Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Сад је тако. Раније није било, мада је контрола често проверавала уредност.
Кад смо хтели, зависно ко је био отправник, деловали смо и на своју руку да што пре успоставимо интервале. Зато смо наилазили на разумевање кад је нама требало. А кад он крене ђоном, некад на 40/41 не би остало ни једно возило. Тачно књига може да се напише...
 
Danas se vozio sa gb. 198 na 307 i primetio sam odmah da se nešto oseća na zapaljenu plastiku, kad je to odjednom počelo sve više i više da smrdi i u jednom trenutku sam morao da izađem, jer je to toliko smrdelo da nisam mogao da izdržim, a i sve stvari su mi se usmrdele, kad sam izašao sam video kako se nešto baš dimi i odmah sam obavestio vozača, na šta mi je on rekao "ja ću da ga teram, pa ćemo da vidimo dokle će da ide" i onda vam bude jasno zašto su pojedini autobusi izgoreli, zbog toga što sve putnike boli uvo, a i vozače isto tako, teraju dok može da ide. Na svu sreću ga je izgurao do brda i tu ga je isključio i nije bilo nekog požara.
 
Koje je marke 198, Konekto? Ne pamtimo svi sve garažne brojeve...

Ali slažem se s time da kako vozače boli uvo, tako i putnike. Imam osećaj nekad da kada bi u punom autobusu npr iznenada počeo da otpada prozor, da bi od 100 ljudi samo nas 5 - 10 viknulo ili otrčalo do vozač da mu kaže da stane. Kažem ''nas'' pošto uvek reagujem u tim situacijama. Ali jeste činjenica da ima gomila tutubana koji sede/stoje i gledaju ko telad ili se prosto vode logikom da vozač svake sekunde zna šta se dešava sa svakim milimetrom njegovog vozila. Što je, naravno, smešno.
 
#3194 sa 65ice na Trgu republike, ispred Narodnog pozorista. Lepo se uklopila zelena reklama sa ova tri stabla iza :)

0qW3CBC.jpg



I #501 sa druge strane pozorista..

YhnKBhE.jpg
 
A šta se to dešava kada 65 ide tuda? Nisam u toku oko ove izmene.
 
Nije nikakva izmena, samo su verovatno bili van vremena pa su se tuda okrenuli, ne znam odakle je 501 dosao ali Solaris se okrenuo na Studentskom trgu.
 
Spominjali smo vec da je GSP sa Ikarbusa skidao balans stangle a ja sam juce naisao na jednog sa odsecenom balans stanglom.
20210601_110951.jpg

20210601_111009.jpg
 
Slično je bilo dok je jedan autonus zamalo prevrnuo. Otpao je i drugi kraj (kraj spone) kompletna balans štangla (stabilizator) je pala na podlogu a vozilo se kretalo unazad. Posle toga samo kompletno uklanjanje ??? jer delova nije bilo.
 
Vratio se #3027 na NBG, kompletiran je i spreman za saobraćaj. Vraća se na 77 od ponedeljka.
 
Haha, koji haos dana sa linijama, na 300 potezu.

Idu par vozila spojeno pa nema po 40 min.

#3496 pokvaren kod Kaluđerice.
 
"Upozorili smo 13. maja da je ova gradska vlast obustavila tender za kupovinu 100 autobusa na gas, ne zato što su se posle osam godina setili zelenog novca i subvencija EU za eko projekte, već što turski BMC, kome je ovaj posao bio namenjen, nije mogao da ispuni uslove tendera u predviđenom roku".

Negde pročitah ovo, ne znam tačan izvor.
 
KizaNoSleep":1a3idjlg je napisao(la):
Haha, koji haos dana sa linijama, na 300 potezu.

Idu par vozila spojeno pa nema po 40 min.

#3496 pokvaren kod Kaluđerice.
Ni sa trolejbusima 40L i 41L nije ništa bolje. Pre neki dan sam peške išao od Muzeja Jugoslavije do Rudog. Kada sam ukucao da vidim koliko je udaljen 44, neki čovek mi prišao i pitao me koliko su udaljene trole. Tada su još neki ljudi priošli kada su čuli šta pričam. Taj čvek što mi je prvi prišao, rekao je da pola sata čeka i da nema ništa, a da je taj 44 koji je kod Topčiderske Zvezde, onaj što ga je video pre petnaestak minuta da ide ka Senjaku. Inače, u tom trenutku je najbliža trola bila na staroj okretnici.
 
