Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 297 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    314
Стрела почела на 307
IMG_3821.jpeg
 

12 godina stara vozila u Beogradskim uslovima bez ikakvog remonta u Skoplje gde je održavanje kao u Zemunu. Još ako ne dobiju ozbiljan kontigent rezervnih delova krenuće otpisivanje još od prvog dana.

Pod uslovom da je ovo tačna informacija, ali ne bi me čudilo, Open Beda ovaj htedoh reći Balkan..
 
Ako Solarisi odu već u januaru umesto u septembru kako je i bilo po planu, šta će da zameni tih 200 vozila uopšte? Onih 100 zglobnih BMC koje je gsp uzeo ko zna kad će da stignu. Koliko znam taj ugovor još nije ni potpisan čak...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Od januara 100 ce da idu za Skoplje ako sam razumeo, nama ce da ostane 98 + 100 bmc-ova sto znaci da nema gubitka u broju vozila
 
Dosla je u temsu gomila cng zglobova. Za gsp izgleda. Crveni su
 
Debilizam, umesto da se ti isti Solarisi iskoriste da pokriju sve solo linije zglobom, da se pokriju i neke trolejbuske linije njima dok se ne kupe neke krštene trole, ne, mi ćemo nastaviti da šaljemo solo autobuse/Higere koji su sto puta gori iako su toliko mladji na linije poput 27E gde se ljudi u špicu voze ko sardine, i nastavićemo da se vozimo raspalim SOLO trolama koje em imaju manji kapacitet em su u 10000x gorem stanju od tih Solarisa.
 
Hah, zanimljivo, videh jednog Higera kod Vukovog, nije na liniji, ali sa displejem "24 Неимар".

Eh kada bi bilo to i u realnosti..
 
Debilizam, umesto da se ti isti Solarisi iskoriste da pokriju sve solo linije zglobom, da se pokriju i neke trolejbuske linije njima dok se ne kupe neke krštene trole, ne, mi ćemo nastaviti da šaljemo solo autobuse/Higere koji su sto puta gori iako su toliko mladji na linije poput 27E gde se ljudi u špicu voze ko sardine, i nastavićemo da se vozimo raspalim SOLO trolama koje em imaju manji kapacitet em su u 10000x gorem stanju od tih Solarisa.
Novo Gangulino iživljavanje nad korisnicima javnog prevoza, nakon one boleštine da odbije donaciju od 53 bazelskih tramvaja. Definitivno je postao satanistički umobolnik i mrzitelj sopstvenog naroda skoro koliko i njegov smrdljivi gazda veleizdajnik koji ga je doveo na tu poziciju. Ne može se biti ni toliko glup i ograničen za baš ovoliki nivo nedomaćinskog postupanja, niti čak bilo koja naprdnjačka lopuža ima finansijske koristi od ovakvog satiranja prevoza, ovo što nam rade je već jedna iracionalna satanistička orgija. Zadnji konkretni slučajevi pokazuju da nas gaze samo zato što su bahati, poremećeni, preziru nas i može im se. Sirotinja smo, nemamo za kola, taksije, džipove, zato nas novoobogaćeni naprdni nacisti tretiraju kao nižu rasu i žele da svi pocrkamo u solo (furgon)busevima.

Ako je ova informacija tačna, zrelo je za proteste ispred DJP-a. Šta čeka gradska opozicija? Treba da se skupe putnici solo autobuskih linija sa transparentima "Hoćemo Solarise na 27E, 37, 50, 74, 78, 89 a ne u Skoplju". Ljudi, ako ne budemo larmali na ovakve stvari, doveka ćemo se voziti u gorim uslovima nego živa vaga u stočnom kamionu. Da nije bilo talasanja javnosti, danas bismo u svakom busu kupovali kartu od vozača na prednjim vratima i svi autobusi sa jugoistoka bi vozili 22 kilometara duže obilaznicom do Bloka 42, a ko neće ima Ikeu i bus 70 otprilike par puta nedeljno.

Skoplje je jedna od retkih evropskih prestonica koja ima gori javni prevoz od Beograda, najiskrenije saosećam sa njegovim građanima, ali da li nama neki bogatiji evropski grad poklanja svoje zglobne autobuse u situaciji kada mu na linijama od 60-80 hiljada putnika dnevno voze isključivo solaći, tipa 37, 78, 50 ?
 
Ako je ova informacija tačna, zrelo je za proteste ispred DJP-a. Šta čeka gradska opozicija? Treba da se skupe putnici solo autobuskih linija sa transparentima "Hoćemo Solarise na 27E, 37, 50, 74, 78, 89 a ne u Skoplju". Ljudi, ako ne budemo larmali na ovakve stvari, doveka ćemo se voziti u gorim uslovima nego živa vaga u stočnom kamionu.
Narod nema volju da izadje na ulicu jer će nam zemlja biti devastirana, a mreža života izbrisana za nekoliko godina od rudnika, a ne za nekakve zglobne buseve na solo linijama…
 
Vozači u gsp su razmazeni, priznajem i sam. Sad da sutra propadne firma teško da će se navići na uslove privatnika. Ali fora je u tome da mi je lakše da vozim 601, 610, 611 sa smenom u Obrenovcu nego na 27E sa završetkom u kosmaju. 6 dana pa 6 dana je u 90% posto firmi u Srbiji.
 
