Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.766
- Pohvaljen
- 3.923
Не знам где им је сервис. Може бити и Икарбус за Кинезе.
Po ovom sam tek ubeđen da tender za solo dobija Otokar, a još oni imaju brzu proizvodnju i mogu da isporuče vozila u ovom roku.Ставка из тенедера коју смо пропустили која указује на Кинезе (можда Ивеко, али не верујем):
Pogledajte prilog 228733
Po ovome što smo videli bi trebalo da budu Kinezi za zglobne, a Turci za solo. Al ovaj tender za zglobne bi lagano mogao da se obori jer je ovo čisto rušenje konkurencije jer nijedan evropski proizvođač u ponudi nema Cng motor od 11l. Tender za solo je prakticno isti kao prošlogodišnji, a za njega ispunjavaju uslove Otokar, Solaris i Man, a izgleda da se oni neće prijaviti kao i prošle godine, naročito sad kad je rok isporuke za solo ovako kratak.Ljudi biće kinezi ili turci. Nema kupovine renomiranih evropskih proizvođača.
Није исти за соло. Траже се боце минимум од 1100 литара Type 3 или 4 (на прошлом тендеру искључиво Type 4 и 1400Л минимум), нема ограничења произведених возила у одређеном периоду и силних сигурносних софтверских ствари као на претходном.Po ovome što smo videli bi trebalo da budu Kinezi za zglobne, a Turci za solo. Al ovaj tender za zglobne bi lagano mogao da se obori jer je ovo čisto rušenje konkurencije jer nijedan evropski proizvođač u ponudi nema Cng motor od 11l. Tender za solo je prakticno isti kao prošlogodišnji, a za njega ispunjavaju uslove Otokar, Solaris i Man, a izgleda da se oni neće prijaviti kao i prošle godine, naročito sad kad je rok isporuke za solo ovako kratak.
Kad smo kod Otokara koji sad trebaju da stignu, minimalan broj sedišta je 29, tako neće biti ona verzija od 26 koju imaju svi Otokari u Beogradu i jasno je da će imati manje prostora za stajanje i da neće biti mnogo bolje nego kod Higera.
Sve bolje od boljeg, onda verovatno Higer tu može da se prijavi, jer ih je tako nešto izbacilo sa prošlogodišnjeg tendera iako su hteli da se prijave i postavljali su pitanja Gsp-u.Није исти за соло. Траже се боце минимум од 1100 литара Type 3 или 4 (на прошлом тендеру искључиво Type 4 и 1400Л минимум), нема ограничења произведених возила у одређеном периоду и силних сигурносних софтверских ствари као на претходном.
Greška 404: Tehnička(možemo reći bilo koja pozitivna) kultura u Srbiji ne postoji.Ladno neće ostati nijedan GSP-ov IK-201.
A bio je verovatno jedan od najbrojnijih modela u istoriji GSP-a sa različitim izvedbama i serijama
ChatGPT je na osnovu ove dve fotografije sa opisom karakteristika vozila, rekao koja vozila ispunjavaju zadate kriterijume....Imamo sjajne vesti, mojom analizom je Bmc otpisan za zglobove, jer Cummins prosto nema snazniji Cng motor od 320ks, a uz to je minimalan broj sedista povecan za 4