Sole, problem sa potezom 300 je sada još dodatno pojačan sa tim radovima na toplovodu na Smederevskom putu. Nemoj me shvatiti pogrešno, ali to sa trolama nije baš uporedivo, pogotovo uzimajući u obzir višegodišnji problem na ovom potezu, pa mogu slobodno reći, od okretnice Ustanička do raskrsnice Smederevskog puta sa Nine Kirsanove. Sad uz ove radove se stanje još više pogoršava.
 
Hteo sam da kažem da je i na potezu 300 i na trolama 40 i 41 haos postao još veći, kako su krenuli radovi. Već duže vreme mi se dešava da po dvadesetak minuta čekam trolu, pa onda nekoliko njih naiđe, maltene jedna iza druge. Naravno, problem sa trolama nije toliko dug kao što je na potezu 300.
 
Na trolama se možda dogodio i neki zastoj i časkom se sve poremeti. Dovoljno je da bude dvadesetak i više minuta negde zaatoj (struja ili nešto drugo), a da krajnji terminusi ne obustave slanje zatečenih i onih koje još dolaze, uskoro će skoro svi biti nanizani u jednoj koloni
 
Pa evo vidite... Već par puta ljudi čekaju kod mene u Boleču po 40 min, bukvalno.
Jesu radovi i to usporava sve, razumem, svi čekaju.
Ali kako se to dešava da svaki put krenu 3 za redom a idu na 14 min razmaka? To je i ljudski faktor.

Evo vam pre neki dan.
Npr krenuo sam u 11:17,a naredno vozilo (treba da krene u 11:31) smo sreli kod Nine Kirsanove u 11:40.A iza njega u razmaku od 5 min još 2 vozila.
Znači trebalo mu je 15-18 min do okretnice i 5 min odmora i on krene u 12:00.
To je 40 min... Kako? Zato što su neki ljudi bahati.
Pa posle neko soli pamet jer se nisu očitavale kartice. Pa ljudi su tako besni i kivni, jer plaćaju za uslugu koja im se ne izvršava.
 
I ljudski faktor, i sustizanje vozila i radovi, i eto haosa. Zbog radoba se ide otežano (više nego inače). Pa onda kada dođe prvi autobus, svi u njega, jer se ne zna kada će sledeći (neki i nemaju vremena da čekaju sledeći). I tako onda taj autobus kupi putnike, dok sledeći autobus krene, primera radi, 15 - ak minuta kasnije, maltene samo vozi, bez kupljenja putnika, jer je to odradio autobus ispred, te se u jednom trenutku susretnu. I onda eto opet nema duže vreme autobusa.
 
Zato fali da neko, ili otpravnik na terminusu, ili neko u Direkciji, malo prati vozila i izdaje naloge vozačima. Mada, mnogo je i do samih vozača. Ima ih i koji se teško probijaju kroz gužvu, sporo se uključuju, gube vreme na stanicama i onda ga onaj spretniji iza brzo sustigne. Svašta sam na tu temu video i doživeo. Kako objasniti da 2 trolejbusa krenu istovremeno sa Banjice, jedan prazan do 25. maja, drugi redom sa putnicima i ovaj drugi ga stigne kod Ruda?
 
Отприлике нема адекватног руковођења. То је ваљда сад од отправника преузео Бус плус. Мада целокупан саобраћај нема адекватно руковођење. Постоје камере, постоје паметни семафори, али не и адекватно управљање. Скоро сам провео 20 минута у аутобусу 65 од Македонске до Палилулске пијаце због гужве на раскрсници Светогорске и Таковске, коју су проузроковали возачи у Таковској који уђу у раскрсницу по сваку цену и ту их затекне црвено, и онда их возачи из Светогорске обилазе и међусобно се сви петљају. И баш коментарише возач аутобуса 65 како је ту тако сваки дан у шпицу, и како се чуди што не ставе ту саобраћајца да спречи закрчење раскрснице. Исто сам пре пар недеља гледао на раскрсници Кнеза Милоша и Булевара код главне поште како се хитна помоћ пробија кроз Кнеза Милоша, урла сиреном, мења све тонове, а саобраћајац уместо да јој омогући да прође што пре зауставља саобраћај из Кнеза Милоша и пропушта цео интервал из Булевара. Нема у Београдском саобраћају никакве координације.
 
Evo trenutno (17:22) kod Vinče, a krenuli sa Ustaničke u 16:24...... To jesu radovi i isključenje iz Mirijeva 4...nemam problem sa tim.

Problem je vlast što ne uredi sve lepo.
A od direkcije ništa nema...malo slabiji od kisele vode :D
 
Vrh