Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Imaju slike iz samih vozila na autobusi.net.
Nebih komentarisao tebe, nebitan si, ne znam što se trudim da ti objasnim nešto... Solarisi stigli i zaključani, svako slikanje zabranjeno, naš zahtev odbijen, tako da ništa od slika, hvala đilasu, STB i ostalima, prvo oni moraju da sve to slikaju, da se provozaju za novine i sl. Državo, državo!
 
Јбг, не дају клинцима да сликају..
Stefan Bgd":wf8573os je napisao(la):
yucq.jpg

c6dm.jpg

Putnički salon koji je takođe izuzetno udoban, prostran i kvalitetno izrađen. Opremljen klima uređajem koji umesto dosadašnjih usmerivača na panelima ima iste ugrađene iznad prozora duž celog vozila. Sedišta su izrađena od kvalitetne plastike, na prvi pogled odaju utisak tvrdoće i krutosti ali su baš nasuprot tome jako udobna:
5wxk.jpg

http://img854.imageshack.us/img854/8591/vezd.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/7050/eb0k.jpg
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1800#p414535
 
Ja gledam kompletan autobus i pricam o njemu, o imenu, o imidzu. A ti pricas o motoru. Ajde da se ne pravimo blesavi. Znamo da su ovo "low budget" autobusi, i imam pravo da budem nezadovoljan i ocekujem nesto bolje.
 
Хајде да не болујемо од брендова, то важи и за аутобусе. "low budget" аутобус ти је Икарбус, Соларис је одавно изнад тога. То доказује и чињеница да буквално "доминира" немачким путевима, због чега им МАН више не испоручује моторе.
 
Šomi, da li ćeš biti ljubazan da prekineš sa provokacijama, u suprotnom primoraćeš me na neke druge manje popularne mere. Hvala ti unapred! Što se fotografisanja tiče, zabranjeno je i radnicima pogona, ove slike napravljene su pri primopredaji, istog dana doneta je odredba da autobusi budu zaključani u pogonu Novi Beograd i to na platou iza pogona, daleko od očiju javnosti, tako da tvoje konstatacije samo još jednom pokazuju netrpeljivost prema mom radu i delima portala Balkan Transport!
Kao što sam već rekao, pisano je mesecima unazad, samo ti očigledno slušaš ono što je tebi potrebno, radi se o DAF PR228 (231kW) /310hp/, u kombinaciji sa ZF Ecolife 6AP menjačem. Što se tiče da je Solaris "Low Budget", šta reći a ne zaplakati, ne znam na osnovu čega si došao do takvog zaključka? Mercedes je bolji, inače isti taj Mercedes je napravio celu seriju feleričnih motora, tako da su u Londonu dobili naziv "Vatrene kočije", izgorelo im je preko 10 autobusa u veoma kratkom roku, 6000 motora je povučeno iz saobraćaja zbog greške u proizvodnji, jel to govori o velikom budžetu ili kvalitetu rada. Neosprono je da Mercedes ima budžet i ime, a Solaris ima kvalitet, uostalom tako su se i probili, ali ljudi moji ovo što oni ugrađuju su već uveliko oprobane stvari, zato se i ugrađuju u Solaris modele, jedini problem koji može da se dogodi je neredovno i nestručno održavanje, sve ostalo je malo verovatno!
Solaris mora svaki put da se dokazuje, ali njihova proizvodnja nadmašiće i Mercedes i Man i Neoplan, bar tako se očekuje naredne godine!
 
Ajde videcemo da li ce i ovi imati neke "felericnosti". A na osnovu cega zakljucujem da su "low budget"? Hmm, pa recimo zbog cene? Inace ja sam taj koji je doneo "low budget" zakljucak, a somi upravo hoce da me ubedi u suprotno. I za plakanjem nema potrebe, ja znam da cu uvek radije odabrati zvezdu nego ovog jazavicara, pa placite do mile volje.
 
