Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 195 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 10 4,9%

  • Ukupno glasača
    205

Vinča307

Higher intermediate
Učlanjen(a)
01.12.2017.
Poruke
1.531
Pohvaljen
1.345
Ma može Higer na 27, lagano
IMG_20221010_170815.jpg
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
16.819
Pohvaljen
33.792
Očekujem da će u drugoj polovini novembra ti autobusi biti na ulicama, što će biti veliko olakšanje za gradski saobraćaj i po pitanju efikasnosti i po pitanju komfora. Reč je o novim autobusima koji imaju grejanje, klimatizovani su, imaju veliki kapacitet s obzirom na to da su zglobni
Nikolica kada kupuje mobilni telefon:
Daćete mi jedan telefon, sa mikrofonom, zvučnikom, i antenom, tako da ima veliki domet poziva, veći nego žičani telefon.

Debil jbt. Debil.
roto.jpg

Nikodijević je rekao da je Beograd spreman za grejnu sezonu jer su se i Grad i država pitanjem energenata bavili na vreme, to jest tokom leta.
Ma ubilo se... Ceo svet zavidi. Studije se pišu o Grčiću i Zmihajlovićki kako su reformisali energetski sistem i obezbedili Srbiju za narednih 20 godina (al u otplatama dugova)
Nikodijević je ocenio da je budućnost u energetskoj efikasnosti, „pametnim zgradama”, plaćanju grejanja po utrošku
Mrš bre.
tako da u slučaju da prosečna dnevna temperatura padne ispod dvanaest stepeni sistem bi mogao da se pokrene i pre 15. oktobra
E!? Auuuu, svaka čast, svaka čast.
Govoreći o izgradnji Beogradskog metroa, Nikodijević je rekao da eksproprijacija na Makiškom polju ide prema planu i da je protekla bez ijedne žalbe.
Istorijski dan.jpg

Trenutno se radi nasipanje terena i izgradnja kolektora i to ide prema planu. Do kraja godine biće završen idejni projekat za depo, a do juna sledeće godine biće izdata građevinska dozvola i počeće gradnja prvih objekata na depou. Paralelno sa time radi se trasa prve linije, tako da u ovom trenutku idemo ispred utvrđenih rokova. Zadovoljan sam kako napreduju radovi na tom najvažnijem gradskom projektu., rekao je Nikodijević.
I Beograđani su prezadovoljni, eno puni autobusi prezadovoljnih Beograđana, malopre se jedva izvukoh iz jednog. Samo polako. Što je brzo, to je i kuso. Nije kao da plaćate taj metro narodnim parama pa da ste nekome dužni da polažete račune i požurite sa radovima...
 
Poslednja izmena:

bv5156

Intermediate
Učlanjen(a)
15.02.2022.
Poruke
450
Pohvaljen
294

Užice

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.01.2021.
Poruke
1.923
Pohvaljen
2.296
Nikodijević kaže da su svih 100 novih autobusa zglobni. Znači li to da će barem neka linija od novembra biti prebačena potpuno ili 90%+ sa solaća na zglob, kao što je 83-ka od 1. septembra ove godine?
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
21.577
Pohvaljen
29.966
Мислим да је овогодишњи план ГСП да расходује толики број возила да када се подвуче црта биће свега десетак зглобних возила више, било је детаљне анализе тога на теми о модернизацији.
 

Bracajerkovic

Beginner
Učlanjen(a)
04.06.2022.
Poruke
68
Pohvaljen
102
Ostaviće sigurno nešto od starijih gde GSP može da funkcioniše bez kanturina pogotovo Zemun, to im je u krvi mora nešto da nasledi ove ik 203 da se vucara tako godinama, koliko se sećam oni su jedini imali dva neka prastara zglobna Ikarbusa iz devedesetih sa jednodelnom soferkom, mora se poštovati tradicija 😂
 

Djole Pevcanin

Advanced
Učlanjen(a)
16.11.2016.
Poruke
2.338
Pohvaljen
1.340
Овог јутра 219, 485, 487 и 492 на 56. А на 52 уместо ова 4 соло бар 3 Јапанца.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 

Alex_BG

Intermediate
Učlanjen(a)
30.04.2019.
Poruke
285
Pohvaljen
563
Мислим да је овогодишњи план ГСП да расходује толики број возила да када се подвуче црта биће свега десетак зглобних возила више, било је детаљне анализе тога на теми о модернизацији.
Japanci i ik-201 bi dosta poslužili kosmajskim linijama, naročito u vršnom periodu. Idealni bi bili za 302 i 405 za vreme nesnosnih gužvi u špicu, ali i za 27E, 53 i 89 ako ostanu u Kosmaju. Kosmaj će svakako rashodovati dosta vozila po planu i sigurno će ostati bez još jedne linije, a ostaje da vidimo dal će to biti 27E, 53 ili 89.
 

Kesha

Higher intermediate
Učlanjen(a)
06.12.2017.
Poruke
1.437
Pohvaljen
2.046
@Alex_BG
201-ice mogu na Kosmaj, mada ne znam šta od njih još valja. Našlo bi se ponešto verovatno, ali kako pisah i pre, komplikovano je zadržavati par vozila jednog tipa. Japanci ne mogu nikako. Pisano dosta puta do sada zašto ništa zglobno sa motorom pozadi ne može u taj pogon.
 

