Šta je novo?

Airport City Belgrade [ Poslovni kompleks | 186 000 m²]

DusanBG":3kktsg5m je napisao(la):
U MM nema prostora da se napravi okretnica na kraju bulevara (osim da se rusi poreska uprava)...

Pa, zapravo i ima prostora, između PU i prvog izlaska sa parkinga na Militina Milankovića.
Takođe, između zgrada u bloku 37 i ulice još uvek se vide ostaci stare piste.

Uz kreativno budženje tog dela ulice Milutina Milankovića, okretnica bi, fizički, mogla da se tu smesti.
Naravno, ukoliko je sve to svrsishodno.
 
Stanica je moguca jedino iznad omladinskih brigade,tako ne bi bila preblizu ni NBG stanici niti tosinom bunaru,a I tom novom stanicom bi bio povezan I blok 39 sa bg vozom :kk:
 
Baš tako Relja, upravo na tom delu već postoji prazan prostor, faktički još jedna mini mahala, uz još 2-3 barake.
Uz minimalnu ili nikakvu ekproprijaciju dobijamo prostor za okretnicu.

http://binged.it/12tC3Fp

Evo na gugl mapi sam dodao okretnicu iz bloka 45 čisto radi poređenja veličine potrebnog prostora.

37147896.png



mm2e.png
 
Baš ću da pogledam ovih dana da nije nikla neka zgrada/gradilište na ovoj parceli pored PU, obzirom da sam video da su radovi u toku, ali nisam siguran da li je dogradnja sive hale pored ili nešto na ovoj praznoj parceli.

Rupa u 37 verovatno nije dovoljna za okretnicu (možda neku izduženu, nisam stručan), a mislim da bi i stanari imali šta da dodaju na istu odmah ispod prozora :)
 
Mislio sam na nešto malo kreativnije :) - da se proširi zeleno ostrvo, da se saobraćajne trake u jednom delu pomere ka "spolja", na račin stare piste i placa na kojem se nalazi PU i da se na tako proširenom ostrvu napravi mini okrenica.
Zapravo, potpuno preprojektovati taj deo ulice (pa još nije prošlo ni 10 godina kako je taj deo izgrađen, zar ne?).

Druga opcija je još jedan semafor i izlazak tramvajske pruge iz ovog razdelnog ostva/baštice ka okretnici na placu PU (slično ovome što je Mekbejn postavio) ali u visini zgrade "Red stripe".

Ima još varijanti, ima prostora...

Naravno, ukoliko cela priča o tramvajima uopše ima smisla.
 
Да трамвај окреће на Миланковићевом булевару нема никаквог смисла, јер његова сврха није да превози по 15 путника сваких 10 минута. Мора да скрене у неко насеље. Дакле:

Варијанта 1: Миланковићев булевар - Тошин бунар - Војвођанска - Бежанија - Др Ивана рибара - Блок 45
Варијанта 2 (не искључује прву) - Тошин бунар - уз Николе добровића на Бежанијску косу
Варијанта 3 (не искључује ни 1 ни 2): Миланковићев булевар - Народних хероја - Фонтана - Студентски град (отварају се линије Студентски град - Баново брдо и Студентски град - Раковица)

Варијанте 1 и 3 бих сигурно реализовао, "двојку" - можда.
 
Простор где је Мекбејн уцртао окретницу, ту би требало да се гради нека пословна зграда, „мало виша“, а кад ће то бити, то нико не зна. Пре тога треба да се исели оно циганско насеље, па онај ауто сервис, ... тако да ту отпада да се уради било каква трамвајска окретница.

На жалост :p Пореска управа остаје ту где јесте, а што каже ДушанБГ, осим да се она сруши, ма ја сам за то да се руши :lol: , и онако ничему не служи, само узимају паре :roll: .

У блоку 37, где се још виде остаци старе аеродромске писте, ту ће се радити још две сличне пословне зграде као оне које су већ саграђене. Већ је трабало да се и заврше, али ето ударила криза па....... знате и сами. Значи ни ту ништа од окретнице, а и мали је простор.

У близини зграде ПУ ниче нова зграда, а то је у ствари проширење постојеће штампарије и канцеларијског простора (и у дужину и у ширину и висину) Рингера (Блица и 24 сата).

Предлог број 1. који је дао Пантограф, а о томе смо исто пре једно годину ипо дана расправљали, је најреалнији за увођење трамваја у тај део Новог Београда.
 
Kao sto rekoh,meni je najbolje da se produzi do ispod stanice Tosin Bunar I da tu bude okretnica,tako bi se pokrio I taj deo,i dobilo izuzetno presedacko mesto bg voz-tramvaj-autobusi.
 
ok, nisam znao da je tu nešto planirano.
A pazite sad ovu ideju: okretnica OKO centra Macura na T raskrsnici?

