Šta je novo?

APS - Autoputevi Srbije

Pozdrav,

Danas sam imao ozbiljan poriv da napravim fleku na asfaltu:

ap1.jpg


ap2.jpg


ap3.jpg


ap4.jpg


Kretenčina hipsterska!!!!!!
i ne, ne ide da pomogne ovima što se tovare na šlep ispred mene, lik krstari a.putem 25km/h i J*be mu se!!!!!!!

pozdrav,

Petar
 
Минимум једном недељно на тој деоници од Нове Пазове до Батајнице видим бициклисту на ауто-путу.
 
Postoji staza od Stare do Nove Pazove, dalje se može redovnim putem - ako je toliko zapelo da se vozi biciklo po ovoj vrućini.

Za bicikllističke i trotinetske hipstere ovog tipa jedino rešenje je Sveta inkvizicija sa svojim oprobanim metodama.
 
Postoji staza od Stare do Nove Pazove, dalje se može redovnim putem - ako je toliko zapelo da se vozi biciklo po ovoj vrućini.

Za bicikllističke i trotinetske hipstere ovog tipa jedino rešenje je Sveta inkvizicija sa svojim oprobanim metodama.
Pozdrav,

Ima mnogo bolje i delotvornije rešenje - 6 meseci ozbiljnog isušivanja bosutskih močvara sitnom cediljkom za čaj, na hlebu i vodu, od 05h do 22h, bez zaštite za glavu...

Petar
 
Пре неку ноћ сам прошао, одлично урађено и веома равно. Остаје само да се направи да хоризонтална сигнализација вибрира приликом преласка пнеуматика преко њих.
 
Ponovo Ekapija i ja. Ovaj put vezano za kolone kamiona na granicama

Konkretni predlozi kako rešiti problem predugog čekanja kamiona u kolonama na granicama​

Kolone kamiona pred granicama su problem ne samo bezbednosti, nego i kašnjenja isporuka i uslova rada kamiondžija, pa i dodatnih troškova koje na kraju plati krajnji potrošač. Čak i među državama koje su odlično međusobno regulisale pitanja prelaza, dešava se da se u dane velike potražnje pojave kolone kamiona. Na granicama Srbije su kolone kamiona svakodnevica, podseća u autorskom tekstu za eKapiju Karlo Polak, diplomirani inženjer saobraćaja, profesionalac u oblasti drumskog tramsporta sa međunarodnim iskustvom.
1) Međudržavni sporazumi o granicama, sa obavezama prijema određenog broja kamiona
2) Parking-čekaonice pre graničnog prelaza
Vezano za inkvizitorsko mišljenje o određenim prekršiocima propisa, imamo mnogo gore slučajeve od bicikliste na autoputu. Gori je svaki slučaj u kojem osim sebe i druge ugrožavaš, dakle sa svakim transportnim sredstvom težim i bržim od bicikla. Pa opet, ne smete se prepustiti tom udbaškoj podvali politike usijanih glava, nego zagovarati civilizovanije metode. Nisu Holandija i Švedska inkvizicijom dostigle jako dobre pokazatelje bezbednosti, već vrlo ozbiljnim višedecinjskim naučno-intelektualnim radom na temi beubednosti saobraćaja. Vrlo važan deo te politike je upravo komunikacija sa svim vrstama učesnika u saobraćaju preko anketa, rada udruženja građana, javnih diskusija itd. Čak je i Belorusija po tom pitanju daleko bliže Holandiji nego Srbiji.
 
Pozdrav,

Danas sam imao ozbiljan poriv da napravim fleku na asfaltu:

Pogledajte prilog 210262

Pogledajte prilog 210263

Pogledajte prilog 210264

Pogledajte prilog 210265

Kretenčina hipsterska!!!!!!
i ne, ne ide da pomogne ovima što se tovare na šlep ispred mene, lik krstari a.putem 25km/h i J*be mu se!!!!!!!

pozdrav,

Petar
Prvo i prvo kritika za njega što ne vozi bukvalno ivicom puta. Za razliku od mene na moto putu, oko njega zvižde svi redom.
Međutim, da li mislite da mu je bezbednije da ide regionalnim / magistralim putem gde mu vozila prolaze na manje od metar od njega, a isto umeju da jure 100 na sat? Ovde bar ima prostor između, ako se pomeri skroz udesno.
 
Što se tiče gužva na granicama, da li postoji procena koliko će ulazak Rumunije i Bugarske u kopnenu Šengen zonu, od 1. januara, uticati na gužve i izmeštanje saobraćaja na druge tokove?

Znam da su putevi u Rumuniji i Bugarskoj gori od naših, ali kada gledam koliko se vremena gubi na granicama, možda to duže ispadne kraće?

