Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 313 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    330
Baš zato što se vozim i znam. Linija prolazi centar grada, kod Poštanske, Politike i Zelenjaku često ni u zglobni ne može da se uđe. Moramo da prestanemo da pravimo Bangladeš od Beograda. Na 77 treba da vozi zglobni autobus i to je to. Kao i na 65, 16, 35, 95. Još samo 27E da se dovede u red i bar deo linija je sređen.
Upravu si

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Možda i nisam u pravu, ali ovo je moje mišljenje. Evo pre neki dan je u 95 bilo troje ljudi, ali to ne znači da treba solo da ide. Svaka linija ima periode ili delove trase kada nema mnogo putnika. Ali moj stav je da sve linije, a naročito transverzalne poput 16, 65, 77 i 95 treba da imaju najveći mogući kapacitet.
 
Jel to znači da ni sad neće da stavljaju BMC? Stavili su onda solo kad su stigli, ali su ih povukli zbog turaža. Što je dobro, jer 77 nije za solo.
Bio je solo jednom skoro ne verujem da im smeta trolebuska mreža na 29A normalno voze
 
Dobro se sećam perioda s privatnicima i agonije ući u Veolijin Ik103 na 65 ili ono čudo od Megabusa na 77. Nema razloga praviti Bangladeš od Beograda, a vi kako hoćete.

Edit: posle dugo vremena je 65 skroz zglobna, a 77 funkioniše besprekorno sa Solarisima. I sad zbog debilne starosne granice (koju treba ukinuti), usluga na liniji treba da se unazadi?
 
Ne moze pola pola, samo zglob. I 17 bude praznjikav u neko random vreme, pa nema govora da bude pola pola. Trole u Dimitrijali su često nepouzdane, bude pun autobus često i pre Poštanske štedionice, ako je taj deo sporan oko zgloba. Od poštanske štedionice do GO NBG nema ni govora da moze solo da ide na tom delu trase. Smarate sa tim da moze solo ako nekad bude prazniji autobus, a 77 sa zglobovima i intervalom od 11-12 min savršeno funkcioniše, vozim se skoro svaki dan njom i stvarno linija za pohvalu kakva bi trebalo da bude svaka linija u Beogradu.
Suma sumarum: ne dirati trenutno stanje
 
Baš zato što se vozim i znam. Linija prolazi centar grada, kod Poštanske, Politike i Zelenjaku često ni u zglobni ne može da se uđe. Moramo da prestanemo da pravimo Bangladeš od Beograda. Na 77 treba da vozi zglobni autobus i to je to. Kao i na 65, 16, 35, 95. Još samo 27E da se dovede u red i bar deo linija je sređen.
А да повећају број полазака? Има прилично јадан интервал, 11-12 минута у шпицу, 65, 16, 35, 95 имају скоро дупло јачи интетвал. Никада ми неће бити јасна логика да се на градску линија која иде на 10-15 минута ставља зглоб, а на линију која иде на 5-6 минута соло иако има услова за зглоб. Воле људи да чекају превоз преко 10 минута.
Истом том логиком, 37 пролази кроз центар, стаје на Тргу републике (једина линија за Чукарицу и Раковицу која стаје на Тргу) па није 100% зглоб (доскоро била соло, ишле по две-три препуне једна за другом).
 
To što 37 nije zglobna, ne znači da druge koje jesu ne treba da budu. A interval nema razloga da se pojačava na 77, jer ovako trenutno funkcioniše odlično. Da ide češće, zbog gužve na trasi bi se često stizala vozila i zvrjala bi prazna (slučaj sa 83 i Kosmajem). Tip vozila nema veze s intervalom. Jednostavno, sve linije koje prolaze kroz gusto naseljene delove grada i koje su na pravcu i oko budućih linija metroa, treba da imaju maksimalni kapacitet jer je tu najveći broj ljudi. I da, mislim da i 37 i 55 i 59 i 89 treba da budu zglobne, ali niko me ništa ne pita.
 
Davno dok je privatnik držao 77 sa GSP-om ta linija je bila većinom solo, tačnije GSP je većinom slao solo vozila na polaske koji su im pripadali. Sećam se odlično Ik-103 na 77. Još tad je to bilo vrlo loše za tu liniju i sećam se opterećenosti sa takvim režimom, a kamoli danas. Mislim da se stanje promenilo negde dolaskom Solarisa kad 77 postaje zglobna linija, odnosno polasci GSP-a tada postaju većinom zglobni.
Prekinimo sa praksom trpanja solo vozila na zglobne linije. Zglob treba da ide gde god je to izvodljivo i ima bar minimalnih potreba.
 
Baš zato što se vozim i znam. Linija prolazi centar grada, kod Poštanske, Politike i Zelenjaku često ni u zglobni ne može da se uđe. Moramo da prestanemo da pravimo Bangladeš od Beograda. Na 77 treba da vozi zglobni autobus i to je to. Kao i na 65, 16, 35, 95. Još samo 27E da se dovede u red i bar deo linija je sređen.
Ma nije ni do toga, nego ako je propisano u ugovoru sa gradom da idu zglobna vozila, onda treba da idu zglobna i Gsp je za to plaćen.
 
Danas u Higeru na 26ici. Gužva i vrućina. Bukvalno bih platio nekome da noću upadne u ove dizel Higere, odšrafi i počupa dva reda mesta u sredini (jedan ispred stajanke za kolica i jedan iza) i poveća kapacitet za 8-10 mesta.

I ove usrane zakucane omče koje stalno svima smetaju bih isekao i počupao.
_IMG_000000_000000~2.jpg

Jbt šalju autobuse sa najmanjim kapacitetom na neke od najopterećenijih linija.

Prokleti bili svi koji su imali ikakvog učešća u toj nabavci. Da bog da ostali bez prebijene pare u starosti pa da moraju da se voze tim i krševima koje će nabavljati njihovi sledbenici, pa da vide kako je i da proklinju sebe svaki dan. Nemoj neko da je ikad više napisao "Vesiću vrati se, sve ti je oprošteno". Jer upravo ta gnjida je izboksovala ove krševe i one na Eku. Da ga vidim, nabio bih mu u usta sve ove omče a onda bih ga i istretirao njima u okviru specijalne Maorske masaže da mu na pamet ne bi palo da ikad više učestvuje u bilo kojoj nabavci.

Mentoli jedni bre, bukvalno gradove i države danas vode mentoli i psihijatrijski slučajevi! JvM bre više!
 
Danas u Higeru na 26ici. Gužva i vrućina. Bukvalno bih platio nekome da noću upadne u ove dizel Higere, odšrafi i počupa dva reda mesta u sredini (jedan ispred stajanke za kolica i jedan iza) i poveća kapacitet za 8-10 mesta.

I ove usrane zakucane omče koje stalno svima smetaju bih isekao i počupao.
Pogledajte prilog 232023
Jbt šalju autobuse sa najmanjim kapacitetom na neke od najopterećenijih linija.

Prokleti bili svi koji su imali ikakvog učešća u toj nabavci. Da bog da ostali bez prebijene pare u starosti pa da moraju da se voze tim i krševima koje će nabavljati njihovi sledbenici, pa da vide kako je i da proklinju sebe svaki dan.

Mentoli jedni bre, bukvalno gradove i države danas vode mentoli i psihijatrijski slučajevi.!
Ne brini se, redizajnirani Otokar je još gori po pitanju kapaciteta, a u to ćemo se uskoro i uveriti. Najveća nebuloza su ona srednja vrata koja su pomerena unazad, a napred je natrpana gomila sedišta.
 
Mentolčine i gluperde.

Poređao bi ih duž gradilišta autoputa a onda pustio valjak preko njih, pa sloj asfalta.

Za bolje i nisu. A i taj autoput bi uspeli da istrule svojim korumpiranim lešinama i poganim dušama.

Mater im više nenormalnu...

Jbt šta sve ljudi trpe danas, kakve poremećene gadove tolerišu na najvažnijim i najvišim funkcijama. Sve sami ološi i degenerici.
 
To što 37 nije zglobna, ne znači da druge koje jesu ne treba da budu. A interval nema razloga da se pojačava na 77, jer ovako trenutno funkcioniše odlično. Da ide češće, zbog gužve na trasi bi se često stizala vozila i zvrjala bi prazna (slučaj sa 83 i Kosmajem). Tip vozila nema veze s intervalom. Jednostavno, sve linije koje prolaze kroz gusto naseljene delove grada i koje su na pravcu i oko budućih linija metroa, treba da imaju maksimalni kapacitet jer je tu najveći broj ljudi. I da, mislim da i 37 i 55 i 59 i 89 treba da budu zglobne, ali niko me ništa ne pita.

Треба да буду зглобне оне које имају највише путника и где то траса омогућава (ако већ немамо довољан број зглобних аутобуса), а не оне чијим се корисницима прохте да их вози зглоб.

Али добро. Чукарица и Раковица изгледа треба да буде Бангладеш, а Звездара не.
 
37 је преполовљена зато што и Космајски возачи морају негде да раде.
 
Треба да буду зглобне оне које имају највише путника и где то траса омогућава (ако већ немамо довољан број зглобних аутобуса), а не оне чијим се корисницима прохте да их вози зглоб.

