Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
1007 na 601

uidE3ip.jpg


759 na 12A

dulL3xq.jpg


3180 na 3A

DzSo8Qa.jpg


3252 na 302

EyjzY6d.jpg
 
Mostar. Danas 202 na 38L.



Sužena slika vertikalno da ne bi uhvatio ljude na stajalištu.

Bljesnulo sunce pa slikao naslepo. Kad sam video šta sam uhvatio autobus već otišao pa dva automobila upala u kadar. Ne slikam često mada s obzirom na to da nije bilo uobičajeno da se 202 vidi na ovoj liniji mislim to je bio dobar razlog.

Pitam se šta je sad sa 204? Ovaj 202 je rekao bih mehanički najbolji, međutim ima najgori enterijer. Konstrukcija je čvrsta kao kod 204. Šipka kod drugog single sedišta na modulu ispred vrata a sa suprotne strane odvojena je od istog. Većina šipki ima oguljenu farbu i ploče na strani plafona pozadi fale. Umesto skoro svih ploča kod zadnjeg i predzadnjeg reda sedišta uglavljeno je drvo kao kod 203. U zadnjem desnom ćošku nema ništa - vidi se konstrukcija i karserija. Za Razliku od 204 koji ima "frankenštajn" vrata sa doniranim krilima od pokojnih starijih (kraj 80ih) Karaburminih O405G ovaj ima novija (početak 90ih) original vrata sa većim staklima.

Na temi o zastojima i poremećajima postavio sam sliku sa enterijerom istog autobusa u nesvakidašnjem izdanju. Tako je bila gužva na 37 kad su došli.

E da, zaboravi da kažem dok sam ga čekao u Vladimira Tomanovića (polazak u 16:05) prošla dva Lastina Otokara Kent C 18.74m na 461 Vrčin Ramnice u oba smera. Ljudi zavidim im svaki put dok čekam GSP sklepotine. Odlično im stoji skroz crvena boja, uz to i meh zgloba prav kao strela. Da se Ikarbus ugleda na Turke. Veoma slično izgleda kao Conecto G i Citaro G (standardna verzija 18m je takva, ova duža ima produžena motorna kola). Ikarbus nikako da se somoše s tim suknjama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624128#p624128:xo1l8a11 je napisao(la):
Рипањац 405 » Sre Maj 22, 2019 6:10 am[/url]":xo1l8a11]
Mnogo mi je drago što će konačno stanovnici na kojima voze solo busevi a da nije Kosmaj, imati nove buseve. Kod njih su još gore krntije nego kod nas na potezu 300 i 400
Ахам, на 405 су, видим, посебно добри аутобуси, толико добри да из приче једног господина прошлог петка (17.05.) ниједна 405-ица није прошла 2 сата Авалом према Глумчевом брду, а прекјуче се једна покварила у Јајинцима на стајалишту Милутина Миљковића (гар. бр. #86, смер ка Глумчевом брду), а друга се запалила код стајалишта Ристе Стефановића, ако је судити по противпожарном апарату иза аутобуса (гар. бр. #81, такође смер ка Глумчевом брду). :bash: Дајте мало реалности бре!
Da li sam ja uopšte rekao da su autobusi dobri!? Ali su opet mnogo bolji nego na tipa 202, 35l i na solo linijama poteza 600 dok nisu došli bmc busevi. Oni novi novi solo autobus u životu nisu videli na svojoj liniji, dok na potezima 300 i 400 na svakoj liniji ima barem 1 novi bus, sem na 405. Na 302 ima 4 nova busa, a na 408 2.
 
Исусе боже, могу разумети године старости, и све, али брате слатки данас 1071 однео победу да оде у расход, толико луфта има у систему за управљање, да возач изгледа као да јури неког дуж пута, приколица укошена, деформисана, да скаче приликом налетања и на пикавац, као да ће кров да се сручи некоме на главу... Дими на иберлауф за петорицу, а до Блокова су га сви живи престизали.... Разумем 17.година старости, али онако труло возило, које се распада, чак и при брзини већој од 30 на сат... Слика и прилика на 73, да је барем Соларис или Јапанац на истој... Овако је заиста катастрофално стање, и нема назнаке да иде ка бољем!
 
Све, све, али канцеларија са погледом и фирмино возило од 100000 еврића су победили, оплаках! :lool:
 
Ripanjac , ponuda koja se ne odbija.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=URMeajHJF9I[/youtube]
 
@Mitroslav

Sve je to kul brate al ako vec uzimaju toliko fotke, neka ostave neki znak autora. Podrzavam projekat totalno ali to sto oni samo zalepe slike buseva koje nisu oni slikali, nekako mi nema smisla. Treba imati obzira prema ljudima koji su izdvojili vreme da naprave te fotke, da ih srede i objave.
 
Ово није лоше и као википедијанац подржавам идеју али и позивам све љубитеље и познаваоце јавног превоза да дају допринос раду википедије на српском језику.

Овде је чланак о самом ГСП као предузећу који је веома штуро написан https://sr.wikipedia.org/sr-ec/%D0%93%D ... 0%B0%D0%B4

а овде имамо списак линија који мислим да је застарео и лоше направљен, а још тужније је да о самим линијама постоје само три чланка -71, 552 и штуро написан 83.

https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0 ... 0%B4%D1%83

Позивам све који имају вољу да дају допринос што информацијама, можемо на самој википедији направити и портал о јавном превозу у Београду ако нас се довољно скупи и ако кренемо са озбиљним радом. :)
 
@Dosljak

Ja sam pisao članak o Solarisu, i ako budem imao vremena u budućnosti sastavicu jos koji, veoma je lako, meni je i zanimljivo bilo dok sam radio.
 
Сад сам га погледао, свака част на чланку :) , додаћу линк на табели возног парка. Ја сам за сада одрадио већину Икарбусових модела и ФАП, не знам само да ли су ИК-106 и ИК-101 и даље у употреби, мада ни нема њихових слика у викикомонсу.
 
Hvala :D

Od IK-101 radi samo #2, on je ujedno i poslednji takav u GSP-u..
 
На којој линији би он могао да се услика? :D Aко уопште вози.
 
Radio je, video sam ga relativno skoro na 83 ali od tad nista. On je radio šihte na Kosmajevim linijama, ali ne znam tačno na kojoj, jer sam ga vidjao i na 83, 89 letos, a sigurno je radio i jos negde..
 
Ја сам га детаљно сликао на 53 прошле године. Устао сам у 7:30 да бих га сликао али вредело је :)

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624628#p624628:r5v7ee38 je napisao(la):
Дошљак » Čet Maj 23, 2019 10:18 pm[/url]":r5v7ee38]Ово није лоше и као википедијанац подржавам идеју али и позивам све љубитеље и познаваоце јавног превоза да дају допринос раду википедије на српском језику.

Овде је чланак о самом ГСП као предузећу који је веома штуро написан https://sr.wikipedia.org/sr-ec/%D0%93%D ... 0%B0%D0%B4

а овде имамо списак линија који мислим да је застарео и лоше направљен, а још тужније је да о самим линијама постоје само три чланка -71, 552 и штуро написан 83.

https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0 ... 0%B4%D1%83

Позивам све који имају вољу да дају допринос што информацијама, можемо на самој википедији направити и портал о јавном превозу у Београду ако нас се довољно скупи и ако кренемо са озбиљним радом. :)
Ja bih se rado pridružio ali nemam pojma da editujem.Prolazio sam kroz neki njih kurs ali...
 
Није компликовано, у суштини главнина посла је одкуцати текст и направити поднаслове додавањем одрећеног броја знакова једнакости испред и иза (пример ==поднаслов== ), за козметичке измене у виду табела, шаблона и слика се можемо договарати мада и прављење истих се лако овлада пошто је све шаблонски. Најбитнији је текстуални садржај.
 
20 BMC buseva stoji kod radiofara na placu "Temsa,, (mašinopromet). Kazu Zemun uzima 75 a nbgd 610. I bmc ide na 610.
 
Земун преузима 75 са својим зглобним аутобусима?
 
Боже сачувај која глупост. Нема шансе да се то деси.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624645#p624645:2n4xpkvh je napisao(la):
Дошљак » Pet Maj 24, 2019 12:58 am[/url]":2n4xpkvh]На којој линији би он могао да се услика? :D Aко уопште вози.
Danas sam ga video na 302
 
Vrh