Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Ti Ikarusi su bili zlata vredni u odnosu na sadasnje buseve. Tokom 90-ih kad nije bilo uopste delova, gorivo katastrofa,guzve katastrofalne zbog smanjenog kapaciteta vozila na ulicama,svi ti autobusi su radili ko singerice i nastavili da rade do 2000-ih,a neki su ostali zivi 21 godinu. Ikarus i Ikarbus ko da su dve razlicite fabrike
 
Транзиција је чудо. Икарбус је пропустио две феноменалне шансе (Ик-106 и Ик-112.3/218.3) и доживео фијаско са 112н/218н.
 
Ne zaboravite da su danas ljudi razmazeniji nego ranije. Nekad je stari autobus bio normalna pojava u Beogradu. Danas se u gradu bece kad vide fap ili ikarbus iz 2001.
А-а-а, неће бити, бар не по том питању! Па толико је неумесно поредити ову годину са, рецимо, 1969., дакле 50 година уназад да се вратимо, видели бисмо да је тада клима била далеко пријатнија, а температура много нижа него данас. Ем су градови били мање насељени, ем су, самим тим, били и мање загрејани, ем Земља није толико променила нагиб. За вашу информацију (а и за остале који ово можда буду поновили у будућности), по струци сам метеоролошки техничар (додуше, још нисам запослен у тој бранши јер крећем на студије метеорологије у октобру), и о ћуди и циклусима ове планете знам више него неки назови еко-активисти!!! Ко не верује у моје тврдње, нека изволи у РХМЗ на Кошутњак, нека погледа метеоролошке годишњаке од пре 40-50-60 година и упореди их са овогодишњим, и све ће му се само рећи. Сходно томе треба прилагођавати и јавни превоз, зашто се плашимо чињеница? Када се почетком 20. века појавио трамвај на струју, старији су се плашили јер су мислили да ће их ударити струја, па шта је требало, да све прилагодимо њима, да не мислимо уопште на нас?! Па да је тако било трамваје би и данас вукли коњи, а возове парне локомотиве! Толико од мене.
 
Sve to što si spomenuo , samo mogu da potvrdim. Em što sam čuo za ovo za ugao zemlje , em što i sam imam priliku da se uverim u tačnost toga , čisto posmatrajući položaj sunca i koliko je dan dugačak leti , a koliko zimi. I za klimu , tj. temperaturne razlike , iz prve ruke sam slušao o promenama i kako je nekada bilo. Pričala mi majka kako je te godine kada sam se ja rodio , bilo nezapamćenih 41°C , i kako je to bio redak ekstrem , kao i da je tako nešto pre toga doživela samo na letovanju sa ocem u Tunisu , kada je bilo 48°C u hladu , a danas , već danima , toplomer na terasi , koji je u hladovini , pokazuje između 36°- 38°. Zamislite tek koliko je na suncu , plus kada na to dodamo još i vožnju 5km/h , u vozilu bez klime i gde nije moguće otvoriti sve prozore , situacija za toplotni udar idealna.
 
U Solarisu u kom ne radi klima, sa onakvim prozorima, lagano nekome može da pozli. Po meni je Connecto najbolji bus za veoma toplo vreme, a da nema klimu, jer ima dosta prozora i kad staneš kod prozora lepo pirka vetar i podnošljivo je

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
A od mene 1382 na Vencu veceras..

iT2nKLq.jpg
 
Gb. 96 je teska kanta, stavljaju ga vikendom na 405, a radnim danom na 407. Podolit blatnjav i pocepan, prozori neoprani, kod srednjih vrata zalutala zuta sipka iz nekog drugog autobusa, zid koji prekriva konstrukciju na srednjem levom delu autobusa (kod crne kutije) je pukao, motor se dere i gusi pri usponu. Lom.
 
3085 na okretnici u Zemunu, iza njega na ulazu u okretnicu 3095 i servis 7075 na intervenciji..

di7fkeA.jpg
 
Bas sam se pitao kad ce im puci sasije. Kako je gb. 64 iz 2001. s ostalim starim Ikarima izdrzao do dana danasnjeg, a da mu ne pukne sasija, a 774 iz 2006. ne? Pola njih iz 2006. je grbavije od onih iz 1996, a o buci da i ne govorim. I posle neko gb. 20 nazove kantom... Ikarbus posle 2004. ni jedan normalni proizvod nije napravio.
 
@ ACA
Него шта него је канта ИК-103 #20. Исто важи и за ИК-101 #2 и ИК-103 #18. То нису аутобуси него тенкови, праве такву буку да убијају микроорганизме у кругу од 500 метара. Зна се шта су добри аутобуси: ИК-112ЛЕ #3204, #3215, #3218, #3229...
 
Gb 2 je odličan bus posle 23 godine, odradi šihtu bez problema, samo jednom sam ga video pokvareno dol je radio šihtu na 307, a i vuče bolje nego većina mlađih autobusa u gsp-u

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Gb. 2 se cuje neznatno u poredjenju sa gb. 493 koji se ori kao raketa, a 10 je godina mladji. Vozih se proletos u gb. 496 na liniji 402, dzaba mu Euro motor kad je rerna u poredjenju sa gb. 451. U svakom slucaju, bolje gb. 2 nego bilo koji "mutant". Te bombe trebalo je iseci jos 2012. i njihovim motorima osposobiti Fapove iz 2003.

Sto se tice Ik112Le, od pocetka problematicna serija po pitanju zadnjih vrata. Pored toga, 3218 se oseca na naftu, a 3221 ce u rashod ako se onaj formula majstor ne smeni.
 
Aco objasnio si sve od reči do reči, a u M seriji mislim da je 3230 već rashodovan, nestajao je nekoliko puta i uvek se vraćao posle 3-4 meseca, ali ga sad nema više od 6 meseci

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Nemoguce da su tako novo vozilo ostavili kao donor delova, pre ce biti da je u servisu ili na drugoj liniji, nazalost.

Gb. 3222 - 3229 su ik112le koji valjaju, secam se 3229 dok je bio na 1/407, bio je brzi od 3218.
 
Nije na drugoj liniji sigurno, niko ga do sad nije video, a i ne bi ga tek tako izbacili sa 311,obično kad neko vozilo sklone sa linije, stave drugo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
ЛЕ не може бити добар аутобус, штавише и не може се сматрати аутобусом. То је канта састављена на шасијама од којих је Мечка дигла руке.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Gb. 3222 - 3229 su ik112le koji valjaju, secam se 3229 dok je bio na 1/407, bio je brzi od 3218.
За #3229 - потписујем. Машина и по, утегнут, све под конац. Е сад за #3218 не знам, нисам се баш тако скоро возио њиме, раније је био врх, можда је од скоро почео да се ,,чује" на нафту... Иначе, тај #3218 је био мој најдражи примерак ЛЕ-а уз #3229.
Серија ИК-103-јки из 2006. је урнисана превасходно насилном уградњом клима, а онда и лошим одржавањем по пребацивању у Космај, раније су били звек. #773 је најбољи и најеклатантнији пример, такорећи туторијал, како од одличног аутобуса направити кантурину. :bash:
 
Malo po malo, pa se opet ponavljaju iste priče. Da se prvo osvrnem na neke od Acinih konstatacija. Sve te serije 103-jki s početka ovoga veka, danas, bar u većini, ne odaju tako loš utisak, u globalu, sa stanovišta putnika iz jednog prostog razloga. Rađene su nekoliko puta za razliku od 103-jki iz 2006, od kojih je možda njih par prošlo ozbiljniji remont. Punih 13 godina rada u našim uslovima nije uopšte malo, a da se vozilo temeljnije ne pretrese. Da su pre jedno tri godine sređene generalnim remontom, bile bi one dobre još nekih sedam do osam godina. Sad je većina baš unakažena, a inače su to mnogo bolja vozila u poređenju sa 103-jkama iz 2001/2 godine. Na kraju krajeva, treba se setiti kakve su bile pre remonta. GB48 je dobar primer. Inače, malo koji autobus danas ima pravu šasiju, što će reći da su većinom to samonoseće konstrukcije. Pucaju karoserije, a ne šasije. Mutanti baš i ne zaslužuju da budu toliko pljuvani. Nisu to uopšte bila tako loša vozila, ali ih se većina dobrano naradila već u prvih pet godina, najčešće na onim zahtevnijim linijama pogona Kosmaj.

Djole Pevcanin":1woy25pd je napisao(la):
ЛЕ не може бити добар аутобус, штавише и не може се сматрати аутобусом. То је канта састављена на шасијама од којих је Мечка дигла руке.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Ponovo pišeš budalaštine. Šasije OC500LE nije nadograđivao samo Ikarbus, pa da tvrdiš tako nešto, već su korišćene od ne baš tako malog broja različitih karoserista. Ako imaš nešto konkretno da kažeš, a da se tiče samih konstrukcija LE-a, budi ljubazan pa to učini tako da razumemo o čemu se tačno radi.
 
Kad se već toliko pominje Ikarbus, ima li nekih vesti otkako su došli Kinezi? Bilo formalnih, bilo neformalnih...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655516#p655516:3gxeh8kf je napisao(la):
ACA » Sub Avg 31, 2019 10:19 pm[/url]":3gxeh8kf]Gb. 96 je teska kanta, stavljaju ga vikendom na 405, a radnim danom na 407. Podolit blatnjav i pocepan, prozori neoprani, kod srednjih vrata zalutala zuta sipka iz nekog drugog autobusa, zid koji prekriva konstrukciju na srednjem levom delu autobusa (kod crne kutije) je pukao, motor se dere i gusi pri usponu. Lom.
Ok. Ako je 96 kanta,sta su onda drugi 103F. On spada u bolje. Sta je sa 71,75,95,101,107,108,109. To su lesevi
 
Bender Rodriguez":3jdume7a je napisao(la):
Kad se već toliko pominje Ikarbus, ima li nekih vesti otkako su došli Kinezi? Bilo formalnih, bilo neformalnih...
Nema, svi pitaju, a Gsp ćuti

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh