Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670885#p670885:3sz53878 je napisao(la):
SBG » Čet Okt 17, 2019 8:05 pm[/url]":3sz53878]
Рипањац 405":3sz53878 je napisao(la):
ГСП месецима шаље ИК112Н на линију 405. Аутобус без шрафова и амортизера. Зашто најгори аутобуси раде на најтежим линијама? Питање за СНС полтроне.
#506 је један од бољих бусева у Космају. Бољи од #2, #18, #20, свих Мутаната и ФАП-ова 3000 пута. Пресрећан сам што га имамо на линији, спашава је у неку руку, али штета, велика штета што је шихташ... :(
ИК101 је чвршћи од ИК112Н. Не могу се поредити аутобус прављен од метала (возило) и аутобус прављен од пластике (играчка).
Pucali su 111 i 161 samo tako. Oni zavare, prva rupa on opet pukne i tako u krug za Železnik.
Potpuno drugačija vozila i oba jako loša. Mator srednje ka visokopodnom sa motorom u sredini a ovaj mlađi niskopodni sa motorom pozadi. Tu plastika nije nikakav noseći element a možda stari branici uteruju strah i to je sve.
 
Да је ИК101 лош не би издржао двадесет три године него би га расходовали новог, као што је случај са ИК112Н.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670862#p670862:htco4j2b je napisao(la):
Igor » 17 Окт 2019, 19:37[/url]":htco4j2b]
s8wwWZj.jpg
Требали су неки ФАП да офарбају у црвено. Овако жути изгледају безвезе.
 
Dzabe da ih farbaju kad neće još dugo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Нисам ни мислио да би било смисла фарбати их пред расход.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670914#p670914:1doesyxw je napisao(la):
SBG » Čet Okt 17, 2019 9:49 pm[/url]":1doesyxw]Да је ИК101 лош не би издржао двадесет три године него би га расходовали новог, као што је случај са ИК112Н.
IK1.. nije imao turbo motor, kasnije tek dobili automatike ali oni nikad nisu imali problema sa kuvanjem. Dovoljno jedno do dva kuvanja i motor je debelo načet, krivi se ili puca glava ko ništa. Eto laganog rashoda. Novije generacije su kuburile sa svim mogoućim i nemogućim problemima , jedino im nisu ispadali jastuci kao na IK1.. .
 
Да је лош, одавно би био на отпаду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670925#p670925:2p66shzs je napisao(la):
SBG » Čet Okt 17, 2019 10:14 pm[/url]":2p66shzs]Да је лош, одавно би био на отпаду.

Da li si ikada vozio taj autobus ? Da li si popravljao taj autobus ?

Inače svi GSB-ovi su odavno na otpadu.
 
Evo rashodovanih ik112n i još ponekog starijeg modela... Ima i 218n na dve slike, kao i prikolica od 218n.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671006#p671006:2y2o5sfu je napisao(la):
Žika » 18 Окт 2019, 09:42[/url]":2y2o5sfu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670925#p670925:2y2o5sfu je napisao(la):
SBG » Čet Okt 17, 2019 10:14 pm[/url]":2y2o5sfu]Да је лош, одавно би био на отпаду.

Da li si ikada vozio taj autobus ? Da li si popravljao taj autobus ?

Inače svi GSB-ovi su odavno na otpadu.
Нису сви на отпаду. Један још ради. Да ли сам икад возио и поправљао? Радо бих радио и једно и друго, јер нисам размажен као неки радници ГСП. Стари и нови Икарбуси не могу се поредити. ИК101, који је прешао 2 000 000 km и ИК112Н, који је отишао у расход после четири године. Ова прича се своди на то да о квалитету возила могу причати само возачи и мајстори.
 