Ето ко слуша оно шта је њему потребно. :roll:
Јефтинији су зато што Соларис још увек није неки јак бренд. Мерцедес је скуп зато што је мерцедес, а не зато што је квалитетнији од Солариса.
 
Pazi, Daf pravi izuzetno pouzdane, izdržljive i motore sa malom potrošnjom, ovi motori nisu juče ili preključe napravljeni, oni su usavršeni. Situacija je takva, Solaris je svetlosnu godinu ispred Mercedesa, u svakom pogledu, što se tiče pouzdanosti, kvaliteta, potrošnje, prilagođenosti kupcima, pa i same cene. Kao što sam ti rekao, Mečka je na ceni uvek bila loša ili dobra, Mercedes košta, ali videćeš i sam da Solaris nije tako loš, zašto, pogledaj snimke iz proizvodnje, pogledaj opremu sa kojom se rade šasije, sa kojom se sklapaju autobusi i sl. Videćeš da je to daleko od niskobudžetne firme. Uostalom firma koja pored autobusa, pravi tramvaje, trolejbuse i vozove daleko je od neozbiljne i niskobudžetne...
 
2012":31s72w2u je napisao(la):
Jutros na STB voditelj i građanka iskritikovali grad i gsp zbog stanja i katastrofalnih kanti autobusa na linj 31, koja jedina ide preko Slavije u centra,i da se radi o opstrukciji kada je privatni prevoznik maknut sa te linje.. :kafa: Nadam se da sada ,voditelj STB neće biti streljan na Terazijama, :kafa: Da dodam da se stranci slikaju pored takvih raspad autobusa u centru ,to im je egzotično ,tako nešto nisu nigde barem u eu videli..

Аха, значи због странаца на линији 31 треба да раде новија возила, а не због хиљада Београђана који се возе овом линијом. Чисто да знам. :blah:
 
Somi303":34x0cjuz je napisao(la):
Јефтинији су зато што Соларис још увек није неки јак бренд. Мерцедес је скуп зато што је мерцедес, а не зато што је квалитетнији од Солариса.

Управо тако. Соларис мора да буде конкурентан са ценом, јер се још увек, условно речено, пробија. Као на пример Кија у аутомобилској индустрији. Одличан однос цене и квалитета. Надајмо се да ће исто бити и са Соларисом. :)

Мерцедес је име и највише зато има цену какву има.
 
A zasto uopste uvodite Mercedes u pricu kada se oni nisu ni pojavili na tenderu? Ja sam licno bio za Man, jer Lion's City je jedan od popularnijih modela u Evropi, skoro svaki "veliki grad" ima jednog. Ali ne bunim se ni to sto je Solaris izabran, samo da nije Ikarbus. O kvalitetu da ne pricamo, na prvi pogled izgledaju fantasticno, sjajno odradjen posao i krajnje profesionalno. A onda su dosli u Beograd.
 
Solaris je svetlosnu godinu ispred Mercedesa, u svakom pogledu, što se tiče pouzdanosti, kvaliteta, potrošnje, prilagođenosti kupcima, pa i same cene.
O cemu ti pricas? Koji bre crni Solaris, kupuju ga zato sto je jeftiniji a nudi dosta toga za male pare, a ne zbog njegovog kvaliteta. Uporedi Lastin Solaris star godinu dana i Mercedes Intouro star 10 godina i sve ce ti biti jasno. Te price da Lasta budzi delove od Ikarbusa na Solaris su tek nebuloze, osim ako je budzenje stavljanje delova koji dele nove generacije Ikarbusa i Solaris, tj iste delove koje ugradjuje 99% proizvodjaca autobusa. Cinjenica je da je premestanjem proizvodnje MAN-a Mercedesa i Neoplana u Tursku dosta opao kvalitet autobusa ali su oni pre toga bili svetlosnim godinama udaljeni od svih tako da su mogli sebi da dozvole taj luksuz pada kvaliteta... I jos nesto, poredjenje Ikarbusa bez stalne proizvodnje i Solarisa koji izbacuje dvocifren broj vozila dnevno je smesno jer Ikarbus bukvalno prerasta u sezonsku zanatsku radionicu a ne fabriku. Stoji cinjenica da sa GSP-om i nista nije dugotrajno tako da ni kvarove na ovim autobusima ne treba kaciti na "dusu" proizvodjacu vec samom kupcu koji nije u stanju ni freze da odrzava kako valja...
 
