Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

Ato se dalje izgradnje tiče.... stvar je vrlo prosta: kada se popravi ekonomska klima u Srbiji, Izraelci će da nastave sa investicijom.

Dok im stanari budu odlazili iz kompleksa, neće graditi ništa novo. Nema interesa.
 
Relja kakva je tvoja procena o popunjenosti objekata gde su najtanji sa popunjenoscu
 
Obratiću malo pažnju narednih dana gde su nepopunjeni prostori.

Firme su uzimale zakup na odprilike 5 godina (moja pretpostavka je da je standardni ugovor na 5), i taj period se za većinu približava kraju. Videćemo šta će biti.
 
relja":3wwrf6t9 je napisao(la):
Ato se dalje izgradnje tiče.... stvar je vrlo prosta: kada se popravi ekonomska klima u Srbiji, Izraelci će da nastave sa investicijom.

Dok im stanari budu odlazili iz kompleksa, neće graditi ništa novo. Nema interesa.

Pa na to sam i mislio. Kad ce? Ne znamo!
 
Skoro celu jednu zgradu zauzima Intesa, koja će se iseliti kad bude izgradila svoju zgradu, ali to je tek za nekoliko godina.
Nadam se nekom pometnijem spajanju kompleksa sa T. bunarem, ali sam pesimista po tom pitanju. Za sada bi dobro bilo da se postojeće stanje legalizuje i sredi.
 
@Igor

Napravio sam đir jutros, deluje da najviše slobodnog prostora ima u 1700 (soliter u kojem je KBC Banka), ali ima ga i u drugim zgradama.
Teško je proceniti šta je izdato a šta nije ako je npr firma napustila kmpleks a sa prozora nisu skinuti venecijaneri ili roletne.
 
Informacija iz prve ruke - najmanje popunjena zgrada je 1400 Hibiskus (deo Telenora, OMV i još par malih firmi) .

Najpopunjenije su 1300 Orhideja i 1700 (kula, koja je do pre godinu i po bila najmanje popunjena).

 
OVaj plan bas pokazuje koliko je 1700 nabudzen na sred puta :bash:
 
relja":19qt5kgj je napisao(la):
Luda stvar:
pre nekoliko dana ovaj potez (ne zaslužuje naziv "ulica") je osvanuo sa iscrtanom horizontalnom signalizacijom i podeljen na dve trake, sa trećom za skretanje na pumpu.



Sada izgleda šareno kao poligon za obuku vozača, ili kao oni poligoni za bicikle kakvi su nekada postajali u dvorištima osnovnih škola.

Kada bi neko mogao da to fotografiše iz obližnje zgrade 1700, videli bi ste kakav je to cirkus.
Mesto je dušu dalo za zasedu saobraćajne policije, zbog "nepoštovanja" horizontalne signalizacije.

Umesto da naprave poštenu ulicu, oni crtaju!

Ostaje samo da se nadamo da će to tog spajanja doći kada se Tošin bunar bude konačno proširio, pošto bi Đorđa Stanojevića izlazila na TB neposredno pre suženja.

Па можда неко из саобраћајне полиције прати Беобилд па и направе "заседе" :p .
 
Bilo bi dobro da se neko od zaposlenih u AC raspita kada ce poceti sledeca faza gradnje.
Sigurno se zna ta informacija iako je trenutno traznja slaba.

Malo ko zna da se planira gradnja hotela odmah pored AC.
Lokacija za izgradju hotela ukupne površine cca 3750 kvm sa osnovom od 750 kvm,to dodje 5 spratova :?
20120305_15170407.jpg
 
Svako ko prati ovu temu malo duže, zna za hotel.

Ta faza je počela u jesen 2008, i vrlo brzo obustavljena.

Mene bi, obzirom na sve šta se dešava i na izmene zakona koje sutra stupaju na snagu, iskreno bilo blam da nekoga pitam.
 
Na koje izmene zakona mislis?
 
Zahvaljujući korisniku SSC foruma Bez_imena, iskopani su neki renderi budućeg izgleda ACB-a iz malo drugačijih uglova nego što smo do sada imali prilike da vidimo. Renderi su iz 2008. godine, nema nikakvih novosti, pa razume se, ni mesta nekakvoj euforji ;)

exterior_render_15.jpg


exterior_render_14.jpg


exterior_render_13.jpg


Izvor: Mirage Render Studios
 
Sve je bolje od one rupe, ali mislim da ćemo je još dugo gledati...
 