Vozači u gsp su razmazeni, priznajem i sam. Sad da sutra propadne firma teško da će se navići na uslove privatnika. Ali fora je u tome da mi je lakše da vozim 601, 610, 611 sa smenom u Obrenovcu nego na 27E sa završetkom u kosmaju. 6 dana pa 6 dana je u 90% posto firmi u Srbiji.
Konačno da i to neko kaže, ja bas zbog toga ne želim u Gsp kad budem položio, jer mi je lakše da radim 6 dana na nekoj težoj liniji, nego 5 na linijama poput 25,26,27E, itd.
 
Kad bih ja vozio, meni ne bi uopšte bilo govora o tome da li će biti privatnik ili naš gradski prevoz, jer je u pitanju uplata staža, pune plate, a u krajnjem slučaju se poštuju godišnji odmori, radno vreme, slobodni dani, a koje državne firme ne gledaju da zavrnu. Naravno, sve to zaista jeste moj pogled, koji je oblikovan mestom gde živim, životom koji vodim. Ja ne bih pristao na lošije uslove rada, mislim se, "uslovi privatnika" umnogome nisu uslovi, nego odsustvo istih.
 
Kad bih ja vozio, meni ne bi uopšte bilo govora o tome da li će biti privatnik ili naš gradski prevoz, jer je u pitanju uplata staža, pune plate, a u krajnjem slučaju se poštuju godišnji odmori, radno vreme, slobodni dani, a koje državne firme ne gledaju da zavrnu. Naravno, sve to zaista jeste moj pogled, koji je oblikovan mestom gde živim, životom koji vodim. Ja ne bih pristao na lošije uslove rada, mislim se, "uslovi privatnika" umnogome nisu uslovi, nego odsustvo istih.
Da imaju normalne linije, složio bih se, ovako se ne zna koja je linija gora od koje i u toj gužvi je i 4h radnog vremena mnogo, a ne 8. Kod privatnika ne planiram da radim ceo život, nego par godina dok ne steknem malo iskustva, a onda odoh negde u inostranstvo. Zaboravio sam da navedem i to kako u Gsp-u maltretiraju mlade vozače i godinama im daju najgore smene i šihte, a to mi ne pada na pamet da radim, jer mi je kuća daleko od garaže.
 
Debilizam, umesto da se ti isti Solarisi iskoriste da pokriju sve solo linije zglobom, da se pokriju i neke trolejbuske linije njima dok se ne kupe neke krštene trole, ne, mi ćemo nastaviti da šaljemo solo autobuse/Higere koji su sto puta gori iako su toliko mladji na linije poput 27E gde se ljudi u špicu voze ko sardine, i nastavićemo da se vozimo raspalim SOLO trolama koje em imaju manji kapacitet em su u 10000x gorem stanju od tih Solarisa.
Nemaju gde da ih održavaju kad su sve s prolaznim kanalima napunili solo vozilima, a jedan nedavno našminkan samo njih i može da održava (da su drugačije razmišljali, da se nisu glupirali starosnom granicom i samo da su ga osposobili, solo krševe zamenili novim zglobnim ne bi Solarisi išli put Skoplja). Večito su kupovali vozila, širili linije na privatnike da nijedan novi pogon nisu otvorili. A gle grad koliki je.

Na kraju krajeva kad vidiš da i tramvaje duplo većeg kapaciteta menjaju solo autobusima (nekad ukinu bez zamene preopteretivši solo linije), sve ti je jasno.

Trole se inače ne muče od Vučića nego još od druga Tita. Tad su 48, 50, 59 ostale samo na papiru a za Ziu 10/683 (za 29 i 41) nikad čuli.

Ako se tako bude nastavilo mnogo toga će se promeniti, da će pomenute postati kopije današnje 26 i 50. Horor.
 
Zaboravio sam da navedem i to kako u Gsp-u maltretiraju mlade vozače i godinama im daju najgore smene i šihte, a to mi ne pada na pamet da radim, jer mi je kuća daleko od garaže.
U svakom kolektivu gde si moraš da prođeš to. Ni u školi kad radiš prvih par godina se ne provodiš lepo, pogotovo ako dođeš od avgusta pa te od septembra dočekaju sva odeljenja koja kolege ne žele. Ali ajde, u toj sferi je kaubojština. Puno sreće ti želim stvarno i nadam se da nećeš doživljavati neprijatnosti koje su se vrtele po ovim temama.
 
Rešio sam da zovem Niš expres sutra i da vidim ako se dogovorim prelazim kod njih. Dosta je bilo 6god u gsp, dok je bilo poteza 600 bilo je ok ovako da vozim 25,26, 27E i ta gov** sa onih higerima, bolje je 56 sa novim bmc pa makar na neko vreme dok ne vidim.
 
Rešio sam da zovem Niš expres sutra i da vidim ako se dogovorim prelazim kod njih. Dosta je bilo 6god u gsp, dok je bilo poteza 600 bilo je ok ovako da vozim 25,26, 27E i ta govna sa onih higerima, bolje je 56 sa novim bmc pa makar na neko vreme dok ne vidim.
Spasi 56 🙏
 
Vrh