Кад лупетање започнеш, ти и прекини.
Едит:
Многооо боље слике
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1785#p414523
Едит:
Многооо боље слике
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1785#p414523
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1800#p414535Stefan Bgd":wf8573os je napisao(la):
Putnički salon koji je takođe izuzetno udoban, prostran i kvalitetno izrađen. Opremljen klima uređajem koji umesto dosadašnjih usmerivača na panelima ima iste ugrađene iznad prozora duž celog vozila. Sedišta su izrađena od kvalitetne plastike, na prvi pogled odaju utisak tvrdoće i krutosti ali su baš nasuprot tome jako udobna:
http://img854.imageshack.us/img854/8591/vezd.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/7050/eb0k.jpg
2012":31s72w2u je napisao(la):Jutros na STB voditelj i građanka iskritikovali grad i gsp zbog stanja i katastrofalnih kanti autobusa na linj 31, koja jedina ide preko Slavije u centra,i da se radi o opstrukciji kada je privatni prevoznik maknut sa te linje.. :kafa: Nadam se da sada ,voditelj STB neće biti streljan na Terazijama, :kafa: Da dodam da se stranci slikaju pored takvih raspad autobusa u centru ,to im je egzotično ,tako nešto nisu nigde barem u eu videli..
Somi303":34x0cjuz je napisao(la):Јефтинији су зато што Соларис још увек није неки јак бренд. Мерцедес је скуп зато што је мерцедес, а не зато што је квалитетнији од Солариса.
O cemu ti pricas? Koji bre crni Solaris, kupuju ga zato sto je jeftiniji a nudi dosta toga za male pare, a ne zbog njegovog kvaliteta. Uporedi Lastin Solaris star godinu dana i Mercedes Intouro star 10 godina i sve ce ti biti jasno. Te price da Lasta budzi delove od Ikarbusa na Solaris su tek nebuloze, osim ako je budzenje stavljanje delova koji dele nove generacije Ikarbusa i Solaris, tj iste delove koje ugradjuje 99% proizvodjaca autobusa. Cinjenica je da je premestanjem proizvodnje MAN-a Mercedesa i Neoplana u Tursku dosta opao kvalitet autobusa ali su oni pre toga bili svetlosnim godinama udaljeni od svih tako da su mogli sebi da dozvole taj luksuz pada kvaliteta... I jos nesto, poredjenje Ikarbusa bez stalne proizvodnje i Solarisa koji izbacuje dvocifren broj vozila dnevno je smesno jer Ikarbus bukvalno prerasta u sezonsku zanatsku radionicu a ne fabriku. Stoji cinjenica da sa GSP-om i nista nije dugotrajno tako da ni kvarove na ovim autobusima ne treba kaciti na "dusu" proizvodjacu vec samom kupcu koji nije u stanju ni freze da odrzava kako valja...Solaris je svetlosnu godinu ispred Mercedesa, u svakom pogledu, što se tiče pouzdanosti, kvaliteta, potrošnje, prilagođenosti kupcima, pa i same cene.
Propustio si najvažniji deo o ogorčenim građanima dobrog dela grada koji koriste ovu linju,tako da apelujemo po tebi na gsp da najgora moguća vozila usmeri prema centru, da se neko na periferiji,najčešće nelegalnim naseljima ne bi uvredio,ma taljige na trg..1111":1qz4saky je napisao(la):2012":1qz4saky je napisao(la):Jutros na STB voditelj i građanka iskritikovali grad i gsp zbog stanja i katastrofalnih kanti autobusa na linj 31, koja jedina ide preko Slavije u centra,i da se radi o opstrukciji kada je privatni prevoznik maknut sa te linje.. :kafa: Nadam se da sada ,voditelj STB neće biti streljan na Terazijama, :kafa: Da dodam da se stranci slikaju pored takvih raspad autobusa u centru ,to im je egzotično ,tako nešto nisu nigde barem u eu videli..
Аха, значи због странаца на линији 31 треба да раде новија возила, а не због хиљада Београђана који се возе овом линијом. Чисто да знам. :blah:
Sa koliko Solarisa si se vozio, koliko Solarisa si detaljno pregledao?bazinga":f7jr9v03 je napisao(la):O cemu ti pricas? Koji bre crni Solaris, kupuju ga zato sto je jeftiniji a nudi dosta toga za male pare, a ne zbog njegovog kvaliteta. Uporedi Lastin Solaris star godinu dana i Mercedes Intouro star 10 godina i sve ce ti biti jasno. Te price da Lasta budzi delove od Ikarbusa na Solaris su tek nebuloze, osim ako je budzenje stavljanje delova koji dele nove generacije Ikarbusa i Solaris, tj iste delove koje ugradjuje 99% proizvodjaca autobusa. Cinjenica je da je premestanjem proizvodnje MAN-a Mercedesa i Neoplana u Tursku dosta opao kvalitet autobusa ali su oni pre toga bili svetlosnim godinama udaljeni od svih tako da su mogli sebi da dozvole taj luksuz pada kvaliteta... I jos nesto, poredjenje Ikarbusa bez stalne proizvodnje i Solarisa koji izbacuje dvocifren broj vozila dnevno je smesno jer Ikarbus bukvalno prerasta u sezonsku zanatsku radionicu a ne fabriku. Stoji cinjenica da sa GSP-om i nista nije dugotrajno tako da ni kvarove na ovim autobusima ne treba kaciti na "dusu" proizvodjacu vec samom kupcu koji nije u stanju ni freze da odrzava kako valja...Solaris je svetlosnu godinu ispred Mercedesa, u svakom pogledu, što se tiče pouzdanosti, kvaliteta, potrošnje, prilagođenosti kupcima, pa i same cene.
