Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 235 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,9%

  • Ukupno glasača
    247
Nevrovatno los eiskustvo na liniji 23. Mislim da je Solaris u puitanju. Ima se utisak da vozac nije znao da vozi, ali ne samo to.
Autobus se ludacki tresao i nesto je neprekidno lupalo.
Cak i voznje 90-ih bile su beskrajno udobne u odnosu na ovo.

Polako se navikavamo na nizi kvalitet prevoza (zdravstva, obrazovanja... svega).
Vlasnici nase drzave nemaju nameru da nase pare trose za nasu udobnost i bezbednost.
Ima dosta kandidata jer su manje više svi užasni, samo što su Solarisi prava retkost na 23. Skoro sva su vozila najnoviji BMC inače najneudobniji. Ljudi opleli po vozačima iako je nemoguće da se baš svaki vozač BMC-a iživljava. Upravo suprotno, baš svaki primerak tog modela mora da se vozi kao po jajima. Ko god ga normalno vozi stiče se utisak da će se raspasti kod Šumarskog preko šina i na mnogim drugim mestima.

Živo me zanima koji je od ovih? Prvi ili drugi.

Solaris Urbino 18 (2013):
IMAG1511.jpg

BMC Procity 18 CNG (2022):
autobusi-bmc-3-copy.jpg


Prvi su zapušteni ubi bože i cvile u krivinama, nekad drnda staklo ali ništa specijalno. Propada kad legne ali se na semaforu ispravi. Kako koji, ali nekim škripe kaiši, dime ili se deru ko traktor.

E drugi model ludački vibrira, baca se i treska po rumpama i neravninama, i njih ima bučnijih u poslednje vreme iako su po ispiruci bili izuzetno tihi (najtiša SUS vozila koja su ikada postojala u voznom parku GSP).

Opasno bude između kružnog toka kod mosta i raskrpetlje, ali je ipak neprevaziđeno bukvalno raspadanje preko šina kod šumarskog u smeru ka Vidikovcu.
 
ovaj sa sivim sedistima, ali sad vise i nisam siguran posle par dana. Svakako linija 23.
 
Polako se navikavamo na nizi kvalitet prevoza (zdravstva, obrazovanja... svega).
Vlasnici nase drzave nemaju nameru da nase pare trose za nasu udobnost i bezbednost.
Bože neverovatno je koliko si dosadan i iritantan kad na svaki post moraš da dodaš, i to u svakoj mogućoj temu: “Ova vlast….”…
Okej je, shvatili smo odavno da si protiv ove vlasti, ne verujem, ili se pak nadam, da niko ovde nije za njih, ali sad kad bismo svi dosadjivali sa tim nastavcima na svakom postu o tome kakva je ova vlast…
Živimo u istom gradu i u istoj državi, svi ovde vide šta se dešava i svega smo svesni, te ne moraš stalno to potencirati…
 
možda ovo treba da ide u privatne prevoznike(nek odluči Igor) ali sam okačio ovde jer fokus nije na prevozniku, već na vozilu.

ovde vidimo Ikarbus 201X.godište koji ima vidljivo oštećenje karoserije. samo mi nije jasno kako to izlazi na ulicu(na dnevnom nivou čak, ne kao šihta)
IMG_20230911_180036.jpg
IMG_20230911_180100.jpg
 
A pa nije to ništa novo, stariji IK-103 i Mutanti su ne samo pucali tu nego se i savijali. Zato su i imali nadimak "grbe". Jer imaju motor pozadi, a očigledno nedovoljno jaku karoseriju i onda kada ih majstori zaleću preko rupa, to sve treska, sabija se i krivi se vremenom, dok ne dođe do tačke vidljivog pucanja. Ovo je još i dobro kakvi su bili ti stari.
 
ponedeljak kao i obično interesantan kad je u pitanju 65. uvek nam pošalju par starijih vozila da razbiju monotoniju. danas upali 866 i još jedan japanac. mogu reći, iako su stari, deluju sasvim solidno za svoje godine.
 
