Kao sto sam pisao, kada se sve izgradi bice kowloon. Razmaci manji nego zgrade airport city-ja Zadrzali interne saobracajnice bivseg industrijskog bloka i grade hiljade stanova. Katastrofa.Zna li neko tacne udaljenosti svih kota izmedju Airport Garden i nove Dipem/Mazda zgrade - https://www.gradnja.rs/dipem-salon-zgrada-novi-beograd-falcon-group/ Zanima me da li ce stanovi, posebno ovi unustrasnji u drugoj fazi biti osuncani... Generalno, izgleda kao da ce nova Dipem zgrada skroz zagraditi Airport Garden.
U vezi toga, ne sećam se da li je spominjano: APG je u obavezi samo da napravi ulicu sa dve trake (1+1), a onda je sledeći investitor u obavezi da dopuni ulicu sa još dve trake u 2+2. Da li je to beše investitor za Rodin plac ili neki drugi, ne sećam se šta su mi rekli, ali tajming je svakako upitan.Kako to misliš "zadržali interene saobraćajnice bivšeg industrijskog bloka"?
Ispred samog Airport Gardena se gradi kružni tok, a postojeća uličica se širi u bulevar sa četiri trake:
Ja sam gledao koristeci neki online alat gde mozes da crtas zgrade i visine (sad zaboravio sam kako se zove tacno).@MrD Vidim iz komentara da ste kupili stan... Da li mozda znate tacnu udaljenost izmedju svih lamela AG i Dipem zgrade ili bar otprilike? Da li ce uopste stanovi prema parkingu imati sunca... Da li su Vam mozda slali neki grafikon osuncanosti od izlaska do zalaska...
Pratio sam, ali nigde nisam video da je to zvanicno, vise mi je delovalo kao spekulacija pojedinih forumasa, jer kada pogledas Soul 64 sajt i mapu jasno se vidi gde su granice projekta, tj. da je kompletan Soul na mestu Extra centra i juzno od Extra centru jer faza koja se sada gradi je najseverniji objekat Soul-a. Prosto mapa projekta pokazuje kako ce Soul 64 izgledati i jasno se vide sve faze, tj. da se ovo sto se sada gradi i naslanja na Rodu zapravo najseverniji deo Soul-a.@dejanbg88, nisi pratio na casu. Roda se rusi za par godina, to ce da bude deo Soul 64 projekta.
Ma ja mislim da ne postoji nikakva sansa da se rusi Roda. Pa taj objekat je pun non stop. Jedva nadjes parking i vikendom i radnim danima. Koncept je mnogo zgodniji za nabavku od Maxija u Delta City-u ili West mall-u. Jednostavno ovo je onaj tip hipermarketa gde sa kolicima ides do kola i natrpas sve u gepek. Mislim da je bas mala sansa da Rodu sruse. E sad, ostavljam mogucnost nekakvog renoviranja ili adaptacije u stilu BIG Fashion-a na Karaburmi gde su na trznom centru izgradjene stambene zgrade BIG residence pa je krov trznog centra prakticno postao dvoriste. Tako nesto ne iskljucujem, i verujem da Roda ima tehnickih mogucnosti za takvu nadogradnju.Vlogzilla je prvo pričao da se ruši Roda, a onda u zadnjim videima je pričao da to nije tačna informacija.
Po meni ako gledas stanove ka unutra najbolji su ti A82 i A83 jer su oni najvise osuncani posle podne, bas sam prolazio skoro oko 5/6 pre neki dan jer zivim u bloku 37 i imali su sunca.Razmisljam o kupovini stana u A2 lameli (dio koji gleda prema parkingu)... Sta mislite, neke prednosti/mane? Da li bi pod obavezno trebalo birati visi sprat zbog Dipem/Mazda zgrade (udaljenost izmedju zgrada mi djeluje jako mala) + sjeverne orijentacije? Koliko je uopste dobar izbor bilo kojeg stana okrenutog prema parkingu, ako uzmemo u obzir okrenutost prema sjeveru + sam oblik zgrade sa tri kraka koji dodatno prave prepreke/hlad unutrasnjim stanovima? Imam osjecaj da ce mnogo ovih stanova biti u mraku/hladu sa nedostatkom sunceve svjetlosti...
Samo preko dana, tu parkiraju ljudi koji rade u Airport city, ali i ljudi sa gradilišta, uveče nema ni jednog automobila u toj ulici.jel zakrcena samo preko dana ili je i uvece tako?