Ja cu sada reci nesto sto nadam se nece biti previse za neciji ukus. Ja zivim na Vozdovcu, i stvarno mi je zao ali ne mogu a da ne primetim nesto. Kad se vracam kuci prevozom iz onoga sto se naziva centrom, starog grada ili vracara, bas dotle je neki finiji i kulturniji svet. Kako bus pocne da zalazi u uze ulicice koje vode ka mojoj opstini sve vise pocinje da se gomila raznorazna kretenska prljava i musava marva. I fizionomije su drugacije, malo me i plase. Malo to podseca na "wrong turn". Drugaciji je profil sveta koji koji zivi u i blizu centra, od onog u opstinama poput moje. Zao mi je ako ce se neko uvrediti ali ja to tako vidim.2012":2mpn0r7z je napisao(la):Propustio si najvažniji deo o ogorčenim građanima dobrog dela grada koji koriste ovu linju,tako da apelujemo po tebi na gsp da najgora moguća vozila usmeri prema centru, da se neko na periferiji,najčešće nelegalnim naseljima ne bi uvredio,ma taljige na trg..
Koliko puta si ti usao u Lastu i pricao sa recimo sefom magacina, usao u taj isti magacin, popricao sa sefom odrzavanja, tehnickim direktorom itd? Opet ti kazem ne ogranicavaj se na soferske price, jer cesto nemaju dodirnih tacaka sa istinom.Upravo takvi su i prioriteti održavanja, kada se reše svi problemi na turističkim autobusima, onda su po prioritetu gradski autobusi, a zadnji po prioritetima su prigradski autobusi. Tako da tvoje poređenje nema nikakve veze, ali dobro ti to i ne možeš da znaš jer je to unutrašnja stvar firme.
Nema to veze sa krajem grada vec sa tim da ce svako ko iz Pinosave ili Mirijeva ili Liona ide da proseta gradom biti da kazemo bar malo sredjeniji nego da izadje u 'kraj'. Stoke ima svuda, i u centru i na periferiji.Kako bus pocne da zalazi u uze ulicice koje vode ka mojoj opstini sve vise pocinje da se gomila raznorazna kretenska prljava i musava marva. I fizionomije su drugacije, malo me i plase. Malo to podseca na "wrong turn". Drugaciji je profil sveta koji koji zivi u i blizu centra, od onog u opstinama poput moje. Zao mi je ako ce se neko uvrediti ali ja to tako vidim.
Sa ovim se potpuno slazem, ali da peglanje bude peglanje a ne preterivanje a da se zbog toga ne uvede kanalizacija recimo u celu Kaludjericu ili gde vec nema. Poenta je da dokle god u svemu bude mere bice za sve, i za kanalizciju i rasvetu na periferiji i za ulepsavanje centra, ali sve u okviru nasih mogucnosti.I mislim da je logicno i normalno da se sve prvo upegla u centru nego u nekom pickovcu, pardon Vozdovcu
4 puta bio u poseti pogonu Avala, šef održavanja je otac jednog mog drugara, tako da nemoj da me ubeđuješ u nešto što znam, nisam ja Šomi da pišem na osnovu "rekla-kazala", a i kada mi je neko od vozača izvor, to treba da potvrdi bar 10 ljudi, a ne čujem pa lupim na forum. Situacija je takva kakva je, za broj vozila koji imaju u Avali potrebna je još jedna garaža,a delovi, pa to se samo skida i prebacuje, parkiraju ti bus jedan dan, sutra traži volan ili menjač u nekom drugom busu, tako to ide. Takođe, bio sam u 2 prigradska pogona, situacija strava i užasbazinga":3f3xqrrg je napisao(la):Koliko puta si ti usao u Lastu i pricao sa recimo sefom magacina, usao u taj isti magacin, popricao sa sefom odrzavanja, tehnickim direktorom itd? Opet ti kazem ne ogranicavaj se na soferske price, jer cesto nemaju dodirnih tacaka sa istinom.Upravo takvi su i prioriteti održavanja, kada se reše svi problemi na turističkim autobusima, onda su po prioritetu gradski autobusi, a zadnji po prioritetima su prigradski autobusi. Tako da tvoje poređenje nema nikakve veze, ali dobro ti to i ne možeš da znaš jer je to unutrašnja stvar firme.
Drugo prioritet odrzavanja je jedna stvar, a budzenje delova deseta koje ne treba mesati. Jedna stvar oko Solarisa u Lasti, bilo kakvo odrzavanje da je, autobus ima oko godinu dana tako da osim redovne zamene ulje filetera i kajseva ne bi smeo da ima neke kvarove samim tim i servise pa cak ni po nasim putevima, a ne bi smeo da bude ni nesto preterano rastresen.