Али добро. Чукарица и Раковица изгледа треба да буде Бангладеш, а Звездара не.
Upravo je poenta da bi konačno bilo dovoljno zglobnih kad ne bi u septembru sproveli u delo odluku o starosnoj granici, sigurno jednu od najdebilnijih odluka do sada.
 
Danas u Higeru na 26ici. Gužva i vrućina. Bukvalno bih platio nekome da noću upadne u ove dizel Higere, odšrafi i počupa dva reda mesta u sredini (jedan ispred stajanke za kolica i jedan iza) i poveća kapacitet za 8-10 mesta.

I ove usrane zakucane omče koje stalno svima smetaju bih isekao i počupao.
Pogledajte prilog 232023
Jbt šalju autobuse sa najmanjim kapacitetom na neke od najopterećenijih linija.

Prokleti bili svi koji su imali ikakvog učešća u toj nabavci. Da bog da ostali bez prebijene pare u starosti pa da moraju da se voze tim i krševima koje će nabavljati njihovi sledbenici, pa da vide kako je i da proklinju sebe svaki dan. Nemoj neko da je ikad više napisao "Vesiću vrati se, sve ti je oprošteno". Jer upravo ta gnjida je izboksovala ove krševe i one na Eku. Da ga vidim, nabio bih mu u usta sve ove omče a onda bih ga i istretirao njima u okviru specijalne Maorske masaže da mu na pamet ne bi palo da ikad više učestvuje u bilo kojoj nabavci.

Mentoli jedni bre, bukvalno gradove i države danas vode mentoli i psihijatrijski slučajevi! JvM bre više!
svaka ti se pozlatila, hvala što si mi izgovorio misli da ne psujem jer postim 🙂
 
Mentolčine i gluperde.

Poređao bi ih duž gradilišta autoputa a onda pustio valjak preko njih, pa sloj asfalta.

Za bolje i nisu. A i taj autoput bi uspeli da istrule svojim korumpiranim lešinama i poganim dušama.

Mater im više nenormalnu...

Jbt šta sve ljudi trpe danas, kakve poremećene gadove tolerišu na najvažnijim i najvišim funkcijama. Sve sami ološi i degenerici.
Najveca ironija je da Otokari i Bmc sa ogromnim prostorom u sredini i samo 26 sedišta rade na liniji poput 303,304,405 i 408, a da na najopterećenijim gradskim linijama imamo buseve sa 30+ sedišta i nikakvim prostorom za stajanje.
 
Ne moze pola pola, samo zglob. I 17 bude praznjikav u neko random vreme, pa nema govora da bude pola pola. Trole u Dimitrijali su često nepouzdane, bude pun autobus često i pre Poštanske štedionice, ako je taj deo sporan oko zgloba. Od poštanske štedionice do GO NBG nema ni govora da moze solo da ide na tom delu trase. Smarate sa tim da moze solo ako nekad bude prazniji autobus, a 77 sa zglobovima i intervalom od 11-12 min savršeno funkcioniše, vozim se skoro svaki dan njom i stvarno linija za pohvalu kakva bi trebalo da bude svaka linija u Beogradu.
Suma sumarum: ne dirati trenutno stanje
Često je koristim od opstine nb do 27 marta i obicno ne bude puna oko 12 i 15h.
 
Danas u Higeru na 26ici. Gužva i vrućina. Bukvalno bih platio nekome da noću upadne u ove dizel Higere, odšrafi i počupa dva reda mesta u sredini (jedan ispred stajanke za kolica i jedan iza) i poveća kapacitet za 8-10 mesta.

I ove usrane zakucane omče koje stalno svima smetaju bih isekao i počupao.
Pogledajte prilog 232023
Jbt šalju autobuse sa najmanjim kapacitetom na neke od najopterećenijih linija.

Prokleti bili svi koji su imali ikakvog učešća u toj nabavci. Da bog da ostali bez prebijene pare u starosti pa da moraju da se voze tim i krševima koje će nabavljati njihovi sledbenici, pa da vide kako je i da proklinju sebe svaki dan. Nemoj neko da je ikad više napisao "Vesiću vrati se, sve ti je oprošteno". Jer upravo ta gnjida je izboksovala ove krševe i one na Eku. Da ga vidim, nabio bih mu u usta sve ove omče a onda bih ga i istretirao njima u okviru specijalne Maorske masaže da mu na pamet ne bi palo da ikad više učestvuje u bilo kojoj nabavci.

Mentoli jedni bre, bukvalno gradove i države danas vode mentoli i psihijatrijski slučajevi! JvM bre više!
Takodje prokleti isti i što su nabavili solo bmc koji su trenutno u jezivom stanju
 
Vrh