i 1364 sad na 601Zna li neko sta bi sa potezom 600? Pricalo se od prvog oktobra strela, ugovori, stigli busevi, cuda i opet nista, videh jutros solarisa GSP i na 601 i na 604...
podeljeni su 77,85 i 95 još odavno... mada se to iskristalisalo da 77 preuzima većinski Karaburma, 85 uglavnom nbgd a 95 kako kad...Japanac 858 na 85. Karaburma drži neke polaske?
Zglobovi će tek od januara, a garaži ko zna kad će, dok su vozači stigli i zvanično su spremni za 1.11. do kada maksimalno smeju da odugovlače preuzimanje linija.Čekaju se zglobovi da dodju, čeka se nova garaža u Jakovu, nisu stigli svi vozači itd…
Potrajaće GSP na potezu 600 sigurno do kraja godine.
Strela nije trebala da počne juče, imaju rok do kog trebaju početi, odnosno do 1.11.2023. Od njih se ne očekuje da imaju unapred spremna vozila za sve linije, naravno, očekuje se od njih da se ta vozila nabave nakon što odnesu pobedu na tenderu. Evo nekih stvari iz Modela Ugovora:Znači tender je dobila firma koja trenutno i dalje nema dovoljno autobusa, vozača, mehaničara i krštenu garažu za održavnje vozila, iako je jos juče trebala da krene da vozi, a pitanje je da li će u skorije vreme uspeti da ispuni sve to.
Kakvo srozavanje javnog prevoza u Beogradu, nije ni čudo što je nam je ovako.
Celokupni sistem javnog prevoza je odavno pukao. Nabavljeno sto komada vozila katastrofalnog kvaliteta, rashodovano na gomilu starih vozila i sa time se ne prestaje, a novajlije svaki dan crkavaju po ulicama. Solo vozila se zato u tišini ponovo uvlače na zglobne linije. Više ne znaš ni koji pogon ti je nadležan za održavanje linije, jer je gomila njih podeljena na dva pogona. A i ta podela je krajnje besmislena, jer linije sa takvom potrebom nisu obuhvaćene podelom. Polasci izostaju na mnogim linijama, nema vozača prvenstveno, a nekad ni vozila. O novim trolama i tramvajima možemo samo da sanjamo, a veće su šanse da se linije prigradske železnice ukinu nego da se nabave pristojna vozila. Ceo jedan potez se dodeljuje prevozniku koji nije siguran kad će moći da počne da održava taj potez, iako ima jasno naznačen rok. Te čeka na vozače, te čeka na vozila, te čeka na ovo, pa na ono, a sve je trebao da ima obezbeđeno još pre mesec dana. Trase linija se menjaju kako kome dune, ukidaju se brojne korisne linije, a sve bez ikakvih obaveštenja. Nemaš više ni validator u vozilu pa bar da znaš gde da siđeš i bar nekakvo obaveštenje da imaš.Curi im vreme, dobili ili ne. Previše su se upleli na sve strane, počinje da puca.
Meni i te kako ulazi u glavu. Dokle god se samo kuka a ne pokušava ništa konkretno po pitanju poboljšanja, neće ni biti bolje. Makar to bilo i samo vršenje pritiska.Žalosno je sve to, imaš GSP sa svim pratećim kapacitetima i umesto da u isti uložiš za stvarnu obnovu voznog parka i poboljšanje uslova rada, ti navlačiš nekoj tamo firmi koja nema ni teorijske šanse za normalno obavljanje posla. Čujem da žele i Kragujevac da preuzmu, stvarno mi ne ulazi u glavu kako.
Javni prevoz je dotakao dno i tu nema više nikakvih dilema. Sve je puklo na stotinu strana. Sve je ovo posledica višegodišnje korupcije i raznih mutljavina kojima se vlasti bave kad je javni prevoz u pitanju. Rukovodioci javnog prevoza su ništa više nego ljudi koji prvo rade u korist vlasti, a drugo pojma nemaju šta im je posao i kako treba isti da rade. Zato ovakav cirkus i vlada. Dokle god nam je na vlasti zna se ko, tako će i ostati, a biće i još gore. Bolje će biti kad se celokupno rukovodstvo i administracija najure sa svojih pozicija.
Nije glavni cilj privatizacija, vec izvlacenje para iz budzeta na svaki nacin, a posle privatnik da lovu kome treba.Za sve ovo vreme, umesto da se daju pare privatnicima, mogao je da se kosoliduje GSP. Ali pošto je glavni cilj privatizacija, džabe pišemo.