:bash: napisao sam podugačak post, koji mi se obrisao...

Uglavnom, iako ovo nećemo skoro videti, lepo bi "otvorilo" AC ka Oml. brigada i dosta povećalo atraktivnost i prodajno-servisnog centra Mercedesa da mu promene namenu i lokacija bi postala pravi kandidat za poslovni centar NBG (od zgrade gde je Samsung, pa skroz do West end-a, sa puno slobodnih parcela i u okolini). U Milutina Milankovića su, osim GTC-a koji prihvaljivo izgleda pošto ima javni prostor u vidu trga, uglavnom nagurane zgrade B klase, novi auto saloni i nema neke velike perspektive da se to puno menja čak i na srednji rok (šta god Napred planirao na uglu sa Oml brigada).
 
Bas bi lepo leglo ovo visinsko dodavanje dimenzije makar I ovih 15tak spratova sto bi bila novost.Tuga pa se radujemo zgradama od 15 spratova kao necem neverovatnom.
 
Kada bi princ od Emirata video čemu se mi radujemo tj. kakvim građevinama, mislim da bi se čovek slatko ismejao :D
 
A to može da se kaže i za ostale svetske gradove.. :wink: jedni su emirati i velika lova..
 
Pa može jedino tamo gde ima Studija o spratnosti :D
 
DusanBG":254qo7kx je napisao(la):
Uglavnom, iako ovo nećemo skoro videti, lepo bi "otvorilo" AC ka Oml. brigada i dosta povećalo atraktivnost i prodajno-servisnog centra Mercedesa da mu promene namenu i lokacija bi postala pravi kandidat za poslovni centar NBG (od zgrade gde je Samsung, pa skroz do West end-a, sa puno slobodnih parcela i u okolini). U Milutina Milankovića su, osim GTC-a koji prihvaljivo izgleda pošto ima javni prostor u vidu trga, uglavnom nagurane zgrade B klase, novi auto saloni i nema neke velike perspektive da se to puno menja čak i na srednji rok (šta god Napred planirao na uglu sa Oml brigada).


U M.M. preostalu nadu daje CAMPUS 41.

Mercedes bi mogao biti preseljen na drugu lokaciju i tu bi mogao da se napravi novi centar dostojan brenda za razliku od ovoga sad. Odavno o ovome i ja razmisljam, rasciscavanjem celog tog poteza od GSPa do WESTa dobija se fantasticna lokacija za gradnju poslovnog prostora, objekata do 100m. Uz kulu u okviru westa i campus41 sa druge strane eto jedne nove zanimljive poslovno stambene celine. Sigurno ce i ovaj deo doci na red, jednog dana ... :roll:
 
Треба тај трамвај и мало даље да се продужи, кроз Војвођанску и/или уз Косу...
 
U MM nema prostora da se napravi okretnica na kraju bulevara (osim da se rusi poreska uprava), a pre ćemo verujem videti metro nego projekat tramvaja na Bežanijskoj kosi (znači oba nikad nažalost).

Dobra stvar ove lokacije (između depoa i West enda podno B. Kose) je što je železnička stanica Točin bunar praktično odmah pored. Sada je pak apsolutno nemoguće doći od nje do APCa ili West enda. Kada se završi UMP i proširenje Vojvođanske ovo će verujem biti rešeno i ova lokacija će biti ekstra povezana sa centom BG vozom (bar se nadam) :)

Tada možemo da vidimo i šta će se desiti sa onim kvazi poslovnim zgradama (ne znam kako da ih nazovem, vide se dve poluzavršenje između Tošinog bunara i West65 projekta), skladištima i sl. u okolini. Ovde je sve (sem verujem hangara starog aerodroma) lako za rušiti obzirom da su u pitanju ili stare barake ili novi prazni objekti (sa ko zna kakvim papirima).

http://binged.it/WJ3oeJ

Na ovom snimku može lepo i da se vidi da je kraj bulevara MM sada u potpunosti unakazen ovim zgradicama od po 2-3 sprata, koje su sve izgrađene u poslednjih 10-15 god.
 
Zaista je tu stanica BGVoza neophodna,postoje svi uslovi..
 
Vrh