2 na Konjarniku, vidim par ljudi unutra, ali ne znam zašto je tu i na kojoj liniji.
42 kod Paunove na Banjici.
2388567dddb429b97a7685ac80920a76.jpg
14b14dbbf58169d4a03ffb94d73d5673.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
2 je verovatno na obuci vozača ako je par ljudi napred skroz, obično daju tako starije buseve na obuku..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671014#p671014:3is2if5v je napisao(la):
busspoter » Pet Okt 18, 2019 10:28 am[/url]":3is2if5v]@DULE5 Kad si ovo slikao?
Украо је слике ово са слика је све посечено пре око пола године.
 
ИК101 је чвршћи од ИК112Н. Не могу се поредити аутобус прављен од метала (возило) и аутобус прављен од пластике (играчка).
Уз дужно поштовање, једино што је пластично на ИК-112Н/218Н су маске фарова и штопаљки. Елементи унутрашњости се не рачунају. :wink:
 
Приметио сам да многим старим возилима регистрације истичу после 30.11.2019. Можда их чувају за обуке? Најављују долазак нових возача у ГСП.
 
Rashodovani autobusi koji stoje na placevima GSP-a troše kao i oni koji voze na linijama, umanjeno za gorivo i registraciju. Sva vozila u u inventaru preduzeća i time podležu raznim obavezama.
Krševe treba što pre prodati, makar i na kilo.
 
Na obuci se voze gb 2,10,18 i 20

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671087#p671087:1z7g68ka je napisao(la):
Рипањац 405 » 18 Окт 2019, 14:19[/url]":1z7g68ka]
ИК101 је чвршћи од ИК112Н. Не могу се поредити аутобус прављен од метала (возило) и аутобус прављен од пластике (играчка).
Уз дужно поштовање, једино што је пластично на ИК-112Н/218Н су маске фарова и штопаљки. Елементи унутрашњости се не рачунају. :wink:
Рипањац 405,
ИК101 није врхунац, али је квалитетнији од ИК112Н, модела који више подсећа на играчку него на аутобус. То су аутобуси од пластике, лепка и трулог гвожђа. Ако возило има WIFI, клима уређај и низак улаз не мора увек бити квалитетно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671103#p671103:2nzhuclu je napisao(la):
Vinča307 » 18 Окт 2019, 14:54[/url]":2nzhuclu]Na obuci se voze gb 2,10,18 i 20

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Да су та возила кршеви, не би их узели за обуку, него би их одавно послали у железару.
 
Danas sam se vozio zglobnim IK-218N na liniji 16. Ne mogu da se setim GB. Elem, kad se zaleteo posle Brankovog mosta kod Ušća i prešao preko neke rupe, treća vrata su mu se toliko cimnula da je matica koja spaja lim od vrata sa kliznim nosačem izletela iz ležišta 20 cm u horizontalu. Kao da je bila ispaljena kompresorom, toliko je poletela.. :roll: Pukom srećom, ja sam bio udaljen od vrata a žena koja je bila pored je bila preniska tako da joj je šraf proleteo iznad glave.

Da stvar bude još luđa, taman kad smo pristigli u stajalište kod Ušća, ni ta treća a ni četvrta vrata nisu mogla da se otvore. Majstor nešto pokušavao, ali vrata ne sarađuju, čas se otvore čas se zatvore. Na kraju ostade autobus da stoji tako, sa sve kolonom drugih naređanih iza njega. Nisam video epilog priče jer sam žurio ali dok sam se udaljavao video sam da putnici izlaze u većem broju tako da pretpostavljam da je na kraju odvežen u garažu. :roll:

Jedina druga zemlja (ne računajući Afričke) gde sam video ovoliko ''naborana'' vozila od XYZ čukanja, prepravljanja i mazanja je Severna Koreja.
A čak i oni su se u zadnje vreme potrudili da se ovakvi prizori ne viđaju po njihovom glavnom gradu. :roll:
 
Kad me danas šlog nije strefio nikad neće.

