Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Свако преседање на Славији је мучно.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668042#p668042:18n7yzbp je napisao(la):
Mitroslav » Уто Окт 08, 2019 8:49 pm[/url]":18n7yzbp]Je l samo mene prednji deo podseća na Solaris?

Мало распоред фарова подсећа.
 
464
b907971987aee12157f9a1c1863d8c41.jpg


Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668018#p668018:saxd3z2u je napisao(la):
Djole Pevcanin » 08 Окт 2019, 20:40[/url]":saxd3z2u]Ко шиша дизајн битно је да није ИкарКРШ и да је 412 милијарди пута квалитетнији од тог нашег ђубрета који ви неки упорно дижете у небеса.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Боље IK111 него BMC и Higer. Волео бих да видим MAN SG313 да ради три смене тридесет година у Београду без већих кварова. Urbino 18 има проблеме које појединци игноришу јер су то страна возила, а ново је ново. Због таквих је затворен низ фирми, због нерадника који своју досаду убијају речима мржње према неком или нечему. IK103F, IK112N, IK218N, IK112LE, IK112M и IK218M су промашена возила, али не треба затварати фирму, него променити особље. За ових десет година много је фирми затворено. Незнатан је број отворених, а приватизација се наставља, на радост појединаца.
 
Ik 218M uopste nije promasen bus samo ima nedostataka koje su se mogle otkloniti ali bus je bio ok u pocetku ali je odrzavanje lose u firmi pa su zapusteni. Ik 201 2004 je najbolje sto je izaslo iz Ikarbusa.
 
Ljudi, dizajn uopšte nije slučajan ili nečiji promašaj, nego je direktiva iz vrha vlasti da bi se autobusi razlikovali od ostalih na ulici i da bi ih ljudi više primećivali i onda pomislili *aha to nam je vučić kupio ili *to su oni kinezi. Isto je bilo i sa turcima koji su bili drugačiji u odnosu na kolor šemu koju je doneo sam grad i zbog čega bi trebao sam Vesić da odgovara jer grad konstantno ne poštuje svoju odluku o boji vozila. Da majstor ofarba masku u sivo na nekom autobusu sigurno bi dobio opomenu ili da plati ili otkaz čak, a ovde sam vrh vlasti zbog ličnog političkog interesa radi šta hoće.

Izgled je i manje bitan ovde na kraju krajeva, videćemo kineza i turke za 5 godina ako i prežive do tada.
 
Higer iznutra mnogo podseća na Solarisa, tabla i volan skroz isti.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Evo kineza, stizu u depo na Novom Beogradu upravo. Izvinjavam se za malo losiji kvalitet slika..
 
Ne znam koji je to mozak smislio da još solo autobusa ide na Novi Beograd

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Један возач је јутрос са колегом причао како ће сви МАН-ови ићи у Земун. Ако неко зна више детаља нека напише

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Nova vozila uvek idu na Novi Beograd prvo, pa se šalju dalje po pogonima kad se završi papirologija. Novi Beograd ima i tehnički pregled, a i najviše mesta za parkiranje. Što se komandne table tiče, one su manje ili više identične bez obzira na proizvođača ako su autobusi namenjeni evropskom tržištu. Najčešće je marke VDV ili Actia. Izuzetak su proizvođači iz Turske, kao i većina sa prostora bivšeg SSSR-a. Oni prave sopstvene table, uglavnom, koliko se da primetiti. Ima primera da i oni vodeći koriste komande table za svoja matična tržišta. Solaris ugrađuje i table marke Moki (ili kako se već zove proizvođač), ali su ti autobusi predviđeni uglavnom za lokalno tržište.
 
Jel ima onda neko informaciju gde će ih poslati kad se završi tehnički pregled i registracija

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Na slikama gore garaža izgleda ko auto otpad pored Ibrske,sve rasutrena vozila.
 
Tu i deponuju vozila koja idu na rashod, tako je godinama. Od jutros sam video 5-6 ovih novih kineskih autobusa kako pristizu. Verovatno ce ih nakon papirologije slati dalje kao sto rece gore Kesha.
 
Мене ужасно нервира то што су турски аутобуси са црним умецима, а кинески са сивим. Такође ме нервира што су дисплеји различинити и што уопште нема никаквог стандарда. Ми то не можемо да дефинишемо никакав задатак?
 
Мени смета што се купују таква возила.
 
Kinezi su malo "pomešali" boje. Napred crne maske oko farova, a pozadi sive oko zadnjih lampi. Kod turaka su ti plastični delovi sivi. Mislim, dizajnerski detalji kojima se služe i vodeći evropski proizvođači. Prvi mi na pamet padaju Solaris, VDL, Scania i Volvo. Ako minimalizam prevagne u dizajnu prednje i zadnje stene, proizvođači obično posegnu za jednostavnim dodavanjem plastičnih maski oko svetala u sivoj ili crnoj boji, nebi li malo razbili jednoličnost dizajna. Generalno gledano, naša kolor šema baš i nije jednostavna za uklapanje u moderne dizajnerske tokove. To je bar moje mišljenje. Na kraju krajeva, dosta gradskih prevoznika po Evropi primenjuje jednobojne kolor šeme poslednjih godina, kod kojih se dizajnerski detalji bolje ističu, a i uklapaju po mom mišljenju.
 
Pa čak i da su ti elementi crni, opet bi manje štrčali nego ova siva boja. Ovo ovako izgleda ko nešto sastavljeno kanibalizacijom delova sa drugih vozila.

Izem ti ja fabriku koja ne može ili neće da ofarba komad plastike u crno ili crveno. A izem ti i preduzeće koje uzima takva vozila.
 
A što su Kinezi apriori krivi za tako nešto? Šta ako je od nas stigla direktiva da se tako farba?
 
Bender Rodriguez":fvmmknil je napisao(la):
Pa čak i da su ti elementi crni, opet bi manje štrčali nego ova siva boja. Ovo ovako izgleda ko nešto sastavljeno kanibalizacijom delova sa drugih vozila.

Izem ti ja fabriku koja ne može ili neće da ofarba komad plastike u crno ili crveno. A izem ti i preduzeće koje uzima takva vozila.

Lično mi se ne dopada što je deo prednje stene iznad maske farova siv, dok je sama maska po meni ok. Kao što kažeš, samo da su i maske oko zadnje signalizacije ofarbali u crnu boju, i da je prednja stena, sem maske, cela crvena, za jednog "Kineza" sasvim prihvatljiv dizajn. Mada, zadnja stena mi uopšte bolje izgleda na električnim Higerima, kojima i kolor šema dosta pomaže da izgledaju koliko toliko atraktivno. Kod ovih Higera je i dvobojna kolor šema još dodatno poružnela zadnju stenu, bar po mom ukusu. Sad šta je tu je. Samo da nas lepo posluže. Inače, kao što verovatno i sam znaš, GSP se dugi niz godina i ne konsultuje mnogo po pitanju nabavke novih vozila :wink:
 
100 komada bi trebalo da završi u Kosmaju, nije još sigurno ali namera postoji.

Higer pozadi ko neka seoska trafo stanica, veoma nemaštovito.
Tabla izgleda daleko bolje nego Turac BMC.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668091#p668091:lscwwa8z je napisao(la):
SBG » Uto Okt 08, 2019 11:02 pm[/url]":lscwwa8z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668018#p668018:lscwwa8z je napisao(la):
Djole Pevcanin » 08 Окт 2019, 20:40[/url]":lscwwa8z]Ко шиша дизајн битно је да није ИкарКРШ и да је 412 милијарди пута квалитетнији од тог нашег ђубрета који ви неки упорно дижете у небеса.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Боље IK111 него BMC и Higer. Волео бих да видим MAN SG313 да ради три смене тридесет година у Београду без већих кварова. Urbino 18 има проблеме које појединци игноришу јер су то страна возила, а ново је ново. Због таквих је затворен низ фирми, због нерадника који своју досаду убијају речима мржње према неком или нечему. IK103F, IK112N, IK218N, IK112LE, IK112M и IK218M су промашена возила, али не треба затварати фирму, него променити особље. За ових десет година много је фирми затворено. Незнатан је број отворених, а приватизација се наставља, на радост појединаца.


Veruj mi nije bolji IK111. Vozio nove, vozio stare, vozio remontovane i uvek je važio za KRŠ.
Daleko bolji bio najgori Sanos nego nova Raba. I za majstora i za vozača. I danas posle 20 i kusur godina tvrdnja ostaje.
 
Ja se nadam da će ovih 30 ići u Kosmaj da bih imao prilike da se što pre provozam sa njima

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668264#p668264:g6gtmkj1 je napisao(la):
solecar » Sre Okt 09, 2019 2:49 pm[/url]":g6gtmkj1]A što su Kinezi apriori krivi za tako nešto? Šta ako je od nas stigla direktiva da se tako farba?
Ne isključujem ja ni to, ali ne mogu da zamislim scenu gde neko šalje porudžbinu/nacrt kolor šeme sa ciljano sivo obojenim tim prednjim maskama i zadnjim panelima.

Meni se sve čini da su ova vozila isprva bila namenjena nekom drugom kupcu, i da su imala/trebalo da imaju ovakvu kolor šemu ali onda prvobitni naručilac otkazao. I onda se taman javio GSP, sav radostan da opet, po ko zna koji put, ''prođe jeftinije'' (a na duge staze skuplje, što se već više puta pokazalo) i reko daj šta daš, samo lupite crvenu po ostatku karoserije. I eto ga rezultat. Tačno mogu da se kladim da je tako nešto bilo. Jer su u ovom slučaju i naručilac (GSP) i proizvođač (Higer) tu negde po ozbiljnosti i kriterijumima. Što i ne čudi, pošto im je i jednima i drugima isti moto - samo da je što jeftinije.

Najviše isčekujem da neko od forumaša dobije priliku da izbliza uslika te prednje i zadnje plastične panele, da vidim(o) od kog su materijala tj. kakve su im površine. Jer po ovome što vidim, sve mi se čini da je ovo isprva bilo namenjeno za jedan tip kolor šeme (namerno kažem tip, a ne boju), a onda posle naknadno prenamenjeno za GSPove potrebe. Što se, opet, savršeno uklapa u GSPov mentalitet i tradiciju buvljačkog razmišljanja i pristupa.
 
Da je tako, isporuka ne bi kasnila, a i kome još može da ostane 174 autobusa na lageru

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh