Znaće se namena, spratnost i još neke karakteristike budućeg objekta čim na CEOP-u bude objavljeno rešenje o izdavanju lokacijskih uslova.Neko je vec pominjao ali evo i ja da potvrdim, parcela pored Mazde a preko puta AirportGardena jeste presla u vlasnistvo BG investa.
Vidim na CEOPu da su pre 1.5 mesec zatrazili lokacijske uslove tako da ce se uskoro i tu aktivirati gradnja.
Ono sto jeste tuzno je sto je ta parcela originalno bila namenjena za poslovni objekat a ne stambeni, a gledajuci projekte BG Investa:
![]()
Projekti — BG Invest
BG INVEST / Projekti Gradnja / realizovani projekti Ponuda Stanovabg-invest.rs
Ocekujem da ce umesto toga niknuti jos jedna zgrada za stanovanje.
Svakako ce se znati uskoro (rekao bih do kraja godine) kakav ce projekat tu biti realizovan.
Manji pritisak na infrastrukturu (skole, vrtici, dom zdravlja) + se bolje uklapa jer je odmah pored Airport Cityja@Extroniks sto ti je poslovni objekat bolji od stambenog?
Na žalost, prema važećim urbanističkim parametrima ovo je potpuno legalno. Projekat poštuje propisani minimum od 15% zelenih površina u direktnom kontaktu sa zemljom tako što je predvideo travnjak širine oko 4 metra sa strane zgrade prema Rodi.Kako je ovaj projekat dobio gradjevinsku sa ovoliko malo zelenila nije mi jasno sada kada pogledam.
Mogli su barem na oba useka da naprave park iz celine, a ne da i to malo prostora ovako cepkaju :/
Da ne znam rekao bih da je novoizgradjena bolnica ili studenski dom.Manji pritisak na infrastrukturu (skole, vrtici, dom zdravlja) + se bolje uklapa jer je odmah pored Airport Cityja
Osim kola, ali to ce biti slucaj i sa stambenom zgradom pa je jednako.
A poslovna zgrada bi sigurno i smanjila delimicno saobracaj ako bi u njoj radili ljudi koji su iz istog ili bloka pored pa bi mogli pesaka na posao.
Inace iz video snimka koji je Beli Zo okacio:
Pogledajte prilog 233705
Kako je ovaj projekat dobio gradjevinsku sa ovoliko malo zelenila nije mi jasno sada kada pogledam.
Mogli su barem na oba useka da naprave park iz celine, a ne da i to malo prostora ovako cepkaju :/
Pa eto taman da useljenje bude početkom avgusta, na Svetog Iliju! Oni završavaju u roku doduše hvataju zadnji voz, što se kaže, i vuk sit i ovce na broju...Na CEOPu još ništa nema vezano za radove pristupnih saobraćajnica. Situacija ne obećava baš, daj bože da krenu neki radovi pre juna...
Da definisano je, za fazu II je 2 promila od ukupne kupoprodajne cene bez PDV za svaki mesec kašnjenja, a maksimalno 4% neto ukupne kuporodajne cene. Pretpostavljam da je isto i za fazu I.Da li je definisano ugovorom koliko airport garden placa penale za mesec kašnjenja?
- ne znam po kojoj su prometovani, meni je nudjeno oko 3650 EUR/m2 (to je sa PDVom) za stan ok 70m2 ne secam se tacne kvadrature, pre tacno godinu dana- po kojoj ceni su se u ovoj godini prometovali stanovi u ovom projektu i da li je investitor smanjivao cene ?
- da li je neko pregovarao o ceni i da li je uspeo da dobije bolju ponudu ?
- ono sto jeste nepoznata jesu troskovi inesticionog odrzavanja, ali i jos bitnije da li stanari mogu da promene firmu koja to radi i pod kojim uslovima ( ukoliko kvalitet ne bude u skladu sa cenom )
- takodje ne znam da li je definisano ko postavlja firmu koja ce pruzati usluge fizicko tehnickog obezbedjenja i koliko ce to kostati ? Analogno prethodnom da li stanari mogu da vrse izbor/pregovore oko unapredjenje kvaliteta usluga
- projekat ima dosta prednosti, i 2 bitna nedostatka po meni: aktiva gradilista u narednih 10 godina, hronicni nedostatak zelenih povrsina, odnosno, nepostojanje zelenih povrsina, ne samo na ovom projektu, vec na svim okolnim projektima.