Alex_BG

Intermediate
Učlanjen(a)
30.04.2019.
Poruke
285
Pohvaljen
563
@Alex_BG
201-ice mogu na Kosmaj, mada ne znam šta od njih još valja. Našlo bi se ponešto verovatno, ali kako pisah i pre, komplikovano je zadržavati par vozila jednog tipa. Japanci ne mogu nikako. Pisano dosta puta do sada zašto ništa zglobno sa motorom pozadi ne može u taj pogon.
Sećam se da je negde na nekom forumu bila rasprava na temu toga, pa su jedni tvrdili da može, drugi da ne može, pa je bila i slika nekog zglobnog Japanca u Kosmaju koji nije ni radio na linijama, nego je tamo bio zbog ne znam ni sam čega. Lično ne znam kako izgleda garaža Kosmaja osim onoga što se vidi sa ulice, pa mislim da nisam relevantan da komentarišem to. Čak sam i napisao post jednom prilikom kad sam čuo dva vozača da pričaju da će sve što ostane od ik-201 i Japanaca nakon dolaska BMC-a otići u Kosmaj.
Što se ik-201 tiče, činjenica je da je vrlo malo njih uopšte u životu. Redovno rade 900, 902, 1001, 1029, 1041, 1054 i 1049 (za njega nisam siguran). Od mlađih, u saobraćaju su 303, 937, 1194 i 1195, dok nisam siguran za 304, 936, 939, 1193 i 1196. E sad, prema nekim izvorima ostaje samo serija iz 2006. dok je prema drugim izvorima planiran rashod i za novije i za starije ik-201, uključujući i dobar deo Japanaca. Ono što je prema gotovo svim izvorima planirano jeste da nijedan ik-201 stariji od 2006. godišta neće dočekati 2023. godinu, odnosno neće više saobraćati nakon dolaska BMC-a, tako da koliko god bilo lepo videti ih ponovo na kosmajskim linijama makar u špicu, to se neće dogoditi.
 

bassista

Novice
Učlanjen(a)
06.09.2022.
Poruke
28
Pohvaljen
58
na karaburmi rade 1001, 1029, 1041, 1059, 1065, 900, 902, 937, 939. neko mi onomad rece da ove nedelje istice registracija na 1001, pa ce vidimo sta ce da bude tu. ionako registracija ne znaci da nekome nece da dune da rashoduje 15 dana kasnije, bilo pun kufer takvih situacija proteklih godina. i cesto uopste nema veze sa stanjem vec sa spletom okolnosti i tom fiksacijom da se ti autobusi posto poto sklone.
1049 nazalost ne vec mesecima, mada je do pre metar dana stajao kompletan s ovima za koje je postojala sansa da se vracaju. sada su sve te buseve vec poceli da rasturaju, a nesto je i odneto. ostalo ce ovih dana. najsmesnije je sto su silni busevi stajali kompletni do 1. septembra i tek onda rastureni.:LOL: da nekom ispricas mislio bi da ga zezas.
zemuncima sigurno jos rade 303, 304, 1194, 1195, 1054 i ove dve 203ojke, to sam sve sretao na brankovom ovih dana. za 936 ne znam, ali se nadam da ga nisu rashodovali, to je ubedljivo najbolji bus od 4 karaburmina iz te serije, besprekoran je bio, nikad nisam prezalio sto je poslat tamo iz kosmaja umesto da bude vracen ovamo. 1196 ne radi vec par god.
japanci vecina ostaje od ovih koji rade, bar 10 sigurno na karaburmi.
 

bassista

Novice
Učlanjen(a)
06.09.2022.
Poruke
28
Pohvaljen
58
hm da, 938 je na kraju izvukao najkracu slamku i prvi je rashodovan. on je isto posle epizode u kosmaju pripao zemunu zajedno sa 936. ofarbali su ga u crveno tamo kad su i ostale, ali je kratko radio posle toga, negde do leta 2018. pretpostavljam da mu je odsvirao motor, pa je na kraju izvisio cekajuci drugi. steta.
939 i 938 su bili duzeni na 31 i isli su jedan iza drugog. 938 je jako kratko imao fabricka plastik sedista. to su oni zasu tobogani i vecina je bila ostecena da li posle nekog derbija ili sta bese, pa su mu zbog tehnickog ubacili drvena.
odlicna serija, nazalost samo 10 kom proizvedeno. jedino su s tim kliz i lako lomljivim sedistima napravili neopevanu glupost. i onaj dignuti hladnjak je mogao iznutra da se izoluje na bolji nacin.
od stvari koje nemaju veze s busem... ovi prvi novatronic displeji nikada nisu valjali i brzo su poumirali, pa su na par komada zamenjeni starim tackastim. 937 jos ima originalne, ali nisu osvetljeni.
 

Karlo del Ponte

Advanced
Učlanjen(a)
20.11.2011.
Poruke
2.477
Pohvaljen
4.920
Lokacija
Svuda po malo
Због канала.
Super hiper sonično nedostižno tehnološko čudo kanal za održavanje zglobnih autobusa. Bez šale i sarkazma, uopšte se ne ulaže u depoe od 1980-tih. Logično bi bilo da u skladu sa transportnim tokovima tu bude depo i za autobus 31, na primer. Treba nam i borčanski depo, i čukaričko-rakovički depo, kako bi imali minimalnu nultu kilometražu.
 
Učlanjen(a)
05.01.2022.
Poruke
95
Pohvaljen
438
Sve receno o starkeljama je tacno ili polovicno tacno…Od ikaca rade (201) 900 902 1001 1029 1041 1054 1059 1065 939 937 936 1194 1195 (nedavno odneseni na inos 348 1055 1003 1049 1084 1006) za 1073 1038 901 ne znam gde su iskreno.Sto se tice 1001,da registracija mu valjda istice u skorijem vremenu (provericu na nalepnici uskoro).A zemunovi mezimci 322 i 990 (ik 203) rade svakodnevno.Kolko sam cuo na 990 je produzena registracija do nekog perioda u 2023. Vetovatno sredina godine.To je to od novosti.
 
Vrh