1111":1qz4saky je napisao(la):
2012":1qz4saky je napisao(la):
Jutros na STB voditelj i građanka iskritikovali grad i gsp zbog stanja i katastrofalnih kanti autobusa na linj 31, koja jedina ide preko Slavije u centra,i da se radi o opstrukciji kada je privatni prevoznik maknut sa te linje.. :kafa: Nadam se da sada ,voditelj STB neće biti streljan na Terazijama, :kafa: Da dodam da se stranci slikaju pored takvih raspad autobusa u centru ,to im je egzotično ,tako nešto nisu nigde barem u eu videli..

Аха, значи због странаца на линији 31 треба да раде новија возила, а не због хиљада Београђана који се возе овом линијом. Чисто да знам. :blah:
Propustio si najvažniji deo o ogorčenim građanima dobrog dela grada koji koriste ovu linju,tako da apelujemo po tebi na gsp da najgora moguća vozila usmeri prema centru, da se neko na periferiji,najčešće nelegalnim naseljima ne bi uvredio,ma taljige na trg.. :violina:
 
bazinga":f7jr9v03 je napisao(la):
Solaris je svetlosnu godinu ispred Mercedesa, u svakom pogledu, što se tiče pouzdanosti, kvaliteta, potrošnje, prilagođenosti kupcima, pa i same cene.
O cemu ti pricas? Koji bre crni Solaris, kupuju ga zato sto je jeftiniji a nudi dosta toga za male pare, a ne zbog njegovog kvaliteta. Uporedi Lastin Solaris star godinu dana i Mercedes Intouro star 10 godina i sve ce ti biti jasno. Te price da Lasta budzi delove od Ikarbusa na Solaris su tek nebuloze, osim ako je budzenje stavljanje delova koji dele nove generacije Ikarbusa i Solaris, tj iste delove koje ugradjuje 99% proizvodjaca autobusa. Cinjenica je da je premestanjem proizvodnje MAN-a Mercedesa i Neoplana u Tursku dosta opao kvalitet autobusa ali su oni pre toga bili svetlosnim godinama udaljeni od svih tako da su mogli sebi da dozvole taj luksuz pada kvaliteta... I jos nesto, poredjenje Ikarbusa bez stalne proizvodnje i Solarisa koji izbacuje dvocifren broj vozila dnevno je smesno jer Ikarbus bukvalno prerasta u sezonsku zanatsku radionicu a ne fabriku. Stoji cinjenica da sa GSP-om i nista nije dugotrajno tako da ni kvarove na ovim autobusima ne treba kaciti na "dusu" proizvodjacu vec samom kupcu koji nije u stanju ni freze da odrzava kako valja...
Sa koliko Solarisa si se vozio, koliko Solarisa si detaljno pregledao?
Druga i veoma važna stvar, porediš stvari u Lasti, a siguran sam da ne znaš način funkcionisanja SP "Lasta". Stanje je ovako, Lasta je na grad i u prigrad ušla da bi imala monopol, a njih to ne zanima, njihov prvobitni cilj je dominacija u turističkom kao i međugradskom saobraćaju. Upravo takvi su i prioriteti održavanja, kada se reše svi problemi na turističkim autobusima, onda su po prioritetu gradski autobusi, a zadnji po prioritetima su prigradski autobusi. Tako da tvoje poređenje nema nikakve veze, ali dobro ti to i ne možeš da znaš jer je to unutrašnja stvar firme. Zato vrlo često nema delova za grad/prigrad, zato se vrlo često budže delovi, zato je stanje takvo kakvo je.
Za sve ovo ispod se apsolutno slažem, svako dobro :)
 
