zlatnidecko
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.02.2022.
- Poruke
- 405
- Pohvaljen
- 1.047
Kavkaz ka Americi mozda...Koji je business case za ovu liniju?
Rusi?
Kavkaz ka Americi mozda...Koji je business case za ovu liniju?
Rusi?
Па њихов аеродром нема добру конектираност ка Западу а свакако не ка Балкану (изузев Грчке) тако да ће користити Београд као транзит а наравно да имамо и обострани туризам, те бизнис путнике (ту мислим и на Русе који живе код нас итд.) а биће и карга. Одличан потез Ер Србије, једино ће бити зезнуто око ротације за посаду. Свакако ће се тај лет конектовати на један од таласа ка Западу а наравно и ка САД.Koji je business case za ovu liniju?
Rusi?
Radim za LH I ovo bila bas velik stvarИнтересантно!
Letovališta u Gruziji su odlična, Crno more je fantastično! Planine i jezera na Kavkazu su ludilo! Ljudi su srdačni i preljubazni, ništa nije skupo, hrana fantastična, vino da ne pričam, milina je boraviti u Gruziji i Jermeniji (u Azerbejdžanu još uvek nisam bio, možda me neće ni pustiti da uđem zbog posete Jermeniji... šta ćeš tu su malo slični nama Balkancima, između sebe se šibaju a mentalitet isti...). Tbilsi je jako zanimljiv grad, Jerevan još zanimljiviji. Jedino što su nama predaleko... ali def vredi posetiti ako vam se ukaže prilika. Nigde i nikad više istinski srdačnih ljudi nisam sreo nego u te dve zemlje...Мислим да ће бити меса. Уосталом, летовалишта у Грузији нису лоша, православна поклоничка путовања у обе стране.
А тако Руси, кавказци основно пуњење.
Jermenija ima ogromnu dijasporu u US (po nekim procenama oko 2 miliona) Gruzijska je dosta manja. Ja bih svakako ciljao da se povežemo i da feed-ujemo liniju BG-NY sa novim tržištima. Skoro sam pa siguran sam da ima potencijalnog ekonomskog benefita.Letovališta u Gruziji su odlična, Crno more je fantastično! Planine i jezera na Kavkazu su ludilo! Ljudi su srdačni i preljubazni, ništa nije skupo, hrana fantastična, vino da ne pričam, milina je boraviti u Gruziji i Jermeniji (u Azerbejdžanu još uvek nisam bio, možda me neće ni pustiti da uđem zbog posete Jermeniji... šta ćeš tu su malo slični nama Balkancima, između sebe se šibaju a mentalitet isti...). Tbilsi je jako zanimljiv grad, Jerevan još zanimljiviji. Jedino što su nama predaleko... ali def vredi posetiti ako vam se ukaže prilika. Nigde i nikad više istinski srdačnih ljudi nisam sreo nego u te dve zemlje...
Ali cene nisu ni malo jeftnije, cak je i skuplje od BG
Ovo mi pomalo deluje neverovatno, s obzirom da je 2018. sve bilo drastično jeftinije. Po kakvim si mestima bio?
Можемо само да констатујемо да Ер Србија заиста зна шта ради. У протеклих неколико година су имали веома мало лоших пословних потеза. Видео сам најаву за лето и Кроације и Ер Србије. Код сусједа трагично а код нас развојно али рационално са великим повећањем фреквенција. Волео бих да видим Њујорк и Шангај са још више фреквенција а и блиски исток треба појачати! Сада је купљено 3 А319 а биће још куповине ове године, потез са Е195 је пун погодак. Нису се преоптеретили куповином нових авиона, већ узели солидне половњаке који раде посао. Са додатним садржајем на аеродрому у Београду и побољшањем услуга биће то и у наредним годинама веома успешна и растућа компанија са 45+ авиона у флоти!!!Generalno Zakavkazje je zaista jedan biser.
Mnogo srdacnih i napacenih ljudi koji su po mentalitetu vrlo slicnih nama.
Gruzija i Azerbejdzan su definitivno top destinacije, pored Tbilisija i Bakua ima mnogo mesta za obici i po unutrasnjosti..Skoro sam bas bio u Azerbejdzanu, i iznenadio se koliko mnogo ljudi gravitira ka Evropi, a ne treba izuzeti i to da je Baku najveci grad na Kavkazu.
Shodno tome, i ovu destinaciju vidim u nekoj doglednoj buducnosti.
Немој погрешно да ме схватиш, мислио сам на Ер Србијине садржаје на аердрому Никола Тесла. Мора јаче да се истакне компанија и да сама створи додатне садржаје поред премијум салона и чек ин зоне. Треба да направи и своју продавницу на аеродрому као и да развије сарадњу са компанијама на аеродрому са попустима и наравно да уведе свој лојалти програм са кредитном картицом и куповином у "Ер Србија шоп-у". Рецимо да када седнеш у неки локал на аеродрому а летиш Ер Србијом остварујеш попуст итд. У грађевинском смислу слабо они могу утицати на ВАНСИ...S obzirom na okolnosti iz prošle godine, nema mnogo krupnih zamerki Er Srbiji kada je u pitanju Evropa i Mediteran. Za razvoj dugolinijskog saobraćaja se može naći dosta minusa, pored toga je očigledno pod velikim uticajem faktora izvan firme.
Konstatacija u vezi sa dodatnim sadržajem na aerodromu Nikola Tesla nije baš realna. Osim budućeg Air Serbia Lounge, Aerodrom treba da se stidi usporenog/zaustavljenog razvoja na airside delu, ali to je već za raspravu na temi o Aerodromu.