Mozda da se vidi koliko su nam u poslednje vreme štrokavi autobusi...mislim uvek su bili ali poslednje dve godine kao da ih peru jednom godišnje.
Ne zna se sta je gore cistoca autobusa ili stanje tramvajskih bastica u Pozeskoj. Takodje je katastrofa i asfalt od Trgovacke do stajalista Trebevicka. Mali automobili se polome koliko je rupa i ozbiljnih ostecenja kolovoza.
Sole to nisu rupe, to su deformacije kolovoza, na najmanje petsto metara duzine uz nestajanje povrsinskog sloja asfalta na krivinama kako su ga tockovi autobusa poderali. Bukvalno ima oko velike trafostanice na vise mesta da uopste nema habajuceg asfalta u krivinama. Na prilazu nadvoznjaku kako nema cesljeve postoje krateri, ulegnuca kao posledica nekih sleganja. Ne znam sta da im slikam, potrebna je kompletna zamena asfalta od Trgovacke do Trebevicke.Fotografiši te rupe i šalji ih beograd putu. Tako sam radio za moje naselje, pa su došli i sredili. Takođe sam i na par mesta u gradu prijavio i uglavnom su sve rešili.
Do početka proleća svih 100 valjda.Hoće li ti ikad doći? Zar nije bilo priče za februar?
Nije da osuđujem, ali je činjenica da zbog toga što sve te kante na oko deluju sjajno, svaka mutljavina prolazi bez problema. I Higeri na oko deluju kao da im ništa ne fali, a u realnosti svi znamo pravo stanje. Naš narod, nažalost, ni ne zna u kakvim autobusima MAN-a, Solarisa, Mercedesa i Volvo-a se vozi ostatak Evrope, dok se ovde BMC predstavlja kao neko čudo tehnologije na kom svi redom mogu da nam zavide. Da ne spominjemo tek sumanutu cifru BMC-a.Jedva čekam da ih vidim u Beogradu (da saznam kvalitet). Vozio sam se 3 puta u Beogradski solo BMC i sasvim mi izgleda ok. Zvuk i izgled je ok. Kontrolna tabla je mnogo čudna i komplikovana.
Солаћу зуји мотор пробија уши али мање него београдском. Зглоб мало зуји али не лупа. Док соло лупа на све стране. Једном речју крш.prelep je ..nadam se da bolje ide nego što izgleda.
Tako nekako.Zglobni tamo otprilike nisu videli brdo