2012":2mpn0r7z je napisao(la):
Propustio si najvažniji deo o ogorčenim građanima dobrog dela grada koji koriste ovu linju,tako da apelujemo po tebi na gsp da najgora moguća vozila usmeri prema centru, da se neko na periferiji,najčešće nelegalnim naseljima ne bi uvredio,ma taljige na trg.. :violina:
Ja cu sada reci nesto sto nadam se nece biti previse za neciji ukus. Ja zivim na Vozdovcu, i stvarno mi je zao ali ne mogu a da ne primetim nesto. Kad se vracam kuci prevozom iz onoga sto se naziva centrom, starog grada ili vracara, bas dotle je neki finiji i kulturniji svet. Kako bus pocne da zalazi u uze ulicice koje vode ka mojoj opstini sve vise pocinje da se gomila raznorazna kretenska prljava i musava marva. I fizionomije su drugacije, malo me i plase. Malo to podseca na "wrong turn". Drugaciji je profil sveta koji koji zivi u i blizu centra, od onog u opstinama poput moje. Zao mi je ako ce se neko uvrediti ali ja to tako vidim.
I mislim da je logicno i normalno da se sve prvo upegla u centru nego u nekom pickovcu, pardon Vozdovcu. Nije to situacija samo sa busevima. Eto recimo po naseljima jos uvek nema kontejnera kakvih ima po centru. Nema ni onakvih stajalista sa klupama kao u centru. A i nije cudo, kad su od ovih koja su stavljana kod mene ostali samo dugmici.
Ne vidim nista strasno ni u tome da razmisljanje o utisku koji ce stranci imati kada dodju bude pokretac da nesto bude sredjenije, lepse i funkcionalnije. Eto pre neki dan gledam prilog sa snimanja neke serije ili filma u Beogradu, radi se scena na ulici a u pozadini stoji plavi veoilin conecto, zato sto je verovatno bila procena ljudi iz ekipe da je to "najfotogenicniji" bus koji se trenutno moze snimiti kod nas.
Znaci da svi imamo osecaj u sebi kako bi trebalo da izgleda nesto sto je lepo i sredjeno, samo je to sredjivanje proces koji je u toku i ne moze sve odjednom.
 
Upravo takvi su i prioriteti održavanja, kada se reše svi problemi na turističkim autobusima, onda su po prioritetu gradski autobusi, a zadnji po prioritetima su prigradski autobusi. Tako da tvoje poređenje nema nikakve veze, ali dobro ti to i ne možeš da znaš jer je to unutrašnja stvar firme.
Koliko puta si ti usao u Lastu i pricao sa recimo sefom magacina, usao u taj isti magacin, popricao sa sefom odrzavanja, tehnickim direktorom itd? Opet ti kazem ne ogranicavaj se na soferske price, jer cesto nemaju dodirnih tacaka sa istinom.
Drugo prioritet odrzavanja je jedna stvar, a budzenje delova deseta koje ne treba mesati. Jedna stvar oko Solarisa u Lasti, bilo kakvo odrzavanje da je, autobus ima oko godinu dana tako da osim redovne zamene ulje filetera i kajseva ne bi smeo da ima neke kvarove samim tim i servise pa cak ni po nasim putevima, a ne bi smeo da bude ni nesto preterano rastresen.

Kako bus pocne da zalazi u uze ulicice koje vode ka mojoj opstini sve vise pocinje da se gomila raznorazna kretenska prljava i musava marva. I fizionomije su drugacije, malo me i plase. Malo to podseca na "wrong turn". Drugaciji je profil sveta koji koji zivi u i blizu centra, od onog u opstinama poput moje. Zao mi je ako ce se neko uvrediti ali ja to tako vidim.
Nema to veze sa krajem grada vec sa tim da ce svako ko iz Pinosave ili Mirijeva ili Liona ide da proseta gradom biti da kazemo bar malo sredjeniji nego da izadje u 'kraj'. Stoke ima svuda, i u centru i na periferiji.

