Šta je novo?

Airport Garden

Neko je vec pominjao ali evo i ja da potvrdim, parcela pored Mazde a preko puta AirportGardena jeste presla u vlasnistvo BG investa.
Vidim na CEOPu da su pre 1.5 mesec zatrazili lokacijske uslove tako da ce se uskoro i tu aktivirati gradnja.

Ono sto jeste tuzno je sto je ta parcela originalno bila namenjena za poslovni objekat a ne stambeni, a gledajuci projekte BG Investa:

Ocekujem da ce umesto toga niknuti jos jedna zgrada za stanovanje.
Svakako ce se znati uskoro (rekao bih do kraja godine) kakav ce projekat tu biti realizovan.
Znaće se namena, spratnost i još neke karakteristike budućeg objekta čim na CEOP-u bude objavljeno rešenje o izdavanju lokacijskih uslova.
 
@Extroniks sto ti je poslovni objekat bolji od stambenog?
Manji pritisak na infrastrukturu (skole, vrtici, dom zdravlja) + se bolje uklapa jer je odmah pored Airport Cityja
Osim kola, ali to ce biti slucaj i sa stambenom zgradom pa je jednako.

A poslovna zgrada bi sigurno i smanjila delimicno saobracaj ako bi u njoj radili ljudi koji su iz istog ili bloka pored pa bi mogli pesaka na posao.

Inace iz video snimka koji je Beli Zo okacio:
Screenshot 2025-03-25 at 15.24.01.png

Kako je ovaj projekat dobio gradjevinsku sa ovoliko malo zelenila nije mi jasno sada kada pogledam.
Mogli su barem na oba useka da naprave park iz celine, a ne da i to malo prostora ovako cepkaju :/
 
Kako je ovaj projekat dobio gradjevinsku sa ovoliko malo zelenila nije mi jasno sada kada pogledam.
Mogli su barem na oba useka da naprave park iz celine, a ne da i to malo prostora ovako cepkaju :/
Na žalost, prema važećim urbanističkim parametrima ovo je potpuno legalno. Projekat poštuje propisani minimum od 15% zelenih površina u direktnom kontaktu sa zemljom tako što je predvideo travnjak širine oko 4 metra sa strane zgrade prema Rodi.

Moje mišljenje je da su trenutno važeći urbanistički parametri i način na koji se projekti rade i odobravaju prilično loše koncipirani. Pošto grad ne može realistično od privatnih investitora da zahteva da na svakoj svojoj parceli prave ozbiljniju zelenu površinu/park, onda se ide na taj neki kompromis od 15% što dovodi do beskorisnih travnjaka i dečijih igrališta veličine prosečne dnevne sobe. Po meni, bolje rešenje bi bilo da se na primer malo relaksira zahtevani procenat slobodnih površina, a da se zauzvrat naplati naknada od investitora od koje bi se uredio jedan veći javni park u komšiluku. Na primer, blok 64 bio bi puno humaniji da je na primer na mestu buduće Pupinove Palate grad napravio jedan veliki javni park, umesto što je prodao parcelu da se napravi još jedan kruzer na suvom.
 
Mislim ocigledno da blok65 funkcionise i sa njihovim minimumom zelenila, verovatno jer je velika vecina tih stanova investiciono ili ljudi bez dece
Ali steta za parcelu, imala je mnogo bolji potencijal :)
 
Baš sam pogledao njihov sajt, nijedan render ne prikazuje zgradu sa zadnje strane, sve je ili front ili bočno. Zanimljiv deo promo klipa na landing stranici:

1742919664350.png
 
Manji pritisak na infrastrukturu (skole, vrtici, dom zdravlja) + se bolje uklapa jer je odmah pored Airport Cityja
Osim kola, ali to ce biti slucaj i sa stambenom zgradom pa je jednako.

A poslovna zgrada bi sigurno i smanjila delimicno saobracaj ako bi u njoj radili ljudi koji su iz istog ili bloka pored pa bi mogli pesaka na posao.

Inace iz video snimka koji je Beli Zo okacio:
Pogledajte prilog 233705
Kako je ovaj projekat dobio gradjevinsku sa ovoliko malo zelenila nije mi jasno sada kada pogledam.
Mogli su barem na oba useka da naprave park iz celine, a ne da i to malo prostora ovako cepkaju :/
Da ne znam rekao bih da je novoizgradjena bolnica ili studenski dom.
 
Negde sam čuo da će tehničku školu "Novi Beograd" iseliti a objekat adaptirati za osnovnu školu, kako bi deca imala gde da pohađaju školu, pošto sada stanovnici West-a, A Blok-a i Bellvila tehnički ne pripadaju ni jednoj OŠ u blokovima.

U nastavku su 3D renderi Airport Gardena iz Urbanističkog projekta od 2016. godine, kada je inicijalno kompleks planiran.

1742943352402.png

1742943410835.png

1742943431163.png

1742943443115.png

1742943463871.png

1742943478745.png

1742943491780.png
 
Na CEOPu još ništa nema vezano za radove pristupnih saobraćajnica. Situacija ne obećava baš, daj bože da krenu neki radovi pre juna...
 
Kruži priča da je većini državnih organa poput GDS-a, Telekoma a pogotovo EPS-a data direktiva da se maksimalno fokusiraju na Expo i da to trenutno investitorima pravi probleme sa rokovima po celoj Srbiji i navodno investitori ne mogu uopšte da ih poteraju za bilo šta.
 
To ako je tacno nece biti odrzivo na duze staze, investitori nece hteti doveka da placaju penale
 
Da li je definisano ugovorom koliko airport garden placa penale za mesec kašnjenja?
 
Da li je definisano ugovorom koliko airport garden placa penale za mesec kašnjenja?
Da definisano je, za fazu II je 2 promila od ukupne kupoprodajne cene bez PDV za svaki mesec kašnjenja, a maksimalno 4% neto ukupne kuporodajne cene. Pretpostavljam da je isto i za fazu I.
 
Pozdrav svima. Razmatram kupovinu stana za zivot sa porodicom u ovom kompleksu, obisao sam peojekat sa agentom iz City Expert-a, fazu 1, deluje kvalitetno, materijali su kvalitetni, raspored prostorija odlican.
Ja razmatram stan od 76,83 m2 u fazi 2, informacija od agenta jeste da se useljenje ocekuje u oktobru mesecu 2025.
Ponuda koju sam dobio jeste sledeca:
Cena po m2 jeste 3.740,00 eur sa uracunatim PDV-om
Cena garaznog mesta jeste 28.000 eur sa uracunatim PDV-om.
Interesuju me sledece informacije:
- po kojoj ceni su se u ovoj godini prometovali stanovi u ovom projektu i da li je investitor smanjivao cene ?
- da li je neko pregovarao o ceni i da li je uspeo da dobije bolju ponudu ?
- ono sto jeste nepoznata jesu troskovi inesticionog odrzavanja, ali i jos bitnije da li stanari mogu da promene firmu koja to radi i pod kojim uslovima ( ukoliko kvalitet ne bude u skladu sa cenom )
- takodje ne znam da li je definisano ko postavlja firmu koja ce pruzati usluge fizicko tehnickog obezbedjenja i koliko ce to kostati ? Analogno prethodnom da li stanari mogu da vrse izbor/pregovore oko unapredjenje kvaliteta usluga
- projekat ima dosta prednosti, i 2 bitna nedostatka po meni: aktiva gradilista u narednih 10 godina, hronicni nedostatak zelenih povrsina, odnosno, nepostojanje zelenih povrsina, ne samo na ovom projektu, vec na svim okolnim projektima.
Hvala vam unapred na pomoci, javljam sta sam odlucio.
Pozdrav.
 
- po kojoj ceni su se u ovoj godini prometovali stanovi u ovom projektu i da li je investitor smanjivao cene ?
- da li je neko pregovarao o ceni i da li je uspeo da dobije bolju ponudu ?
- ono sto jeste nepoznata jesu troskovi inesticionog odrzavanja, ali i jos bitnije da li stanari mogu da promene firmu koja to radi i pod kojim uslovima ( ukoliko kvalitet ne bude u skladu sa cenom )
- takodje ne znam da li je definisano ko postavlja firmu koja ce pruzati usluge fizicko tehnickog obezbedjenja i koliko ce to kostati ? Analogno prethodnom da li stanari mogu da vrse izbor/pregovore oko unapredjenje kvaliteta usluga
- projekat ima dosta prednosti, i 2 bitna nedostatka po meni: aktiva gradilista u narednih 10 godina, hronicni nedostatak zelenih povrsina, odnosno, nepostojanje zelenih povrsina, ne samo na ovom projektu, vec na svim okolnim projektima.
- ne znam po kojoj su prometovani, meni je nudjeno oko 3650 EUR/m2 (to je sa PDVom) za stan ok 70m2 ne secam se tacne kvadrature, pre tacno godinu dana
- dok je Kadena radila prodaju mi je receno da su cene fiksne, nismo na pijaci, sada kakva je situacija ne znam
- mislim da stanari uvek mogu da promene firmu ali tek posle 2 godine
- koliko se secam investitor
- Kvart64 ce imati dosta vise zelenila od okolnih projekata, a buduci projekti mozda se zeznu pa i oni stave zelenila :) GreenLine itd...
 
Poslednja izmena:
Vrh