Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
IMG_20220216_122306.jpg

Vozilo 3517 na liniji 53 Zeleni venac - Vidikovac

IMG_20220216_113519.jpg

Vozilo 3196 na liniji 23 Karaburma II - Vidikovac
 
Izvinjavam se, nek se autor ne ljuti, ali moram da pitam: Kakva je svrha ovakvih slika?
Iz daljine, sa velikim praznim prostorom ispred... Ne nosi nikakvu informaciju, nema komentara... Jedino što se vidi je da je bus prljav. Da bar ima malo zuma.
Ovakva slika ima svrhu kad je informativna, kad treba da ilustruje nešto. Ovako, samo je slika radi slike. Druga priča su slike "iz zasede" kada bus zauzima najveći deo kadra, kada su vidljivi detalji...
Najdobronamernije...
 
Ne zna se sta je gore cistoca autobusa ili stanje tramvajskih bastica u Pozeskoj. Takodje je katastrofa i asfalt od Trgovacke do stajalista Trebevicka. Mali automobili se polome koliko je rupa i ozbiljnih ostecenja kolovoza.
 
Fotografiši te rupe i šalji ih beograd putu. Tako sam radio za moje naselje, pa su došli i sredili. Takođe sam i na par mesta u gradu prijavio i uglavnom su sve rešili.
 
Mozda da se vidi koliko su nam u poslednje vreme štrokavi autobusi...mislim uvek su bili ali poslednje dve godine kao da ih peru jednom godišnje.
Ne zna se sta je gore cistoca autobusa ili stanje tramvajskih bastica u Pozeskoj. Takodje je katastrofa i asfalt od Trgovacke do stajalista Trebevicka. Mali automobili se polome koliko je rupa i ozbiljnih ostecenja kolovoza.

Vesić: Najveći budžet u istoriji Beograda!
:D:poop:
 
Fotografiši te rupe i šalji ih beograd putu. Tako sam radio za moje naselje, pa su došli i sredili. Takođe sam i na par mesta u gradu prijavio i uglavnom su sve rešili.
Sole to nisu rupe, to su deformacije kolovoza, na najmanje petsto metara duzine uz nestajanje povrsinskog sloja asfalta na krivinama kako su ga tockovi autobusa poderali. Bukvalno ima oko velike trafostanice na vise mesta da uopste nema habajuceg asfalta u krivinama. Na prilazu nadvoznjaku kako nema cesljeve postoje krateri, ulegnuca kao posledica nekih sleganja. Ne znam sta da im slikam, potrebna je kompletna zamena asfalta od Trgovacke do Trebevicke.
Evo ostecenje pre sedam - osam godina kada je snimao google, e sad zamisli toliko godina puta desetak linija koje prolaze ovuda kako je danas stanje.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-02-17-12-59-26-703_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2022-02-17-12-59-26-703_com.google.android.apps.maps.jpg
    116,9 KB · Pregleda: 132
Jedva čekam da ih vidim u Beogradu (da saznam kvalitet). Vozio sam se 3 puta u Beogradski solo BMC i sasvim mi izgleda ok. Zvuk i izgled je ok. Kontrolna tabla je mnogo čudna i komplikovana.
 
Jedva čekam da ih vidim u Beogradu (da saznam kvalitet). Vozio sam se 3 puta u Beogradski solo BMC i sasvim mi izgleda ok. Zvuk i izgled je ok. Kontrolna tabla je mnogo čudna i komplikovana.
Nije da osuđujem, ali je činjenica da zbog toga što sve te kante na oko deluju sjajno, svaka mutljavina prolazi bez problema. I Higeri na oko deluju kao da im ništa ne fali, a u realnosti svi znamo pravo stanje. Naš narod, nažalost, ni ne zna u kakvim autobusima MAN-a, Solarisa, Mercedesa i Volvo-a se vozi ostatak Evrope, dok se ovde BMC predstavlja kao neko čudo tehnologije na kom svi redom mogu da nam zavide. Da ne spominjemo tek sumanutu cifru BMC-a.
 
Upravo to, ma da i navikli smo da se vozimo u tim kantama i sad nam je to normalno, al zato kad uđem u neki Mercedes ili Man, osetim se kao da sam ušao u spejs šatl, ma da ajde Bmc i nije toliko tragično loš kao Higer koji je još i skuplji, najgora kupovina verovatno u istoriji gsp-a kad gledano odnos cene i kvaliteta, bilo je i ranije loših buseva, ali nikad ovako skupih.
 
prelep je ..nadam se da bolje ide nego što izgleda.:violina:
Солаћу зуји мотор пробија уши али мање него београдском. Зглоб мало зуји али не лупа. Док соло лупа на све стране. Једном речју крш.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Šta kažu za autobuse koji rade linije koje opslužuju delove grada sa uzvišenjima, obzirom da je 90% Novog sada ravnica, a Beograd maltene sušta suprotnost.
 
Zavisi kakvo se vozilo poruči. Može da bude velikih razlika u ponašanju vozila koja si naizhled ista - menjači i logika u njima, finalni prenos.
I sama tastaura i pripadajući softver mnogo znače. Za ravnicu i blago zatalasano, dovoljno je DNR, ali da bi se performanse najbolje iskoristile, bolje je u brdu da ima 123DNR. Ali, to košta.
 
10ak zglobnih BMCa na placu Mašinoprometa, na poljani iza glavnog objekta.
 
Vrh