Šta je novo?

Air Serbia

Ja sam malo pogubio racunicu ovde. Analiticar je upravo ovaj Embraer najavio kao cetvrti, a ne treci i na Planespotters stvarno ima 2+2 Embraer-a (190/195) (znaci bez ovog privremenog e175)

Очигледно ће бити четири Ембраера. Објавио је и "Аналитичар" текст да ће бити четири ембраера. Очигледно су се од старта показали корисним додатком постојећој флоти
 
Jeste ali kako mu je onda dozvoljeno da Air Pink leti po Evropi? Godinama nemaju incidente. Najveca bizjet firma u exyu, ima posla, pravi pare, nije propala.

A to je zato sto Air Pink ne vodi on licno nego je vode strucnjaci? E pa onda ce i ovaj deo sa redovnim saobracajem da vode profesionalci a ne on, zar ne?
Neka 'fala.
 
Stigli u Bg oko pola 2 jutros. Umesto u pola 9 uveče.

Kako do onih čuvenih evra za kompenzaciju kašnjenja? Da li je iko dobio pare od AirSerbia ili koristiti neki od milion sajtova koji nude ovu uslugu?
Ja sam podneo na sajtu airserbia-a. Let INI-TIV prošlog avgusta. Podneo sam zahtev septembra '22, a dobio naknadu 250€ u maju '23. Čini mi se da je skoro bila neka objava za Direktorat u vezi ovih zahteva.
 
1695803331886.png
 
Jeste ali kako mu je onda dozvoljeno da Air Pink leti po Evropi? Godinama nemaju incidente. Najveca bizjet firma u exyu, ima posla, pravi pare, nije propala.

A to je zato sto Air Pink ne vodi on licno nego je vode strucnjaci? E pa onda ce i ovaj deo sa redovnim saobracajem da vode profesionalci a ne on, zar ne?

мислим да ти стручњаци баш не схватају како функционише редован саобраћај. бизнис летови су једно, редовни саобраћај је нешто скроз друго
 
Ako je uspeo sve ove godine da nabavi stručnjake koji mu trebaju za Air Pink biznis avijaciju mislim da će naći i ove druge za redovne letove. Već zna cene aviona, pilota, održavanja, školovanja, goriva, osiguranja, preleta, aerodroma itd pa ne počinje baš od nule.

Očigledno je da je LCC samo velika šarena laža za javnost. Možda će biti u pitanju mini prevoznik koji dobija PSO pare za dovođenje putnika Er Srbiji, recimo iz Niša za Beograd. Videćemo.

Animozitet prema liku i delu Žeksa treba odvojiti od retke prilike da se pokrene novi avio prevoznik u Srbiji. Ne verujem da bi Mišković uleteo u ovu priču posle lošeg iskustva sa Air Maxijem, čak i da je u ljubavi sa Vučićem. Nema puno drugih koji bi se usudili, imali osnovno znanje, dosta para i verovatno obećanje države za PSO.

Džoni nemoj biti kao Purger koje je za ovaj projekat rekao: "Stoga ova inicijativa nema budućnosti. Ona je osuđena na propast. Nema tu kruha, a Air Pink će izgubiti ogroman novac na istoj. Sve u ovom konceptu je potpuno pogrešno"
 
Još jedna nova letelica u wet lease-u (ili barem ja nisam čuo za istu). Reč je o litvanskoj kompaniji pod nazivom Getjet Airlines, a avion koji leti za Air Serbiju je A320 registracije LY-WIL
 
Ako odradim online check in i nosim samo rucni prtljag, koliko ranije moram doci na aerodrom? Pola sata ili vise?
 
1h ako imaš fast track..pola sata pre ti već počinje boarding

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
I posle sat-sat-ipo cekanja, dodjosmo na red da kupimo karte.

Beograd - Pariz, sredina novembra, povratna karta:
Salter: 18 500 dinara.
Web sajt: 20 000.

Stvarno jadno. Zali Boze vremena.
 
I posle sat-sat-ipo cekanja, dodjosmo na red da kupimo karte.

Beograd - Pariz, sredina novembra, povratna karta:
Salter: 18 500 dinara.
Web sajt: 20 000.

Stvarno jadno. Zali Boze vremena.
Nesto se tu ne uklapa, base cena je 10.500 za povratnu kartu, a takse su 9.900. To bi znacilo da je popust trebalo da iznosi 3.150, a ne samo 1.500.
 
Uzeo danas posle skoro dva sata cekanja, novembar mesec za Porto dve povratne karte sa popustom 32000 kostalo, ustedeli smo skoro 13000.
 
Nesto se tu ne uklapa, base cena je 10.500 za povratnu kartu, a takse su 9.900. To bi znacilo da je popust trebalo da iznosi 3.150, a ne samo 1.500.
Ne znam. Rece zena 2 povratne karte 37500. A ja na sajtu vidim 20 000 i nesto jedna karta.
37500/2 = 18750 po karti.

Porto 2 karte 32 000, a Pariz 37500. Izgleda da je CDG poprilicno skuplji sto se taksi tice.
 
Vrh