Izašao u Požešku pa nalete na 1075 na 85 i 1117 na 88. Prvi ka B.Brdu, drugi ka Zemunu mimoiđoše se. Kao da sam se vratio 15 godina unazad. Ajde ovaj drugi ok, al šta će 1075 na 85 krv im ***em slinavu, njegova bratija radila na 23 i 53 celog veka. Solarisi u rahodu pa nemaju čime da voze. Čime tek Karaburma krpi majko mila. CNG Mazovima na 65?

3046 na 18 deluje kao da je skoro vraćen iz višegodišnjeg rashoda. Ima novo zadnje krilo harmonike. Čist je, nema gotovo nikakvih oštećenja, motor vuče odlično, vrata rade kao nova (ne lupaju, ne kreću se agresivno kao na svim ostalim i centrirana su tj. ne vise ka unutra sa rupom između krila u donjem delu na sredini kao što je to uobičajeno na većini ostalih "nesrećnika"). Radi klima i dobro hladi čak i sa pootvaranim prozorima (za ovo drugo trenutno mi pada na pamet ovaj smajli :bash: ).

3095 na 17, u 18:23 vanredno stanje, kao da je najgori špic. Isprazni se ladno na Mostaru. Po nekoliko isključenja voze prazna od Konjarnika do Arene usput gušeći Beograđane - nikako vozeći ih. Samo jedan posle ostane na liniji. U Šumicima slika iz 90ih. Mravinjak.

38L se u 17:45 nije ni pojavio. Znači jedino vozilo na liniji crklo. Saopsećam se sa ljudima poteza 3xx, 4xx. Šta da vam kažem, budite jaki, izdržite.

Cobra na 94 stala s putnicima na donjem nivou stajališta Mostar, nije se okrenula pa pela gore, izgleda otišla ka Sajmu. Nije bilo papira, isprva pomislih da nije 55. Iza naišao MAZ s natpisom 94 Miljakovac I i to izgleda bez putnika. Uđoh u 52 na 53 koji je vozio kao besan (izgleda pristojno s obzirom na godište i matični pogon). Taj MAZ se prestrojio u srednju traku ali ga uhvatio semafor kod Ruske. Nije nas stigao do Ade, verovatno se isključio na petlji Radnička.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670923#p670923:2gughxwb je napisao(la):
Žika » Čet Okt 17, 2019 11:12 pm[/url]":2gughxwb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670914#p670914:2gughxwb je napisao(la):
SBG » Čet Okt 17, 2019 9:49 pm[/url]":2gughxwb]Да је ИК101 лош не би издржао двадесет три године него би га расходовали новог, као што је случај са ИК112Н.
IK1.. nije imao turbo motor, kasnije tek dobili automatike ali oni nikad nisu imali problema sa kuvanjem. Dovoljno jedno do dva kuvanja i motor je debelo načet, krivi se ili puca glava ko ništa. Eto laganog rashoda. Novije generacije su kuburile sa svim mogoućim i nemogućim problemima , jedino im nisu ispadali jastuci kao na IK1.. .
Nisam siguran da li ću sve oznake modela pogoditi. 101 je imao motor ispod poda. Prvi su bili sa Rabinim, a kasnije sa MAN motorima.
Vozio sam zglobne iz prve crvene ture. Prethodno su stizali beli, čini mi se od 1210. Ove crvene pamtim kao automatike i znam da su dizali t u prvoj. Majstor na Z. vencu je govorio da su svi takvi i da se vozi, ali nije hteo da potpiše listu kvara. Zato sam isključivao, jer nisam hteo da vozim sa 105C.
Kokiko se sećam, bilo je nekog dešavanja na relaciji Ik-Gsp, jer je posle 10-15k km to prestalo. A zašto ne znam.
Ali, to su bila poslednja vozila koja su pravljena polako, uz prototipove, dugotrajna ispitivanja u praksi...
Kasnije je bio sve veći pritisak, svaka sledeća narudžbina je bila novi model, skoro.
 
Vrh