I mislim da je logicno i normalno da se sve prvo upegla u centru nego u nekom pickovcu, pardon Vozdovcu
Sa ovim se potpuno slazem, ali da peglanje bude peglanje a ne preterivanje a da se zbog toga ne uvede kanalizacija recimo u celu Kaludjericu ili gde vec nema. Poenta je da dokle god u svemu bude mere bice za sve, i za kanalizciju i rasvetu na periferiji i za ulepsavanje centra, ali sve u okviru nasih mogucnosti.
 
Angry bird,E ovo za "marvu" si u pravu ,sve je više marve u gradu,čini mi se baš se razmnožila :rant: a neki i zaboravlaju da je sve više turista u gradu i da se centar širi mora srediti od popločavanja do sređivanja fasada ,videsmo onaj užasan primer zalivanja asfaltom kod narodnog pozorišta,pa zašto nebi i stočnu zapregu preko trga,dok fasade otpadaju pa je šetati centrom postao "ruski rulet".Zar treba pominjati i nagradu za najružniji centralni trga u evropi,valjda treba da se ponosimo i pokazujemo strancima kako se živu u pjongjangu.Dakle,molimo gsp da na linji 31 uvede još gore kante autobuse kojih ima sada,umesto novih Solarisa, da ne bi stekli pogrešnu sliku da se u gradu pristojno živi..1111 je u pravu. :kafa:
 
bazinga":3f3xqrrg je napisao(la):
Upravo takvi su i prioriteti održavanja, kada se reše svi problemi na turističkim autobusima, onda su po prioritetu gradski autobusi, a zadnji po prioritetima su prigradski autobusi. Tako da tvoje poređenje nema nikakve veze, ali dobro ti to i ne možeš da znaš jer je to unutrašnja stvar firme.
Koliko puta si ti usao u Lastu i pricao sa recimo sefom magacina, usao u taj isti magacin, popricao sa sefom odrzavanja, tehnickim direktorom itd? Opet ti kazem ne ogranicavaj se na soferske price, jer cesto nemaju dodirnih tacaka sa istinom.
Drugo prioritet odrzavanja je jedna stvar, a budzenje delova deseta koje ne treba mesati. Jedna stvar oko Solarisa u Lasti, bilo kakvo odrzavanje da je, autobus ima oko godinu dana tako da osim redovne zamene ulje filetera i kajseva ne bi smeo da ima neke kvarove samim tim i servise pa cak ni po nasim putevima, a ne bi smeo da bude ni nesto preterano rastresen.
4 puta bio u poseti pogonu Avala, šef održavanja je otac jednog mog drugara, tako da nemoj da me ubeđuješ u nešto što znam, nisam ja Šomi da pišem na osnovu "rekla-kazala", a i kada mi je neko od vozača izvor, to treba da potvrdi bar 10 ljudi, a ne čujem pa lupim na forum. Situacija je takva kakva je, za broj vozila koji imaju u Avali potrebna je još jedna garaža,a delovi, pa to se samo skida i prebacuje, parkiraju ti bus jedan dan, sutra traži volan ili menjač u nekom drugom busu, tako to ide. Takođe, bio sam u 2 prigradska pogona, situacija strava i užas :violina:
 
ј***ш и град и друштво где је све у 10 централних улица улицкано а све ван Славије касаба.
Какво је то размишљање. Па најмање становника живи у центру, а понајвише на периферији.
 
Као да животе живимо за друге...
Мене и центар и фавеле боду једнако, због наше муке!
Базингин задњи пасус, пример умереног, рационалног и опште задовољавајућег става +
 
Vrh