Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 315 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    332
И тај 70211 се прилично добро држи, није толико издрндан иако је најстарији од свих на 307. Свакако је бољи од распалог хигера, можда је једина мана код тих кобри што су конфигурисане са 28 седишта, колико сам приметио по становницима Винче, не свиђа им се што има мало седишта.
 
Daće Bog da dobijemo nove trole i sačuvamo Pogon.
Cobre su 2024. godište, osim 70211 koji je 2023. godište i on je radio na 610 prvih godinu dana. 70364-70369 su radili na potezima 100 i 700 pre dolaska na 307, a 70457 je došao potpuno nov kao privremena zamena za 70368 i na kraju je ostao trajno na liniji, a ovaj završio u Nišu.
А кад си већ споменуо тог 70368, је л знаш шта се десило с њим? Знам да је тамо негде пред крај децембра упао 70457 уместо њега и шљакао сваки дан. Једном или 2х ми се чини упао 70368 уместо неког буса и фактички од јануара га није било на 307.
 
И тај 70211 се прилично добро држи, није толико издрндан иако је најстарији од свих на 307. Свакако је бољи од распалог хигера, можда је једина мана код тих кобри што су конфигурисане са 28 седишта, колико сам приметио по становницима Винче, не свиђа им се што има мало седишта.
Tako je, mnogi su navikli na LE Ikara sa gomilom sedišta pozadi, ali meni je Cobra top sa rasporedom sedišta i ogromnim prostorom na sredini koji mnogo znači kad se natrpaju ljudi iz Kaluđerice u bus.
Takođe se vozačima sviđa Cobra jer je veoma startna i može da uhvati ogromno ubrzanje i jedino je 70364 trom iz nekog razloga i loše vuče, verovatno ima neki problem. Jedan od vozača koji je bivši Gsp-ovac kaže da mu je lakše da radi 6 dana u Streli, nego 5 u Gsp-u zbog vozila i kaže da mu je vozilo pola posla.
@Вељко
Napisao sam da je 70368 završio u Nišu, tad mu je bila razbijena šoferka i zbog toga je upao 70457 kao zamena.
 
Tako je, mnogi su navikli na LE Ikara sa gomilom sedišta pozadi, ali meni je Cobra top sa rasporedom sedišta i ogromnim prostorom na sredini koji mnogo znači kad se natrpaju ljudi iz Kaluđerice u bus.
Takođe se vozačima sviđa Cobra jer je veoma startna i može da uhvati ogromno ubrzanje i jedino je 70364 trom iz nekog razloga i loše vuče, verovatno ima neki problem. Jedan od vozača koji je bivši Gsp-ovac kaže da mu je lakše da radi 6 dana u Streli, nego 5 u Gsp-u zbog vozila i kaže da mu je vozilo pola posla.
@Вељко
Napisao sam da je 70368 završio u Nišu, tad mu je bila razbijena šoferka i zbog toga je upao 70457 kao zamena.
Тај бивши гсп-овац предпостављам да вози оног 70366, чини ми се да ниједан други гсп-овац није прешао у стрелу.
Аа хвала на одговору, нисам знао што је склоњен 70368.
А оно што си споменуо за туражу на 307, релативно је сад океј стање од кад нема семафора на радовима. Па кад чак и онај критични возач што дужи 70369 буде у времену онда знаш да може да се стигне туража.
 
Свакако је бољи од распалог хигера, можда је једина мана код тих кобри што су конфигурисане са 28 седишта, колико сам приметио по становницима Винче, не свиђа им се што има мало седишта.
nije ni Vinča toliko daleko. Ja mislim da ima 30 min. Nek potvrdi @Vinča307
Meni je veći horor otokar na 302/303.
 
nije ni Vinča toliko daleko. Ja mislim da ima 30 min. Nek potvrdi @Vinča307
Meni je veći horor otokar na 302/303.
Слажем се, како кад, обично се стигне до Винче за 20 мин, а некад се путује и 40 у шпицу. Е на 302 и 303 тек нема смисла да иде аутобус са таквим бројем седишта.
 
1000003502.jpg
1000003501.jpg
1000003500.jpg
 
Pre neko veče sam otišao do Novog Beograda nešto, na brzinu, busem. Mislim dok nadjem parking, dok ovamo, dok onamo,...I čekam bus za nazad kod Hajata, nailazi plavi, 35, sa njim do Zelenog Venca, prazan, pored mene bukvalno još 2 čoveka unutra. Lepo ide, tiho radi, pali se grejanje unutra, ventilator grejača se čuje više nego motor autobusa.

A kada se setim onih pre 20 godina...Dok radi, radi, kad ne radi, iscupaju ga i prespoje creva sa vrelom vodom koja vode do motora. Popravljao se samo onaj kod vozača, kod nekih ni taj. Pa su vozači stavljali karton na ulazu u svoju kabinu, da ne vuče cug.

Nije bilo lako ni nama putnicima, a ni tadasnjim vozačima.
 
Definitivno, Otokar bez tapacira i vožnja od sat vremena, dok za 307 je turažu 36 minuta i sve zavisi od gužvi, nekad se stiže za 30, a nekad i za 45 minuta
Svakako i da je gsp u pitanju i oni nabavljaju nova vozila sa manje sedista mislim na Otokare. A koliko cujem u planu je da se povuku higeri kad stignu nova vozila mada ne znam koliko je to tacno
 
Svakako i da je gsp u pitanju i oni nabavljaju nova vozila sa manje sedista mislim na Otokare. A koliko cujem u planu je da se povuku higeri kad stignu nova vozila mada ne znam koliko je to tacno
Ja mislim da ćemo te Higere voziti mi Dorćolci dok ne stignu trole ili elektrobusi, jer ove trole ne mogu još dugo.
 
Pitanja i odgovori koji se odnose na tendere za solo i zglobna vozila.
 

Prilozi

  • Odgovori na zahteve za pojasnjenjima ili dodatnim informacijama-1.pdf
    48,6 KB · Pregleda: 67
  • Odgovori na zahteve za pojasnjenjima ili dodatnim informacijama-2.pdf
    49,1 KB · Pregleda: 40
Vrh