Na potezu 300 dominacija Conectosa... #177 na 304, #180 & #197 na 305, #191 na 308, čini mi se #181 na 307 i čuveni #194 na Ustaničkoj... Ne videh liniju.
 
181 već ustaljen šihtaš na 307 i jedan od najboljih Conecta iz te serije, svaki put gledam da hvatam njega jer je bolji od svakog Kineza i Ikarbusa Le koji voze na liniji
 
Na 194 je uredno radio displej kad je remontovan, čak su i slane slike na forumu, moguće da su mu izvadili displej i da će dobiti novi novatronic displej
 
Tender za sređivanje oštećenja na oplati i farbanje 30 Solarisa (okviran broj) dobio SDT Group (generalni zastupnik Solarisa u Srbiji). Pored njih, na tender se prijavila i firma Autoremont Pivašević sa nižom cenom, ali je njihova ponuda odbijena zbog nepotpune dokumentacije.
 
Vozači zglobnih BMC počeli da koče pred svakim šahtom ili da ih obilaze između Ade i Sajma. Čak ni tada ne mogu da izbegnu propadanje sa neverovatnih 10 putnika (23).

Ptičica na grani cvrkuće kako su uočili pukotine. Šalim se naravno, mada ko zna.
 
poslaše nam jutros na 65 petla da nas budi (N serija 943). kako to grmi, probudi ceo grad 😂. ima par N serija koje su baš zrele za rashod.
 
nije šala što je najjače.
Ne znam kakvi su im varovi, ali ukoliko su na nivou Kineza onda smo stvarno ugasili.

Dosta ih viđam u kvaru, sve češće neočekivanih prizora poput N lešina. Čak je i danas jedan BMC ležao spušten kod DIF-a na trotoaru.

Šteta što su dosta Japanaca upropastili i otpisali budući da se preostali remontovani još dobro drže, a još veća što su Solarise tako zanemarili.

Budući da se planiranjem prelaznog perioda sa proverenim serijama mogu izbeći posledice problema sa novim vozilima, upravo bi ozbiljan remont Solarisa predstavljao racionalno ulaganje uoči ekspa, naravno uz nabavku odgovarajućeg broja kvalitetne dugoročne zamene.
 
Šteta što su dosta Japanaca upropastili i otpisali budući da se preostali remontovani još dobro drže, a još veća što su Solarise tako zanemarili.
Ne znam dal zbog visokih temperatura ili nečeg drugog, ali ja lično znatno manje Japanaca viđam u poređenju sa periodom do juna meseca. Na primer, na 16-ici ih je pre bilo minimum 2-3 koja rade celodnevno plus jedan koji izlazi u šihti. Dakle, to su minimumi, znalo je da ih bude i mnogo više. Od prvog pa do sad viđam u proseku dva, s tim što su oba šihtaši koliko mi se čini. Sa druge strane, ima znatno više BMC-a radnim danima nego ranije. Pre neki dan sam izbrojao šest komada na toj liniji. Na ostalim linijama na koje Karaburma šalje Japance (27, 43, 65, 95, 101) su takođe uglavnom u šihti.
 
^^^Prođe poneki u špicu i na 23. Verovatno su probrali najbolje ili ih štede.

BMC ih nisu proterali na otpad, mada znajući kakvi su sledeća nabavka verujem da hoće.

Primetio sam da je udeo BMC veći, ali povećao se i broj neostvarenih polazaka tako da nije broj samih vozila značajno povećan. Bilo je do letnjeg reda vožnje i više N serije koja se sada ređe viđa (pravo je iznenađenje kad zadimi celu ulicu). IK201 ne pamtim kad sam video.

U svakom slučaju BMC su uz Higere primer "papirnog napretka" nevidljivog na terenu.
 
Vrh