Malo je pod uglom, ali ništa strašno :)
 
Па ако би било денивелисано, можда не би било лоше. Мада, Варијанта 1: Миланковићев булевар - Тошин бунар - Војвођанска - Бежанија - Др Ивана рибара - Блок 45 коју је поставио Пантограф најоптималније задовољава потребе читавог краја.
 
Sa tramvajem do kraja Bežanijske kose mogu da se složim, ali mislim da ne bi bilo potrebe da isti silazi u blok 45, osim ako ne postoji neki dobar razlog iz kog je dobro zatvoriti krug sa postojećom mrežom. Svako ko ide do 44/45 bloka iz centra NBG ili Zemuna zna koje je mučenje sada ići 45-com koja samo obilazi cele blokove ili pak 82-ojkom koja pravi krug po Bežaniji. Svi biraju 73 ili druge linije koje ne prave ovaj krug. Kosa je naselje za sebe i svako će pre da presedne na Tošinom bunaru ako ga put vodi ka blokovima iz ovih krajeva.

Sve ovo naravno raspravismo u pogrešnoj temi :) i odošmo od APC-a. Mada neće ni on skoro nigde...
 
Hoce li se uskoro skloniti ovaj debilni avion ili da izadjem u 3 ujutru sa sprejevima?!
 
Lepse bi stajala i oglasna tabla od ovog podsetnika na nekadasnji aerodrom. Ideja je ok, ali su trebali da postave neku lepu maketu sa stilom da odgovara biznis centru a ne da obese avioncinu iz "sutjeske" ko da je iza neki ratni muzej i sl.
 
Или нека модерна скулптура, стилизација авиона, нешто што би асоцирало на летелицу. Овом "Орлу" је место у неком музеју, то је био једини такав у целом југословенском РВ и ПВО. Конкретно овај примерак (ев бр 25606) је носио "Ериксонов" радар за бочно скенирање морске површине. То је овако изгледало:

http://img183.imageshack.us/img183/6638 ... 22maf7.jpg

Како год, лично ми тај несрећни авион делује некако банално на том месту и у тој "пози", а ови симетрични графички моменти су ми баш :blah:
 
Браво, модерна скулптура би била пун погодак.

Лично, немам ништа против самог авиона, али делује аматерски.
 
Nebojša, nemoj da se zezneš i da prokušaš da šaraš, kompleks je pod video nadzorom i fizički je obezbedjen.

Ne znam koliko shvatate ulogu ovog Orla.
Ja sam avio maketar-entuzijasta i razmišljao sam šta bi ovde moglo da se postavi.

Kod nas ne postoje sačuvani avioni iz perioda pre 1941 (Fizir iz Muzeja, ofarban u boje VVKJ je zapravo kompletiran u toku rata, i to za NDH).

Postaviti kamuflažno obojenu maketu starog aviona u 1/1 ispred poslovnog centra je - neukusno.
Postaviti neki stari JATov putnički avion (tipa DC-3) - zauzeo bi mesta za nove zgrade.

Jedna od prethodnih gradskih vlasti je odlučila da je za spomenik pilotima koji su poginuli aprila 1941 - pravo mesto stare železničke stanice u Zemunu :roll:

Dva spomenika posvećena istoj stvari - prosto ne ide (slučaj Tesla, npr).
Spomenik aerodromu - OK, ali ko to treba da podigne APC ili grad/država? Treba da podignu isti oni koji su stavili hangar pod zaštitu i pustili ga da propada, pa ga je na kraju APC kakko-tako renovirao.


A funkcija Orla je da ljudi koji nisu iz BG ili ne poznaju ovaj kraj lakše nađu put ka poslovnom centru.
Zvuči smešno, ali u praksi i te kako deluje.
 
stf":3jzv1lf8 je napisao(la):
Браво, модерна скулптура би била пун погодак.

Лично, немам ништа против самог авиона, али делује аматерски.


Jedna moderna skulptura ("Uzlet", mislim da se tako zove) je postavljena između zgrada 1500 i 1600.
 
Gledaj na to ovako: nastavk gradnje će značiti da ima nade za vođenje samostalnih poslovnih poduhvata i dolazak neposrednih stranih investicija u našu zemlju.
Izraelci znaju šta rade - na ledini koju niko nije hteo su napravili odličan posao i prekinuli su širenje u pravom trenutku (za razliku od naših lovaca u mutnom).
Kada bude pravo vreme, nastaviće sa širenjem.
 
Relja u cijem je vlasnistvu stari hangar sta je trenutno u istom
 
KO je vlasnik - ne znam, koristi ga APC, ali sam par puta u prolazu video da služi kao skladište za mašine, robu, parking i sl, pa pretpostavljam da rentiraju prostor.
 
relja":256akpk0 je napisao(la):
stf":256akpk0 je napisao(la):
Браво, модерна скулптура би била пун погодак.

Лично, немам ништа против самог авиона, али делује аматерски.


Jedna moderna skulptura ("Uzlet", mislim da se tako zove) je postavljena između zgrada 1500 i 1600.
Може ли фотка? :)
 
Vrh