Primer 1: Beograd - Solun
- Preko Severne Makedonije: 2 granice (Srbija-Severna Makedonija, Severna Makedonija-Grčka) + zeleni karton
- Preko Bugarske: 1 granica (Srbija - Bugarska), a zeleni karton nije potreban

BEograd - Solun (preko Bugarske).png


Primer 2: Beč - Istanbul
- Preko Srbije i Bugarske: 3 granice (Mađarska-Srbija, Srbija-Bugarska, Bugarska-Turska) - 1564 km (16:27)
- Preko Rumunije i Bugarske: 1 granica (Bugarska-Turska) - 1612 km (19:20)


Beč - Istanbul (preko Srbije i Bugarske).png
Beč - Istanbul (preko Rumunije i Bugarske).png
 
Изашли су прелиминарни резултати бројања саобраћаја за 2024: https://www.putevi-srbije.rs/index.php/бројање-саобраћаја

Укратко, на А1 од Суботице југ ка Београду ПГДС прескочио 12.000, од Врбаса 20.000, а од Новог Сада 30.000. Обилазница око Београда скоро цела преко 30.000 (Остружница–Орловача нешто испод). Бубањ поток – Врчин преко 50.000, даље до Малог Пожаревца нешто мање од 50.000. до Баточине преко 30.000, а до Ниша (Ниш југ) преко 20.000, а до Лесковца (Лесковац центар) 15.000.
На А2, до Обреновца преко 25.000, до Уба преко 20.000, до Љига преко 15.000, а до Чачка (Прељине) нешто испод 15.000 (Прељина–Паковраће 8.762). Дакле, отприлике 2,5 пута више возила код Врчин него код Обреновца.
На А3 Рума–Пећинци има раст скоро 30% (са 17.466 на 22.561). Од Кузмина ка Београду 14.083, а од Сремске Митровице 17.327.
А4 од Ниша до границе између 5.000 и 10.000 возила/дан.
На А5 до Ћићевца 9.610, до Крушевца 6.064.
На А8 до Хртковаца 7.013, а до Шапца 5.209.
 
Изашли су прелиминарни резултати бројања саобраћаја за 2024: https://www.putevi-srbije.rs/index.php/бројање-саобраћаја

Укратко, на А1 од Суботице југ ка Београду ПГДС прескочио 12.000, од Врбаса 20.000, а од Новог Сада 30.000. Обилазница око Београда скоро цела преко 30.000 (Остружница–Орловача нешто испод). Бубањ поток – Врчин преко 50.000, даље до Малог Пожаревца нешто мање од 50.000. до Баточине преко 30.000, а до Ниша (Ниш југ) преко 20.000, а до Лесковца (Лесковац центар) 15.000.
На А2, до Обреновца преко 25.000, до Уба преко 20.000, до Љига преко 15.000, а до Чачка (Прељине) нешто испод 15.000 (Прељина–Паковраће 8.762). Дакле, отприлике 2,5 пута више возила код Врчин него код Обреновца.
На А3 Рума–Пећинци има раст скоро 30% (са 17.466 на 22.561). Од Кузмина ка Београду 14.083, а од Сремске Митровице 17.327.
А4 од Ниша до границе између 5.000 и 10.000 возила/дан.
На А5 до Ћићевца 9.610, до Крушевца 6.064.
На А8 до Хртковаца 7.013, а до Шапца 5.209.
Da li neko moze kratko da analizira ovo? Ne znam da li su rezultati dobri ili losi.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Бројеви су такви какви су, не знам шта значи добро или лоше. Оно што знам је да је деоница од Бубањ Потока до Траншпеда недавно реконструисана, и остављена у профилу 2+2, при пгдс-у од преко 50,000 возила, уз дилетантско раздвајање трака и ограничење од 80км/х ка Београду, што у периодима шпицева прави колоне од 10+ километара.
 
Бројеви су такви какви су, не знам шта значи добро или лоше. Оно што знам је да је деоница од Бубањ Потока до Траншпеда недавно реконструисана, и остављена у профилу 2+2, при пгдс-у од преко 50,000 возила, уз дилетантско раздвајање трака и ограничење од 80км/х ка Београду, што у периодима шпицева прави колоне од 10+ километара.
U smislu rezultata u odnosu na proslu godinu, u smislu islativosti deonica, u smislu buduce projekcije saobracaja, itd..
 
Ovo generalno nije tema o brojanju saobraćaja, jer jp Putevi Srbije to radi, ali ajde.

Brojevi su počeli da konvergiraju.

BG obilaznica je očigledno pogodak, što su mnogi sumnjali.
Miloš i brzi za KG očekivano dobri.
Moravski očekivano osrednji
Mada ima mnogo vozila na starom, kao i na Ibarskoj.
Ima vozila i na starom Novosadskom, kao i na Carigradskom, ali niko tu ne ide dalje od dvadesetak km.
Šabac onako, ipak slabo.

Što se X tiče treba gledati detaljno, jer je u vožnji očigledno da više nema toliko kamiona.

Gledajući 1B puteve, jasno se vidi da jedine vangradske deonice koje treba uraditi u formi motoputa su za Zlatibor i možda Kragujevac - Kraljevo.
Za Pazar neku magistralu.

Ne mogu da nađem onaj novi poluautot ka Prokuplju
 
А8 ће и даље бити слаб због лоше везе са градом. Велики промашај што није урађено укључење у Кленку.
 
Vrh