao da se u suštini pokazao sasvim solidnim.
 
Deluje kao da se bukvalno ceo nadigao (taj tu deo) i da će otpasti malo po malo.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Tom parčetu podolita na samoj rampi nema spasa. Mora se komplet zameniti novim. Sigurno da se i jeste podigao, jer tu sad dospevaju voda i prljavština.
 
Kaže mi sestra sad da se neki Higer na 43, pokvario i zadimio na penjanju na Pančevački most, nadam se da je samo prokuvavanje...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687779#p687779:266m8x88 je napisao(la):
Рипањац 405 » Sre Dec 11, 2019 11:11 am[/url]":266m8x88]@ @Aca
Да, та 2 јесу 2008. годиште, али постоји зглобна серија из 2012. која се исто води као Avancity. Приватници су исте године (или 2011., нисам сигуран) купили и њихову соло браћу (М&М, и даље раде на 49, 50, 58). За разлику од нове Н серије (као Аривини ИК-112 рецимо), Avancity, иако има исти размештај фарова као нова Н серија, нема оне црне бордуре око фарова и штопаљки, а и предња маска им је мало ,,буцкастија" у односу на Н. :wink: Ти аутобуси се налазе у погону Земун, то су они зглобови типа #448, #914, #1378...
@ Daxara
А-ха! Ту сам их чекао! Ето доказа да ни подолит у Соларисима не трпи оне окрутне методе прања у ГСП-у. Сем ако га неки вандал није намерно одсекао.

Dugo si čekao ali šta ? Vrati malo više strana i videćeš zašto stada podolit na rampi za invalide.
Treće , ovde i ima za šta da se zalepi novo parče, lim kao nov a zašta u Ikarbusu ?
 
Сад кад имају Хигере, треба све ЛЕ да ставе на 300/400 потезе пошто су примеренији њима.
 
Po cemu to zakljucujes?

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
 
Pa misli da nisu za opterećene linije poput 27E, 89 i slično, ponajviše zbog low entry koncepta vozila, plus uska treća vrata, pa nisu idealno rešenje za linije gde postoji velika razmena putnika. Mada, ruku na srce, ni Higeri nisu nešto naročito prostrani, al bar su komplet niskopodni sa troja vrata standardne širine.
 
Ali mnogo manje ima mesta za putnike koji stoje u odnosu na LE i M

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688112#p688112:11a7rk3y je napisao(la):
vlada107 » Чет Дец 12, 2019 11:36 am[/url]":11a7rk3y]Po cemu to zakljucujes?

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

Неки од корисника линија потеза 300 су имали позитивне коментаре за аутобусе 112ЛЕ на тим линијама поготову због задњег вишег дела и ужих задњих врата. Са друге стране многи су имали лоше коментаре баш због тих врата и степеништа на линијама 27Е, 83, и ја се ту слажем из свог искуства. Сад кад имају брдо ових нових Хигера могу лепо да направе прерасподелу возила, и по мени би најрационалније било да су на 27Е, 30, 36, 38, 44, 53, 56Л, 57, 67, 70, 83, 87 и 89 распоређени ИК-112М, ИК-112Н, ИК-103 и Хигери, а на 300/400 потезу ИК-112ЛЕ, Конекто, ИК-103Ф и Хигери.
 
Da se razumemo, ta zadnja vrata nikome ne valjaju. Ja ih što više izbegavam. Super su za potez 300/400, međutim kada su velike gužve, nisu uopšte prijatni za stajanje, pogotovo u tom zadnjem delu jer nema prostora za mimoilaženje uopšte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687713#p687713:2uy2nzzy je napisao(la):
Daxara » Sre Dec 11, 2019 9:21 am[/url]":2uy2nzzy]
KizaNoSleep":2uy2nzzy je napisao(la):
Stvarno je besmisleno da polepe vozila sa gomilom tih beskorisnih nalepnica :D
Jedino WiFi radi u IK112LE i CAF.
Radi u Solarisu #3131. Ide kao puž na 31, ali wi fi radi.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Dobro je što sporo ide. Duže koristiš internet
 
Na 305 koju koristim svakog dana, radi već godinama IK112LE #3211 koji su inače zamenili sa #3214 jer je imao bolji displej(pa je na #3211 ubrzo crkao).

Ovako nije loš bus, ima dosta mesta za sedenje, ali se ni meni ni ikome drugom ne dopadaju ta zadnja vrata, mnogo se lako i često kvare, i pozadi ta sva masa koja poseda, jedva poizlazi, a još kada se napuni ljudima koji stoje, nije baš prijatno.
Lično, meni se više sviđa IK112m, jer je prostraniji, ceo niskopodan i ima bolje hlađenje kada je vrućina.
IK112LE su vozila sa ubedljivo najlošijim sistemom hlađenja, pozadi se gotovo ne oseća, zbog topline motora.

Odlična stvar kod Higera je to što i pozadi imaju prozor i to na kip, a ne klasik pa da se matorci žale kako im promaja direktno spaljuje mozak.

Kad smo već kod IK112m, zna li neko gde su #3230 & #3231? Čuo sam da je prvi otišao na rende.
 
3231 i 3232 su u Zemunu, pričali smo o tome, rade prevoz dece i ponekad su na linijama.
 
Odlična stvar kod Higera je to što i pozadi imaju prozor i to na kip, a ne klasik pa da se matorci žale kako im promaja direktno spaljuje mozak.
О тој кукњави око промаје имао бих свашта да кажем, али ћу ипак бити кратак - и мени је каткад знало да буде непријатно кад баш јако дува, па опет ћутим, не кукумавкарим као они. Можда ћу испасти преоштар, али коме то смета (године су савршено небитне, сигурно да има и млађих који кукају) када је плус камила степени, а не ради клима, има 2 опције: или да истрпи промају до своје станице, или да сачека следећи. Да се разумемо, ово није никаква присила, само слобода избора!
 
Ja obožavam da stojim kod prozora u Conectu preko leto, to me spasi da ne izađem sav znojav iz busa

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh