Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445591#p445591:78ldxi6t je napisao(la):
Bender Rodriguez » Уто Апр 11, 2017 11:55 am[/url]":78ldxi6t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445536#p445536:78ldxi6t je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 10, 2017 11:43 pm[/url]":78ldxi6t]Мислим да је неки максимум који наши аутобуси догурају пунолетство, ако се не варам старији Ик-110/111/160/161 који су избачени тек доласком Солариса.
Elem, mislim da su u BG trenutno najstariji IK-201 sa GB 1000-1100 koji su isporučeni 2002. i 2003. godine.
Најстарији је 21 (МБ О305 из 1982 године),који је од 2002-ге запослен као Гумарска радионица.
 
Е баш сам га данас видео у Булевару ослобођења мада је он сервисно возило :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445690#p445690:3qtqpi4d je napisao(la):
Сале# » Uto Apr 11, 2017 7:42 pm[/url]":3qtqpi4d]
Најстарији је 21 (МБ О305 из 1982 године),који је од 2002-ге запослен као Гумарска радионица.

Mislio sam na vozila koja i dalje voze putnike. Kolko znam, ti IK-201 su trenutno među najstarijim serijama, ako ne i najstariji trenutno u upotrebi. Doduše verovatno Kosmaj ima neke 103-ke koje su starije i od njih.
 
Вечерас сам се возио у МБ О405,Г.б.202,полазак 3/402.
Ентеријер је очуван,нема неких већих недостатака,сем што се љушти фарба са гелендера.
Хигијена је исто на нивоу,барем унутра.
У вожњи је одличан,мотор доста добро гура,чак и више него што се очекује од аутобуса старог 20 година.
Такође,више не убацује издувне гасове у ентеријер,"Космајци" су га поправили.
Возило је заиста за похвалу,бољи је од многих примерака ИК-103Ф,ИК-112Н.
 
По старости, ваљда је онај последњи Ик-101 гбр.2.
 
20170411_144000.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445815#p445815:xc3yawft je napisao(la):
Djole Pevcanin » Сре Апр 12, 2017 9:37 am[/url]":xc3yawft]Најстарији су Барбике, 21, 202,203,204,421,1124...
"Барбике" су 2,10,20,451 и 454.
 
Па лепе као Барбика :D То беше због оних уских високих прозора са стране ветробранског стакла и Флорида фарова беше?
 
GB762 na 35L




GB777

GB942na108


GB1073


GB769na202
 
Kako nema posebne BB teme a po kategoriji odgovara
jedno (of) pitanje
da li igde postoji neka dostupna ,,baza podataka,, - link o kamionima sa njihovim detaljnim karakteristikama bitnim za transport robe ?
(a da nisu mali oglasi ) :)
 
То углавном на сајтовима произвођача. Иначе, ево данас и нископодни зглобни ИК-218Н на 67 :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445964#p445964:2csuka4u je napisao(la):
boca-ica » Sre Apr 12, 2017 6:54 pm[/url]":2csuka4u]Kako nema posebne BB teme a po kategoriji odgovara
jedno (of) pitanje
da li igde postoji neka dostupna ,,baza podataka,, - link o kamionima sa njihovim detaljnim karakteristikama bitnim za transport robe ?
(a da nisu mali oglasi ) :)

Ne znam šta te zanima ali na sajtovima proizvođača imaš okvrine podatke i podatke o ukupnoj masi (nosivost zavisi od opreme, tipu kabina itd).
Potrošnje i slične podatke možeš da nađeš u specijalizovanim časopisima.
 
Hvala Vam na odgovoru :kk:

a sad još jedno al primereno temi
ima li to isto igde za autobuse ( turističke) :roll:
 
Ima odes na autobusi.net i pitas sigurno ce ti neko razrijesiti dilemu
 
GB103na53



GB10na53

GB774na27E

GB49na27E


GB720 ms EKO1
 
Valja ga sacuvati kao muzejski eksponat
 
Нажалост сумњам да ће ГСП ишта од аутобуса из 90их сачувати, једва су и онај Санос, Зијачу и ИК-111 сачували за музеј-
 
Umesto Barbika ja bih radije sačuvao jedan IK-201 i to iz one neuništive serije iz 2003. godine.
ik203.jpg


Jer delova za njih još ima na pretek.
 
Vrh