Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.604
- Pohvaljen
- 3.576
Био један на 75 јуче.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658119#p658119:sjy6kcde je napisao(la):Kesha » 08 Sep 2019 09:00 am[/url]":sjy6kcde]Expert
Serija Citara koju je London uzeo pre, sad već dosta godina, jeste bila sklona samozapaljivanju, pa je s t tim u vezi i prozvana " Fire chariot", ako se ne varam. No, to nije nešto što je pratilo sve Citare, mada im se nije smelo desiti, jer ipak je to Mercedes, ali i najveći greše, i to je praksa odavno pokazala. Na kraju krajeva, i serija Citara za Rijeku je bila problematična, a evo sad voze po Budimpešti. U svakom slučaju, nikako se ne bih bunio da nabave Citaro tipa C2, za koji, bar za sada, nije procurila neka informacija da su imali i jedan veći nedostatak, a verujem da su svakako bolje rešenje od Conecta, koji je ipak namenjen tržištima u razvoju.
Express
Zar VOLVO još uvek nudi šasije za gradske niskopodne, pa i kompletirane autobuse na konvencionalni pogon? Ne tako davno sam mogao pročitati da će izbaciti iz ponude čisto gradske autobuse sa pogonom na dizel, što će reći da će im ponudu činiti samo oni na hibridni i čisto električni pogon. Prigradske i međugradske varijante i dalje nude kao klasične dizelaše, što se i na njihovom sajtu može videti.
Вала баш... Скупља дара него мера.Доста фелера за нова возила. Чини ми се да је одлука да се брже набаве возила са лагера погубна.
Svedoci smo nasilnog rashoda autobusa u voznom stanju. Conecti su mogli da voze još deceniju bez šale, FAP, MAN, Mercedesi O405 i Ikarbusi još pet do šest godina. Ali naš menadžer želi što pre privatizovanje beogradskog prevoznika, pa naručuje neproverenu robu muslimanskih proizvođača.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658289#p658289:2poxbst4 je napisao(la):Vinča307 » 08 Sep 2019 17:02[/url]":2poxbst4]Vidim ja da su prerano rashodovali pojedina vozila
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658328#p658328:1cs5f6pw je napisao(la):Kesha » 08 Sep 2019 07:21 pm[/url]":1cs5f6pw]Express
EEV oznaka može značiti i da su šasije neko vreme bile na lageru, s obzirom da je E6 norma u Evropi obaveza već izvesno vreme. RABA može biti i samo distributer kao što kažeš, a moguće i da su autobusi karoserirani u Mađarskoj, mada mi je prva opcija verovatnija. Sve u svemu, VOLVO definitvno nema više šasije za niskopodne autobuse na konvencionalni pogon. Razumno, u principu, imajući konkurenciju u vidu. Okrenuli se hibridnoj tehnologiji još pre koliko godina, a od skoro su se ozbiljno bacili i na razvoj električnih autobusa. Sa hibridima su među prvima napravili proboj u Evropi, a i šire. Rešili da na jednom polju učine krupan korak, a i ostvare prednost u odnosu na konkurenciju. Kako stvari stoje, izgleda mi da i nisu mnogo pogrešili.
pa da, da su priznali da su pogresili odma na pocetku, da su rekli "izgleda da su ovi autobusi koje smo kupili nebezbedni, imaju felere, sad cemo da ih vratimo proizvodjacu da ih poprave ili zamene za druge" ili tako nesto, odma da izadju cisto, mnogo bi se bolje proveli nego ovako sto zataskavaju nesrece[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658408#p658408:25e0ctkf je napisao(la):Vinča307 » Pon Sep 09, 2019 12:32 am[/url]":25e0ctkf]Ako je to tačno, onda je ovo stvarno katastrofa i hitno ih treba vratiti u Tursku. Bolje da priznaju grešku iz režima, nego da neko pogine i da naprave još veće sr***
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока